return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Moderated by Blik & Henkie_henk!.... (pg. 4)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ik weet het... eigenlijk zijn er maar 2 bijgekomen...

t zal niet meer gebeure..(meen ik ff) als iedereen tegen t sticky make van een meeting is.. unsticky ik em wel hoor..

en die trance pub die blijft zo :D al mijn harde werk :D


Ja is goed hoor...dat heb je dan wel verdiend :D...
3 sticky's is nog wel ok...als er maar niet meer bijkomen :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Ja is goed hoor...dat heb je dan wel verdiend :D...
3 sticky's is nog wel ok...als er maar niet meer bijkomen :)


nou ik vind 3 eigelijk al teveel, maar het kan nog net
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dj Lex


nou ik vind 3 eigelijk al teveel, maar het kan nog net


gelukkig... ;)

Strax maybe nog ff dat mongole threadje van fastdjmp3 op slot zetten
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk


gelukkig... ;)

Strax maybe nog ff dat mongole threadje van fastdjmp3 op slot zetten


Welke?
Dj Lex
quote:
Originally posted by Dj Lex


Welke?


Oke ik zie het al je hebt hem al op slot gezet zag ik
gooi hem er gelijk uit ook of kan je dat niet?

Mzzl
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dj Lex


Oke ik zie het al je hebt hem al op slot gezet zag ik
gooi hem er gelijk uit ook of kan je dat niet?

Mzzl


wat bedoel je?? hem banne?? doe maar niet..

en als ik dat hele threadje wegdoe.. zal ie em wel weer gaan poste..

Maar voor de rest mis je er toch nix aan dat is op slot is?
-=WVG=-
Haha, is dit wel in overleg gegaan met Blik...
FastDj is wel een van onze Marokkaanse vrienden in mijn Soccer-thread...

Nee j/k, opzouten met die thread :D :D :D
New Wave
Hey M5, kom jij uit Hoevelaken?
Welke straat? Ik kom ook namelijk uut Hoevedurp.


zozozo, dus er zijn twee nieuwe TA.com bobo's??:D:D:D

gezellig:)

groeten
JdDark
quote:
Originally posted by Henkie_henk


wat bedoel je?? hem banne?? doe maar niet..

en als ik dat hele threadje wegdoe.. zal ie em wel weer gaan poste..

Maar voor de rest mis je er toch nix aan dat is op slot is?


en ff iets ophelderen it's *CLOSED* ipv *LOCKED*
hehehe:D :D :D
M5
quote:
Originally posted by New Wave
Hey M5, kom jij uit Hoevelaken?
Welke straat? Ik kom ook namelijk uut Hoevedurp.


zozozo, dus er zijn twee nieuwe TA.com bobo's??:D:D:D

gezellig:)

groeten


yep...ik kom idd uit h'laken...

Westerdorpsstraat....zal je vast wel kennen ;)

-=WVG=-
quote:
Originally posted by JdDark


en ff iets ophelderen it's *CLOSED* ipv *LOCKED*
hehehe:D :D :D


ach wat maakt het uit, zolang hij maar DICHT is :)
New Wave
quote:
Originally posted by M5


yep...ik kom idd uit h'laken...

Westerdorpsstraat....zal je vast wel kennen ;)


Wat is je naam?.....ik ken de westerdorpstraat yupz, daar loop ik de post met nog een ander :D.
Ik woon zelf op de wilhelminalaan.......ken je vast ook wel denk.

Groeten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement