|
עגיל בפיטמה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקיי
פיטמה מגעיל
גבה נדוש
וגם לדעתי הסימן של אחכ הוא דיי יפה אבל לא משנה
כאילו זה מגניב כזה הצלקת של המוט
בקשר לפיטמה יש לשני חברים שלי
שניהם אומרים שזה כאב להם רצח
ואני ת'אמת חושב שזה בכלל לא יפה
בסנטר זה נחמד, אבל גם כבר דיי נטחן, ולכל ילד בכיתה ג יש אחד כזה
ואל תגידו לי שזה לא משנה לכם
כל הקטע של פירסינגים לדעתי זה לא משהו
אין צורך :) |
לשאול יש...
ראיתי שיש לו חחח
אבל ראיתי את זה מזמן הפעם האשונה שריאתי את זה אצל חבר היה לפני 3 שנים בערך שנראה ליז ה היה נדיר אז
אני כרגע סגור או על בפטמה או מתחת לסנטר..
נראה תגובות בביצפר |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בלשון הכי יפה לדעתי ...
אין על עגיל בלשון ...
|
חי חי..
ולי יש בלללשששווןןןן@#$#$%^
:p :D :p |
|
|
| Shahar |
או בפטמה או מתחת לסנטר!
יש לאחי קעקוע ואנלא רוצה כי אני מפחד ממחלות
... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Shahar
או בפטמה או מתחת לסנטר!
יש לאחי קעקוע ואנלא רוצה כי אני מפחד ממחלות
... |
אז על הגבה ויתרנו?
:( :( :( :( :( :( |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אז על הגבה ויתרנו?
:( :( :( :( :( :( |
אנלא צריך צלקת מותק
;] |
|
|
| Gil Shwarts |
| לי יש צלקת שבכיף הייתי נפטר ממנה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לי יש צלקת שבכיף הייתי נפטר ממנה... |
לא נורא חבר ישנן צרות גדולות יותר ;]
מי יודע מתי אשתך תחליט לטפטף לך שעווה רותחת על הגוף ולקלף
;] |
|
|
| Gil Shwarts |
פחחחח
אני לא חושב שזה יקרה :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
פחחחח
אני לא חושב שזה יקרה :) |
לעולם לא תדע איזה מזוכיסטית מחכה לך ברבנות
;] |
|
|
| Gil Shwarts |
| אני חושב שאם אני יילך עם מישהי לרבנות, אני אדע עד כמה סדיסטית (לא מזוכיסטית) היא :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| יאללה מי צריך את כל החרא הזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יאללה מי צריך את כל החרא הזה |
איזה חרא?
עגיל או אישה?
באמת מה יותר מסוכן?
;] |
|
|
|
|