return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
עגיל בפיטמה (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
חי חי..
ולי יש בלללשששווןןןן@#$#$%^

:p :D :p


אין על עגיייייל בלשון !!!
זה גם תורם לעוד דברים ...
וגם זה אחלה שזה לא בולט יותר מדי ...
:)
הכי טוב בלשון ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
קיצר עצה שלי , אם יש לך גוף סבבה ושרירי חזה טובים , תעשה


אז כדאי לי? ;)

ת'כלס יש לי עגילים בשתי האוזניים
שניים בשמאל ועוד אחד בימין...
אבל עשיתי אותם לפני שנים...

ובשביל מה פירסינגים?
יש מקום שפצצה אבל ת'כלס לא הכי מומלץ
ושחר... אם לא הצלחת לשמור שעל עגיל באוזן לא תהיה לך אינפקציה אז אל תעשה פירסינג בחיים!!!!
למה זה הרבה יותר מסוכן מבחינת אינפקציה והכל
חוץ מזה... איך אתה חושב יסתכלו במטכ"ל על פירסינגים :disbelief
Dj-2TaLL
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
?!מחטים
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Scorchio
איכס יא מגעיל עגיל בפיטמה לאיפה הגיעו הזכרים של ישראל
לא מספיק יש תמרוממים עם העגיל בפופיק עכשיו צריך גם בפיטמה
שיהיו בריאים אנשים לילד מהשכבה שלי אחד בתוך החור של הזין לא יודע מאיפה הוא הביא את האומץ לעשות דבר כזה
וגם לאיזה ידידה שלי יש בדגדגן איך איך אפשרררר
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ושחר... אם לא הצלחת לשמור שעל עגיל באוזן לא תהיה לך אינפקציה אז אל תעשה פירסינג בחיים!!!!
למה זה הרבה יותר מסוכן מבחינת אינפקציה והכל
חוץ מזה... איך אתה חושב יסתכלו במטכ"ל על פירסינגים :disbelief


באוזן לא הזיז לי בכלל לחטות ושבוע אחרי שקבלתי החלפתי לטבעת בגלל זה היה לי בעיות שם חחחחחחח.....
אבל בפטמה אני אשמור..
אבל אני מתחיל לחשוב על מתחת לסנטר זה נשמע בנזונההה!!!!
ועד הצבא לא רנאה לי אני אשאיר את זה
;]
DjChook
בדגדגן זה שיא המסוכן

תחשוב יש אינפקציות הכי קטנות שם

והיא יכולה לגמור בהליכה

או לפחות לקבל זרמים כאילו היא מאוננת

קראתי על זה מתישהו פעם
לא נעים :)

בקשר לזין

זה נראה לי הדבר הכי לא שימושי ומגעיל בעולם
luckystrike
דרך אגב מי שרוצה אני יכול לעשות לו\לה פירסינג בכל
מקום - יש לי את החומרים שזה סה"כ ונפלון של עירוי שאיתו עושים
את החור
:)

ואצלי בטוח שזה יהיה נקי יותר ומקצועי יותר מבחנות
אני מתעסק עם עירויים כבר שנתיים הרי
:)

יאללה בעל הביית השתגע - שתי חורים במחיר אחד
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by luckystrike
דרך אגב מי שרוצה אני יכול לעשות לו\לה פירסינג בכל
מקום - יש לי את החומרים שזה סה"כ ונפלון של עירוי שאיתו עושים
את החור
:)

ואצלי בטוח שזה יהיה נקי יותר ומקצועי יותר מבחנות
אני מתעסק עם עירויים כבר שנתיים הרי
:)

יאללה בעל הביית השתגע - שתי חורים במחיר אחד



שנתיים?
כמה זמן אתה בצבא?
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
שנתיים?
כמה זמן אתה בצבא?

שנתיים שנה וחצי אותו דבר
:wtf:

העיקר שאני יותר זול ויותר נקי !
:)
nesher
quote:
Originally posted by luckystrike
ראסמי !
בפטמה זה מגעיל ת'נשמה ...

בלשון הכי יפה לדעתי ...
אין על עגיל בלשון ...
בגבה גם סבבה ...

ונשר אחי הכנסת אותם לסרטים .... למרות שלא נראה לי זה נכון
מאיפה הבאת את זה ?


נו באמת אני רואה אף אחד לא יודע את זה
חחח, זה די ידוע הדבר הזה
זה לא תמיד, אבל הרבה מאוד מאוד פעמים
העור שנמצא ליד העגיל , וזה חתיכת עור קטנה לא לדאוג, פשוט לא מקבל דם , ואז הוא נושר באיזה שלב ביחד עם העגיל , זה עושה חור , לא רציני
אבל אם היה קורה דבר כזה בפטמה זה היה מסוכן , אבל אין מצב
ואני לא סתם אומר כי זה קרה לבן-דוד שלי וגם דיברתי על זה עם פירסר
אז לא הפלצתי את זה משום מקום
:D

Tarantula
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
?!מחטים


חחחחחחחחח....
גם אני מפחדת ממווות ממחטים
הסיוטים על האחיות הענקיות מרוסיה שרדפו אחרי עם מזרק עדיין לא עוברים לי
:nervous:
אבל מה להפתעתי את העגיל בלשון עשיתי מזה בלי בעיה, זה בכלל לא כאב
כלוםם, הרגשה כאילו מישהו לוחץ לך חזק על הלשון וזהו..

אז אחרי שכבר עשיתי את העגיל חשבתי שזהו אחרי מחט כזה ענקי אני נפטרת
מסיוטי חדר האחות שלי..
באתי שבוע שעבר לעשות בדיקת דם כללוום, כמעט התעלפתי שם, רק הרגשתי את
הצמר גפן על היד.. נגנבתי
..
יאללה איתי..

quote:
Originally posted by luckystrike
דרך אגב מי שרוצה אני יכול לעשות לו\לה פירסינג בכל
מקום - יש לי את החומרים שזה סה"כ ונפלון של עירוי שאיתו עושים
את החור
:)

ואצלי בטוח שזה יהיה נקי יותר ומקצועי יותר מבחנות
אני מתעסק עם עירויים כבר שנתיים הרי
:)

יאללה בעל הביית השתגע - שתי חורים במחיר אחד


ומי ישלם לי את הביטוח אחרי שתעשה אותי אינפנטילית לכל החיים?!:nervous: :eek:
צריך קצת יותר מנסיון בדקירת חורים וחוומרים מתאימים:D :D :D :crazy: :tongue3 :tongue2 :wtf:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by luckystrike
שנתיים שנה וחצי אותו דבר
:wtf:

העיקר שאני יותר זול ויותר נקי !
:)


חהחה
יותר זול ויותר נקי...
אבל מה עם האיכות?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement