|
עגיל בפיטמה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
יש לי עגיל בפטמה
:D:D:D
חחחחח
אני כנראה הכי מוסמך לענות לך
אז ככה, זה בן זונה של כואב!!!!!
יענו כואב רצח , אני זוכר שביום שעשיתי הלכתי לפחות 3 שעות עם היד על השד בלי אפשרות להזיז אותה בכלל
אבל אחרי יום זה כבר לא כואב כמו כל עגיל
מה שכן , שנותנים לך מכה, וזה קורה הרבה, אז בחודשיים הראשונים זה עדיין כואב
ועוד משהו , חצי שנה ראשונה, יהיה לך פול מוגלה , יענו מלא
זה מגעיל כזה, אבל אחרי חצי שנה או פחות , לא יהיה לך יותר בחיים
קיצר עצה שלי , אם יש לך גוף סבבה ושרירי חזה טובים , תעשה
אם לא
אל תעשה, כי זה גם לא שווה וזה גם יעוות לך את הפטמה
;)
*edit*
ועוד משהו , אל תתייחס לשמועות המפגרות שזה יכול להיתלש או שהפטמה שלך תיפול או שטויות כאלה
זה אחושרמוטה חזק המקום הזה, אתה לא יודע , גם אם ימשכו לך את זה בשיא הכוח זה לא ייתלש, צריך לחבר את הפטמה שלך ל4 על 4 כדי שיקרה משהו
והעור לא ימות אף פעם כי זה לא כמו בגבה, הוא תמיד יקבל דם , מסביב יש מספיק נימים וכדומה
עגילים בגבה אם לא ידעתם , אחרי שנתיים שלוש העור מת והוא נושר , ביחד עם חצי מהעור
בפטמה גם בעוד 20 שנים זה לא יקרה |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by nesher
עגילים בגבה אם לא ידעתם , אחרי שנתיים שלוש העור מת והוא נושר , ביחד עם חצי מהעור
|
:eyespop:
אהה?
מי אמר לך את השטות הזאת????
זה אולי לאנשים עם עור רגיש... |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by nesher
עגילים בגבה אם לא ידעתם , אחרי שנתיים שלוש העור מת והוא נושר , ביחד עם חצי מהעור
|
למה אתה מכניס אותי לסרטים רעים?!?? |
|
|
| TinkerbeL |
לא הייתי ממליצה לך לעשות בפיטמה
שמעתי מהרבה שזה עשה להם בעיות
חוץ מזה לדעתי זה בכלל לא יפה!
הכי יפה לדעתי זה בגבה, ואם את זה אתה לא רוצה אז תעשה מתחת לשפה
(ושוב: בגבה זה הכי קטלני!) |
|
|
| Trance man |
ד"א שמתם לב שהאנשים שעושים פירסינגים הם כאלו אנשים אפאטיים? לפחות ככה היו כל אלו שנתקלתי בהם..
הם תמיד נותנים יחס כזה מגעיל ומתנשא......
:whip: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
לא הייתי ממליצה לך לעשות בפיטמה
שמעתי מהרבה שזה עשה להם בעיות
חוץ מזה לדעתי זה בכלל לא יפה!
הכי יפה לדעתי זה בגבה, ואם את זה אתה לא רוצה אז תעשה מתחת לשפה
(ושוב: בגבה זה הכי קטלני!) |
ראסמייי
תאמתתת אני לא הייתי ממליץ לעשות בכלל אבל עם כבר אתה עושה אז בגבה זה הכי יפההה
אני ואבא שלי יותתר חושבים על קעקוע |
|
|
| Shahar |
אמ
בפטמה זה סתם קטלני אם יש חזה מנופח....
בגבה זה משאיר צלקת שמורידים..
מתחת לשפה לא נראה לי אבל הרבה כבר אמרו שיתאים לי
ובקשר לקעקוע
אני מפחד ממחלות ;] |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
בשביל מהההההההה
לא צריך שום עגיל בשום פיטמה
אם אלוהים היה רוצה שיהיו לנו עגילים על הפטמות הוא לא היה עושה שזה יכאב כל כך! (מנסיון!) חיחי |
ראסמי !
בפטמה זה מגעיל ת'נשמה ...
בלשון הכי יפה לדעתי ...
אין על עגיל בלשון ...
בגבה גם סבבה ...
ונשר אחי הכנסת אותם לסרטים .... למרות שלא נראה לי זה נכון
מאיפה הבאת את זה ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by nesher
קיצר עצה שלי , אם יש לך גוף סבבה ושרירי חזה טובים , תעשה
אם לא
אל תעשה, כי זה גם לא שווה וזה גם יעוות לך את הפטמה
;)
*edit*
ועוד משהו , אל תתייחס לשמועות המפגרות שזה יכול להיתלש או שהפטמה שלך תיפול או שטויות כאלה
זה אחושרמוטה חזק המקום הזה, אתה לא יודע , גם אם ימשכו לך את זה בשיא הכוח זה לא ייתלש, צריך לחבר את הפטמה שלך ל4 על 4 כדי שיקרה משהו
והעור לא ימות אף פעם כי זה לא כמו בגבה, הוא תמיד יקבל דם , מסביב יש מספיק נימים וכדומה
עגילים בגבה אם לא ידעתם , אחרי שנתיים שלוש העור מת והוא נושר , ביחד עם חצי מהעור
בפטמה גם בעוד 20 שנים זה לא יקרה |
בקשר לחזה.. כן יש לי חזה מנופח אני עובד עליו קשה
ובגלל זה בעצם אני רוצה מן הסתם.. תקרא מה כתבתי
בקשר ל-להתלש
התיאור שלך קצת הפחיד אותי עם הלמשוך אותו
אבל זה באתמ אחושרמוטה יפה על חזה מנופח
וזה בן זונה של דבר כמו שאמרת... ואם זה גם לא יתלש אז בכלל עשית לי חשק |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני הייתי שם איזה עגיל כזה שמחבר בין האשכים, זה נוח, אתה יכול לתלות על זה דברים אחר כך,... |
חחחחחחחחחחחחחחח :haha:
שחר.. לא כדאי לך זה סתם מגעיל
תעשה בגבה הכי יפה.. או בין הפה לסנטר, בפסנטר... |
|
|
| TinkerbeL |
לאאאאאאאאאא אל תעשה
אני עדיין לא קולטת בשביל מה אתה עושה את זה
זה לא שכל היום אתה מסתובב בלי חולצה
חוץ מזה שזה לא משהו......
תעשה עגיל בגבה
:tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool: :toocool: :haha: :happy2: |
|
|
| DjChook |
אוקיי
פיטמה מגעיל
גבה נדוש
וגם לדעתי הסימן של אחכ הוא דיי יפה אבל לא משנה
כאילו זה מגניב כזה הצלקת של המוט
בקשר לפיטמה יש לשני חברים שלי
שניהם אומרים שזה כאב להם רצח
ואני ת'אמת חושב שזה בכלל לא יפה
בסנטר זה נחמד, אבל גם כבר דיי נטחן, ולכל ילד בכיתה ג יש אחד כזה
ואל תגידו לי שזה לא משנה לכם
כל הקטע של פירסינגים לדעתי זה לא משהו
אין צורך :) |
|
|
|
|