return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
עגיל בפיטמה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אוקיי

פיטמה מגעיל
גבה נדוש
וגם לדעתי הסימן של אחכ הוא דיי יפה אבל לא משנה

כאילו זה מגניב כזה הצלקת של המוט

בקשר לפיטמה יש לשני חברים שלי
שניהם אומרים שזה כאב להם רצח
ואני ת'אמת חושב שזה בכלל לא יפה

בסנטר זה נחמד, אבל גם כבר דיי נטחן, ולכל ילד בכיתה ג יש אחד כזה

ואל תגידו לי שזה לא משנה לכם
כל הקטע של פירסינגים לדעתי זה לא משהו
אין צורך :)


לשאול יש...
ראיתי שיש לו חחח
אבל ראיתי את זה מזמן הפעם האשונה שריאתי את זה אצל חבר היה לפני 3 שנים בערך שנראה ליז ה היה נדיר אז

אני כרגע סגור או על בפטמה או מתחת לסנטר..
נראה תגובות בביצפר
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
בלשון הכי יפה לדעתי ...
אין על עגיל בלשון ...




חי חי..
ולי יש בלללשששווןןןן@#$#$%^

:p :D :p
Shahar
או בפטמה או מתחת לסנטר!
יש לאחי קעקוע ואנלא רוצה כי אני מפחד ממחלות
...
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Shahar
או בפטמה או מתחת לסנטר!
יש לאחי קעקוע ואנלא רוצה כי אני מפחד ממחלות
...


אז על הגבה ויתרנו?
:( :( :( :( :( :(
Shahar
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אז על הגבה ויתרנו?
:( :( :( :( :( :(


אנלא צריך צלקת מותק
;]
Gil Shwarts
לי יש צלקת שבכיף הייתי נפטר ממנה...
Shahar
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לי יש צלקת שבכיף הייתי נפטר ממנה...


לא נורא חבר ישנן צרות גדולות יותר ;]
מי יודע מתי אשתך תחליט לטפטף לך שעווה רותחת על הגוף ולקלף
;]
Gil Shwarts
פחחחח
אני לא חושב שזה יקרה :)
Shahar
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
פחחחח
אני לא חושב שזה יקרה :)


לעולם לא תדע איזה מזוכיסטית מחכה לך ברבנות
;]
Gil Shwarts
אני חושב שאם אני יילך עם מישהי לרבנות, אני אדע עד כמה סדיסטית (לא מזוכיסטית) היא :)

MoSH_MaN
יאללה מי צריך את כל החרא הזה
Shahar
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יאללה מי צריך את כל החרא הזה


איזה חרא?
עגיל או אישה?
באמת מה יותר מסוכן?
;]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement