|
עגיל בפיטמה (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למקרה שלא הבנתם אני לא דיברתי על פירסינג שם כמו חברי אלעד...
דיברתי על עגיל רגיל שם...
בשביל מה צריך שם פירסינג... :rolleyes: |
אין לי מושג
זה הרבה יותר יפה לדעתי |
|
|
| Koodoo |
לא יודע אם אמרתם או לא
אבל עגיל בשפה נקרא לברט
Labret |
|
|
| s0undw4v3 |
הכי פצצה זה עגיל בגב
או איזה ספטום עם עצם לבנה כזאת גדולה |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אני מכיר אחת שעשתה עגיל בסנטר??? לא יודע אם זה בסנטר אבל זה בין הסנטר לשפה התחתונה, אלוהים למה אנשים אוהבים לכאיב לעצמם??? אני אישית ילדה סינית בקטעים האלה ואני לא מתקרב לזה, אבל לפי דעתי הכי יפה זה עגיל בגבה
למי שלא יודע מזה ילדה סינית אז זה פחדן סופני |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אני מכיר אחת שעשתה עגיל בסנטר??? לא יודע אם זה בסנטר אבל זה בין הסנטר לשפה התחתונה, אלוהים למה אנשים אוהבים לכאיב לעצמם??? אני אישית ילדה סינית בקטעים האלה ואני לא מתקרב לזה, אבל לפי דעתי הכי יפה זה עגיל בגבה
למי שלא יודע מזה ילדה סינית אז זה פחדן סופני |
אתה כזה ביזון ומפחד כמו ילדה סינית? ;)
ביזון שכמוך |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה כזה ביזון ומפחד כמו ילדה סינית? ;)
ביזון שכמוך |
מה לעשות אחי, אני לא אוהב להכאיב לעצמי בכוח ועוד שזה יעלה לי כסף
ואני ביזון קטן אתה ביזון אמיתי |
|
|
| Sniper |
ידידה אחת מהשיכבה שלי עשתה קעקוע אתמול משו ממש ממש גדול
כאילו בערך על חצי גב היא עוד לא סיימה אותו אבל זה משו ליגה!!! מה זה יפהההה אבל זה באמת ענק
עלה לה משו כמו 1000
שקלקלים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ידידה אחת מהשיכבה שלי עשתה קעקוע אתמול משו ממש ממש גדול
כאילו בערך על חצי גב היא עוד לא סיימה אותו אבל זה משו ליגה!!! מה זה יפהההה אבל זה באמת ענק
עלה לה משו כמו 1000
שקלקלים |
זה בדיוק מסוג הדברים שאני לא מבין...
למה לעשות קעקוע על כל הגב?!
היא לא חושבת על העתיד שלה עד הסוף אה...
מוזר... הנוער של היום |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה בדיוק מסוג הדברים שאני לא מבין...
למה לעשות קעקוע על כל הגב?!
היא לא חושבת על העתיד שלה עד הסוף אה...
|
ואללה לא יודע
תצודק בדוגרי |
|
|
| DjChook |
צריך לעשות קעקוע במקום ששיער לא גודל
או לפחות לא בכמויות
מרוב הגבים שאני מכיר ...
גבים = ריבוי של גב
אז .... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
צריך לעשות קעקוע במקום ששיער לא גודל
או לפחות לא בכמויות
|
אחת שעבדה איתי ביום חמישי הראתה לי תמונות מגוואטמלה שהיא הייתה עכשיו
והייתה שם תמונה של אחד שעשה קעקוע ברגע איפה שיש שיער... רק שהוא גילח את השיער שם ועשה אותו...
טיפה מתחת לברך
יצא משהו ממש ממש יפה!! |
|
|
| DjChook |
| אולי זה יפה אבל אתה מסכים איתי שזה קצת... אה... לא יודע |
|
|
|
|