return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
siesta hier, wat de neuk ben ik banned
View this Thread in Original format
Funky_F
omg wat is die voor gedoe man


snuggle --> doe niet zo kinderachtig man, je laat je wel HEEL erg kennen voor een gozer van in de 20
jploveparade
Wat de fok je hebben gedaan te krijgen gebanned? :conf:
Funky_F
beetje teveel ge-ouwehoerd bij mr snuggle ;), en toen moestie ff heel kinderachtig doen en mij bannen.
jploveparade
Ik denk hij zou nooit bannen jou zonder een goed reden...:D
Funky_F
dan moetie het altijd nog overlegge met de andere mods

democratie heet dat
LightForce
He siesta dat: tranceaddict in training staat je goed ;) whehe grapjuh!!! :tongue2
Funky_F
quote:
Originally posted by LightForce
He siesta dat: tranceaddict in training staat je goed ;) whehe grapjuh!!! :tongue2



BOEHOEEE

hehehehe:)
MaGiK54
Uit de regels om te posten thread:

Belangrijke opmerking:
----------------------------------------------------------------------
Aan de aard van de overtredingen kunnen moderators zelf een straf bepalen en/of threads/posts sluiten.
Dit geldt dus NIET voor een persoonlijke kwestie tussen een ‘moderator’ of een ‘member’
Straffen moet wel op een reguliere wijze gebeuren, er moet dus een geldige beargumentatie zijn en deze moet openbaar worden gemaakt. eventuele bezwaren kun je via PM naar één van de mods sturen
---------------------------------------------------------------------

Gelieve een nadere uitleg mods waarom Siesta gebanned is.
Eye-Riz
en toen was het stil....... :D
DJ_Massive
SIESTA hou dan gewoon es op met dat kinderachtige gedrag in de channel, je ben heus niet stoer hoor zo :)

en je ging wel te ver met wat je allemaal tegen/over/onder/naast/tegen Snuggle zei

die ban zal je wel verdiend hebben

SnuggLe
Ik kom zo met een uitleg.
Kheb eerst andere dingen te doen.
Ik ben het gewoon ff helemaal zat, en vooral als je persoonlijk wordt over mijn vriendin bv.
Ik heb vaak genoeg gezegd van "Joh doe even rustig aan" en ik heb vaak genoeg me ingehouden. Maar nu was mijn geduld even op. So sue me.

Ik leg het later uit, nu even niet.
Chicane
Siesta, spreek je Henkie_Henk nog wel eens dan? :D

BOEHOEE
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement