return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
עגיל בפיטמה (pg. 6)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ות'אמת הבנתי זה מוסיף המון... אם את יודעת למה אני מתכוון



אוקיי אני דווקא הבנתי הפוך
אני לא חושבת שמה שמוסיף לזה זה העגיל!

חוץ מזה שיש בנות שזה מגעיל אותן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אוקיי אני דווקא הבנתי הפוך
אני לא חושבת שמה שמוסיף לזה זה העגיל!

חוץ מזה שיש בנות שזה מגעיל אותן


אני הבנתי ממנו שאין תלונות
אבל אל תכנסי בי רק
אפשר לחשוב אני מדבר על עצמי...
or am i?! :cool:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני הבנתי ממנו שאין תלונות
אבל אל תכנסי בי רק
אפשר לחשוב אני מדבר על עצמי...
or am i?! :cool:


חחחחח
אוקיי אני לא ניסיתי ולא רוצה לנסות
לי זה ניראה דוחה
לך לא ;)

וככה נסיים את הדיון........
Q-PiXeL
יש לי גם בביפצר איזה אחד שעשה לעצמו עגיל בזין
אבל הוא מזוכיסט אז הוא גם נהנה מזה...
בן אדם מוזר
:nervous:
יש עוד איזה פריק שיש לו כל מני סיכות ודברים מוזרים בכל מקום...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחחחח
אוקיי אני לא ניסיתי ולא רוצה לנסות
לי זה ניראה דוחה
לך לא ;)

וככה נסיים את הדיון........


רק אני יוסיף ויאמר שגם אני לא ממש רוצה לנסות :)
Tarantula
חחחחחח... מוזרים שכמותכם
אני באה בגישה של קודם לנסות אחרי זה להגיב..
ככה שעדיין אין לי בעיות עם העגיל בזין.. דווקא בטח נחמד...:D
לא יודעת ננסה נספר לכם:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח... מוזרים שכמותכם
אני באה בגישה של קודם לנסות אחרי זה להגיב..
ככה שעדיין אין לי בעיות עם העגיל בזין.. דווקא בטח נחמד...:D
לא יודעת ננסה נספר לכם:D


*רץ לעשות*

סתם סתם...
אני לא יעשה דבר כזה...
עגיל שם די מפחיד אותי... מה אם אני יתקע בסופת שלגים עם מורן?!
הוא יכניס לי כדור שלג למכנסיים ויעשה אותי עקר
והעגיל יקפא!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
ככה שעדיין אין לי בעיות עם העגיל בזין.. דווקא בטח נחמד...:D


בבבללללאאאחחחחחחססססס!!!
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
בבבללללאאאחחחחחחססססס!!!


אויש ששששתוק כבר!$#^%&
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
אויש ששששתוק כבר!$#^%&


:p

בלללללאאאאאאחחחחחחסססססססססססססס
עגיל בזיין ?!?!?

כאילו פאק ראסמי זה לא מוסיף בחצי אגורה !

Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
כאילו פאק ראסמי זה לא מוסיף בחצי אגורה !

ניסית?:D :nervous:
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
ניסית?:D :nervous:


לא אבל כל מי שניסה דברים אחרים יודע שזה לא מוסיף
זה לא יכול גם להוסיף ...

איזה גירוי ואיפה זה בדיוק יעשה את זה ?
ב-ו-ל-ש-י-ט

ופיייכסססה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement