return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
עגיל בפיטמה (pg. 7)
View this Thread in Original format
Sniper
לי פעם היה שתי עגילים בשמאל ואחד בימין אבל עכשיו נישארתי עם אחד בשמאל
ממ היה לי גם באף מיזמן מיזמן מיזמן לפני איזה 4 שנים
ניסתם כבר בכל אופן היה תקופה שרציתי לעשות בגבה אבל אמא לא הסכימה עשו לי סרטים אחושששששש

ד"א מתחת לשפה קוראים לזה לברט
אני מת לעשות שםםםם אבל עוד פעם אמא עושה לי סרטים כמו לא יודע מה


מה שכן בגבה באמת נדוש כבר
פיטמה מפחיד אחוש וזה כואב!!! שהיינו באילת חבר שלי עשה וזה פשוט כאב לו אבל דוגרי זה נחמד כזה

לברט זה יפה אבל גם נדוש מלאא עשו אבל עדיין אני רוצה לעשות

אני מכיר מישו שעשה בזיין מיזמן מיזמן הוא אחד כזה שחייב שיהיה לו עגיל בכל מקום שאפשר לעשות אז הוא עשה זה ממש מגעיל ולאיודע אם זה מוסיף אבל אישית אני חושב שזה דוחהה

באוזן למעלה אני חושב לעשות אבל פירסינג לא עגיל רגיל
אבל עוד פעם אני לא חושב שאמא שלי תסכים כ"כ נקווה לטוב..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
באוזן למעלה אני חושב לעשות אבל פירסינג לא עגיל רגיל
אבל עוד פעם אני לא חושב שאמא שלי תסכים כ"כ נקווה לטוב..


אני גם חשבתי לעשות...
אבל אני לא יודע
נראה לי עברתי את הקטע הזה... אולי אני גם יוריד את העגילים בקרוב
נראה כבר
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Sniper

מה שכן בגבה באמת נדוש כבר
פיטמה מפחיד אחוש וזה כואב!!!




בגבה אולי נדוש אבל יפה!

ובפיטמה
שחר תיראה הנה עוד אחד שאומר לך שזה כואב ומפחיד
אז תוותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sniper
quote:
Originally posted by TinkerbeL
בגבה אולי נדוש אבל יפה!

ובפיטמה
שחר תיראה הנה עוד אחד שאומר לך שזה כואב ומפחיד
אז תוותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


כואב ומפחיד אבל זה מאוד יפה
:]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
כואב ומפחיד אבל זה מאוד יפה
:]


דעה אישית
אותי זה ממש לא מושך...

גם לא על בנות...
וראיתי כבר על אחת
Q-PiXeL
בגבה זה כואב?
(אל תגידו לי כמו כל עגיל אחרת כי לא היו לי)
:)

בגבה זה מגניב
אני רוצה לעשות אבל עדיין מפחיד כזה...
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Sniper
כואב ומפחיד אבל זה מאוד יפה
:]



חחחח עד מחקתי פעם קודמת את היפה היית חייב להזכיר את זה

טוב שיעשה מה שבא לו רק שאחר כך לא יבכה שהוא סתם הכאיב לעצמו
Shahar
quote:
Originally posted by TinkerbeL
בגבה אולי נדוש אבל יפה!

ובפיטמה
שחר תיראה הנה עוד אחד שאומר לך שזה כואב ומפחיד
אז תוותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


חחחחחחח אני אחד שפוחד מכאב ?
;]
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחח אני אחד שפוחד מכאב ?
;]



אבל זה כאב מיותר שיתן לך סתם עגיל לא יפה
BlueHawk
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
בגבה זה כואב?
(אל תגידו לי כמו כל עגיל אחרת כי לא היו לי)
:)

בגבה זה מגניב
אני רוצה לעשות אבל עדיין מפחיד כזה...


ממש לא אחי
זה כמו זריקה... דוקר לשתי שניות ואז עובר
הדבר היחידי שצריך להפחיד אותך זה מה שיקרה אם לא תחטא את העגיל טוב :p

Trance man
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
בגבה זה כואב?
(אל תגידו לי כמו כל עגיל אחרת כי לא היו לי)
:)

בגבה זה מגניב
אני רוצה לעשות אבל עדיין מפחיד כזה...


ראסמי כמו שהחבר מעלי רשם..זה דקירה ממש קצרה..שתשאיר אותך כזה המום לרגע אחד וזה יעבור מהר מאוד..בקושי תספיק להגיד איי..:)
פשוט תעצום עיניים וזה יעבור בסבבה..

ובקשר לפירסינג בלמעלה של האוזן, תדעו לכם שיכולות לצוץ שם הרבה אינפקציות כי קשה לחטאות את הפירסינג שם כמו שצריך, אז יצאו לכם בלוטות ענקיות ודוחות מאחורי האוזן..
אז למה לא לעשות עגיל רגיל שם וזהו?!
גם הרבה יותר זול..:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
ובקשר לפירסינג בלמעלה של האוזן, תדעו לכם שיכולות לצוץ שם הרבה אינפקציות כי קשה לחטאות את הפירסינג שם כמו שצריך, אז יצאו לכם בלוטות ענקיות ודוחות מאחורי האוזן..
אז למה לא לעשות עגיל רגיל שם וזהו?!
גם הרבה יותר זול..:rolleyes:


למקרה שלא הבנתם אני לא דיברתי על פירסינג שם כמו חברי אלעד...
דיברתי על עגיל רגיל שם...
בשביל מה צריך שם פירסינג... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement