|
Moderated by Blik & Henkie_henk!.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
hé henkie, zullen we deze thread speciaal gewijdt aan ons sticky doen......??:p
lol |
|
|
| Henkie_henk |
Doe maar niet he :) maar wel die thread sticky maken die ik nu ga posten... maar dat doe ik wel :)
en ga jij ff met je hoofd in een emmer koud water hangen ofzow :) ff afkoelen lol :D |
|
|
| M5 |
eej jongens ...zeg nou es eerlijk ....hoeveel pieken hebben jullie voor deze positie betaald aan Swamper...???
:p :p |
|
|
| Mysteric |
Gaaf jongens! Eindelijk wordt de boel een beetje in de gaten gehouden hierzo... Swamper begrijpt er vast geen reet van, van wat we allemaal tikken hierzo..
Maar over het algemeen gaat het er toch rustig aan toe hier, wij zijn nette mensen :) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Gaaf jongens! Eindelijk wordt de boel een beetje in de gaten gehouden hierzo... Swamper begrijpt er vast geen reet van, van wat we allemaal tikken hierzo..
Maar over het algemeen gaat het er toch rustig aan toe hier, wij zijn nette mensen :) |
Ja behalve als het over DragonBall Z gaat... |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja behalve als het over DragonBall Z gaat... |
LOL, ja
dan vliegen de spaanders er van af
dan kan men het ijzer smeden
dan wordt er hoog van de toren geblazen
:D
Oh ja, congrats Blik AKA Tin Can (ik vind hem nog steeds goed :p) en natuurlijk Henkie_henk ook he :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja behalve als het over DragonBall Z gaat... |
dan barst het geweld inderdaad los |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
dan barst het geweld inderdaad los |
3 van de 4 berichten is dan te geweldadig/beledigend...
He, ik denk dat ik een DBZ-thread ga maken...
Dan hebben die moderators ook nog wat te doen :p |
|
|
| magrec |
dragonballz is best wel leuk.
paar maand geleden zegt goede maat van mij via icq hee ga es een keer dbz kijken ikk huh watte naja ik kijken. Ik snapte er echt helemaal niks van. Maar laatste 4 weken kijk ik regelmatig en heb wat info op inet gezocht en nu snap ik het en vind het eigenlijk wel erg leuk. Best wel gewelddadig. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by magrec
dragonballz is best wel leuk.
paar maand geleden zegt goede maat van mij via icq hee ga es een keer dbz kijken ikk huh watte naja ik kijken. Ik snapte er echt helemaal niks van. Maar laatste 4 weken kijk ik regelmatig en heb wat info op inet gezocht en nu snap ik het en vind het eigenlijk wel erg leuk. Best wel gewelddadig. |
AAAAH
Here we go again :p
Mod's delete deze post snel ff of verwijder de explicit lyrics :D
Voordat er weer wordt geknokt :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
AAAAH
Here we go again :p
Mod's delete deze post snel ff of verwijder de explicit lyrics :D
Voordat er weer wordt geknokt :)
Greetz,
Glaniskanis |
hehe, het is me nu al gelukt, zonder enige inspanning...;) |
|
|
|
|