return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Starmaker?? Pffffffffff...... (pg. 9)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dwingo
Wat ideaal is bij een vrouw met een IPH, is als ze een blokhoofd heeft.

Dan kun je ook meteen je bier kwijt als ze met je bezig is.


Whahahahaha :D:D:D
TranceFool
Als Miss Proxy dit leest..........:mad: :mad:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Dwingo
Wat ideaal is bij een vrouw met een IPH, is als ze een blokhoofd heeft.

Dan kun je ook meteen je bier kwijt als ze met je bezig is.


geweldig man dat soort uitspraken. Haha zulke dingen zeg ik ook altijd in de klas kunnen ze nie hebben joh.

Het enige recht van een vrouw is .... het aanrecht.
Donna
Het enige recht van een vrouw is .... het aanrecht.


Beetje antiek gezegde en niet funny meer,als je dan toch grappig wilt overkomen verzin dan zoiets als *het blokhoofd* die was wel aardig lol jah;pp
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Lex


geweldig man dat soort uitspraken. Haha zulke dingen zeg ik ook altijd in de klas kunnen ze nie hebben joh.

Het enige recht van een vrouw is .... het aanrecht.


en de enige rol voor de vrouw is de keukenrol;)
Donna
Naja ok die kon ik nog niet:D :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Optimus Trance


en de enige rol voor de vrouw is de keukenrol;)

ja die kon ik ook, maar die was ik ff vergeten die zeg ik er meestal achterna. Hehe die vind ik ook leuker idd. En die blokhoofd kon ik niet, dus die ga ik morgen weer ff tegen ze zeggen, zullen ze wel wer gaan flippen.
Dwingo
Nu we dan toch bezig zijn:

Wat moet je doen als je vrouw de kamer in komt lopen?

De ketting korter maken...

;)

Het is trouwens NIET mijn bedoeling vrouw-onvriendelijk over te komen.
IK HOU VAN VROUWEN, laat dat duidelijk zijn
;)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dwingo

IK HOU VAN VROUWEN, laat dat duidelijk zijn
;)


ik ook hoor:D:D:D
Dj Lex
Ja waarschijnlijk heel veel mensen hier, maar het is gewoon leuk di dingn te zeggen toch

Henkie_henk
Life 's a bitch... than you marry one...


Life sucks.. than you marry one who doesnt
Akira
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Life 's a bitch... than you marry one...


Life sucks.. than you marry one who doesnt

je hebt ook echt geweldige uitspraken manneke...:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement