|
Starmaker?? Pffffffffff...... (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Wat ideaal is bij een vrouw met een IPH, is als ze een blokhoofd heeft.
Dan kun je ook meteen je bier kwijt als ze met je bezig is. |
Whahahahaha :D:D:D |
|
|
| TranceFool |
| Als Miss Proxy dit leest..........:mad: :mad: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Wat ideaal is bij een vrouw met een IPH, is als ze een blokhoofd heeft.
Dan kun je ook meteen je bier kwijt als ze met je bezig is. |
geweldig man dat soort uitspraken. Haha zulke dingen zeg ik ook altijd in de klas kunnen ze nie hebben joh.
Het enige recht van een vrouw is .... het aanrecht. |
|
|
| Donna |
Het enige recht van een vrouw is .... het aanrecht.
Beetje antiek gezegde en niet funny meer,als je dan toch grappig wilt overkomen verzin dan zoiets als *het blokhoofd* die was wel aardig lol jah;pp |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
geweldig man dat soort uitspraken. Haha zulke dingen zeg ik ook altijd in de klas kunnen ze nie hebben joh.
Het enige recht van een vrouw is .... het aanrecht. |
en de enige rol voor de vrouw is de keukenrol;) |
|
|
| Donna |
| Naja ok die kon ik nog niet:D :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
en de enige rol voor de vrouw is de keukenrol;) |
ja die kon ik ook, maar die was ik ff vergeten die zeg ik er meestal achterna. Hehe die vind ik ook leuker idd. En die blokhoofd kon ik niet, dus die ga ik morgen weer ff tegen ze zeggen, zullen ze wel wer gaan flippen. |
|
|
| Dwingo |
Nu we dan toch bezig zijn:
Wat moet je doen als je vrouw de kamer in komt lopen?
De ketting korter maken...
;)
Het is trouwens NIET mijn bedoeling vrouw-onvriendelijk over te komen.
IK HOU VAN VROUWEN, laat dat duidelijk zijn
;) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dwingo
IK HOU VAN VROUWEN, laat dat duidelijk zijn
;) |
ik ook hoor:D:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| Ja waarschijnlijk heel veel mensen hier, maar het is gewoon leuk di dingn te zeggen toch |
|
|
| Henkie_henk |
Life 's a bitch... than you marry one...
Life sucks.. than you marry one who doesnt |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Life 's a bitch... than you marry one...
Life sucks.. than you marry one who doesnt |
je hebt ook echt geweldige uitspraken manneke...:D |
|
|
|
|