|
Moderated by Blik & Henkie_henk!.... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik weet het... eigenlijk zijn er maar 2 bijgekomen...
t zal niet meer gebeure..(meen ik ff) als iedereen tegen t sticky make van een meeting is.. unsticky ik em wel hoor..
en die trance pub die blijft zo :D al mijn harde werk :D |
Ja is goed hoor...dat heb je dan wel verdiend :D...
3 sticky's is nog wel ok...als er maar niet meer bijkomen :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja is goed hoor...dat heb je dan wel verdiend :D...
3 sticky's is nog wel ok...als er maar niet meer bijkomen :) |
nou ik vind 3 eigelijk al teveel, maar het kan nog net |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
nou ik vind 3 eigelijk al teveel, maar het kan nog net |
gelukkig... ;)
Strax maybe nog ff dat mongole threadje van fastdjmp3 op slot zetten |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
gelukkig... ;)
Strax maybe nog ff dat mongole threadje van fastdjmp3 op slot zetten |
Welke? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Welke? |
Oke ik zie het al je hebt hem al op slot gezet zag ik
gooi hem er gelijk uit ook of kan je dat niet?
Mzzl |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Oke ik zie het al je hebt hem al op slot gezet zag ik
gooi hem er gelijk uit ook of kan je dat niet?
Mzzl |
wat bedoel je?? hem banne?? doe maar niet..
en als ik dat hele threadje wegdoe.. zal ie em wel weer gaan poste..
Maar voor de rest mis je er toch nix aan dat is op slot is? |
|
|
| -=WVG=- |
Haha, is dit wel in overleg gegaan met Blik...
FastDj is wel een van onze Marokkaanse vrienden in mijn Soccer-thread...
Nee j/k, opzouten met die thread :D :D :D |
|
|
| New Wave |
Hey M5, kom jij uit Hoevelaken?
Welke straat? Ik kom ook namelijk uut Hoevedurp.
zozozo, dus er zijn twee nieuwe TA.com bobo's??:D:D:D
gezellig:)
groeten |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
wat bedoel je?? hem banne?? doe maar niet..
en als ik dat hele threadje wegdoe.. zal ie em wel weer gaan poste..
Maar voor de rest mis je er toch nix aan dat is op slot is? |
en ff iets ophelderen it's *CLOSED* ipv *LOCKED*
hehehe:D :D :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hey M5, kom jij uit Hoevelaken?
Welke straat? Ik kom ook namelijk uut Hoevedurp.
zozozo, dus er zijn twee nieuwe TA.com bobo's??:D:D:D
gezellig:)
groeten |
yep...ik kom idd uit h'laken...
Westerdorpsstraat....zal je vast wel kennen ;) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by JdDark
en ff iets ophelderen it's *CLOSED* ipv *LOCKED*
hehehe:D :D :D |
ach wat maakt het uit, zolang hij maar DICHT is :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
yep...ik kom idd uit h'laken...
Westerdorpsstraat....zal je vast wel kennen ;) |
Wat is je naam?.....ik ken de westerdorpstraat yupz, daar loop ik de post met nog een ander :D.
Ik woon zelf op de wilhelminalaan.......ken je vast ook wel denk.
Groeten |
|
|
|
|