return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
עגיל בפיטמה (pg. 8)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למקרה שלא הבנתם אני לא דיברתי על פירסינג שם כמו חברי אלעד...
דיברתי על עגיל רגיל שם...
בשביל מה צריך שם פירסינג... :rolleyes:


אין לי מושג
זה הרבה יותר יפה לדעתי
Koodoo
לא יודע אם אמרתם או לא
אבל עגיל בשפה נקרא לברט
Labret
s0undw4v3
הכי פצצה זה עגיל בגב
או איזה ספטום עם עצם לבנה כזאת גדולה
GLoBaL-MUZiK
אני מכיר אחת שעשתה עגיל בסנטר??? לא יודע אם זה בסנטר אבל זה בין הסנטר לשפה התחתונה, אלוהים למה אנשים אוהבים לכאיב לעצמם??? אני אישית ילדה סינית בקטעים האלה ואני לא מתקרב לזה, אבל לפי דעתי הכי יפה זה עגיל בגבה

למי שלא יודע מזה ילדה סינית אז זה פחדן סופני
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אני מכיר אחת שעשתה עגיל בסנטר??? לא יודע אם זה בסנטר אבל זה בין הסנטר לשפה התחתונה, אלוהים למה אנשים אוהבים לכאיב לעצמם??? אני אישית ילדה סינית בקטעים האלה ואני לא מתקרב לזה, אבל לפי דעתי הכי יפה זה עגיל בגבה

למי שלא יודע מזה ילדה סינית אז זה פחדן סופני


אתה כזה ביזון ומפחד כמו ילדה סינית? ;)
ביזון שכמוך
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה כזה ביזון ומפחד כמו ילדה סינית? ;)
ביזון שכמוך


מה לעשות אחי, אני לא אוהב להכאיב לעצמי בכוח ועוד שזה יעלה לי כסף
ואני ביזון קטן אתה ביזון אמיתי
Sniper
ידידה אחת מהשיכבה שלי עשתה קעקוע אתמול משו ממש ממש גדול
כאילו בערך על חצי גב היא עוד לא סיימה אותו אבל זה משו ליגה!!! מה זה יפהההה אבל זה באמת ענק
עלה לה משו כמו 1000
שקלקלים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ידידה אחת מהשיכבה שלי עשתה קעקוע אתמול משו ממש ממש גדול
כאילו בערך על חצי גב היא עוד לא סיימה אותו אבל זה משו ליגה!!! מה זה יפהההה אבל זה באמת ענק
עלה לה משו כמו 1000
שקלקלים


זה בדיוק מסוג הדברים שאני לא מבין...
למה לעשות קעקוע על כל הגב?!
היא לא חושבת על העתיד שלה עד הסוף אה...
מוזר... הנוער של היום
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה בדיוק מסוג הדברים שאני לא מבין...
למה לעשות קעקוע על כל הגב?!
היא לא חושבת על העתיד שלה עד הסוף אה...


ואללה לא יודע
תצודק בדוגרי
DjChook
צריך לעשות קעקוע במקום ששיער לא גודל
או לפחות לא בכמויות

מרוב הגבים שאני מכיר ...

גבים = ריבוי של גב

אז ....

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
צריך לעשות קעקוע במקום ששיער לא גודל
או לפחות לא בכמויות


אחת שעבדה איתי ביום חמישי הראתה לי תמונות מגוואטמלה שהיא הייתה עכשיו
והייתה שם תמונה של אחד שעשה קעקוע ברגע איפה שיש שיער... רק שהוא גילח את השיער שם ועשה אותו...
טיפה מתחת לברך
יצא משהו ממש ממש יפה!!
DjChook
אולי זה יפה אבל אתה מסכים איתי שזה קצת... אה... לא יודע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement