|
siesta hier, wat de neuk ben ik banned
|
View this Thread in Original format
| Funky_F |
omg wat is die voor gedoe man
snuggle --> doe niet zo kinderachtig man, je laat je wel HEEL erg kennen voor een gozer van in de 20 |
|
|
| jploveparade |
| Wat de fok je hebben gedaan te krijgen gebanned? :conf: |
|
|
| Funky_F |
| beetje teveel ge-ouwehoerd bij mr snuggle ;), en toen moestie ff heel kinderachtig doen en mij bannen. |
|
|
| jploveparade |
| Ik denk hij zou nooit bannen jou zonder een goed reden...:D |
|
|
| Funky_F |
dan moetie het altijd nog overlegge met de andere mods
democratie heet dat |
|
|
| LightForce |
| He siesta dat: tranceaddict in training staat je goed ;) whehe grapjuh!!! :tongue2 |
|
|
| Funky_F |
| quote: | Originally posted by LightForce
He siesta dat: tranceaddict in training staat je goed ;) whehe grapjuh!!! :tongue2 |
BOEHOEEE
hehehehe:) |
|
|
| MaGiK54 |
Uit de regels om te posten thread:
Belangrijke opmerking:
----------------------------------------------------------------------
Aan de aard van de overtredingen kunnen moderators zelf een straf bepalen en/of threads/posts sluiten.
Dit geldt dus NIET voor een persoonlijke kwestie tussen een ‘moderator’ of een ‘member’
Straffen moet wel op een reguliere wijze gebeuren, er moet dus een geldige beargumentatie zijn en deze moet openbaar worden gemaakt. eventuele bezwaren kun je via PM naar één van de mods sturen
---------------------------------------------------------------------
Gelieve een nadere uitleg mods waarom Siesta gebanned is. |
|
|
| Eye-Riz |
| en toen was het stil....... :D |
|
|
| DJ_Massive |
SIESTA hou dan gewoon es op met dat kinderachtige gedrag in de channel, je ben heus niet stoer hoor zo :)
en je ging wel te ver met wat je allemaal tegen/over/onder/naast/tegen Snuggle zei
die ban zal je wel verdiend hebben |
|
|
| SnuggLe |
Ik kom zo met een uitleg.
Kheb eerst andere dingen te doen.
Ik ben het gewoon ff helemaal zat, en vooral als je persoonlijk wordt over mijn vriendin bv.
Ik heb vaak genoeg gezegd van "Joh doe even rustig aan" en ik heb vaak genoeg me ingehouden. Maar nu was mijn geduld even op. So sue me.
Ik leg het later uit, nu even niet. |
|
|
| Chicane |
Siesta, spreek je Henkie_Henk nog wel eens dan? :D
BOEHOEE |
|
|
|
|