|
Moderated by Blik & Henkie_henk!.... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
hmm ja ...ken ik wel ja ...
Hendrik ...is mijn naam..... |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
ach wat maakt het uit, zolang hij maar DICHT is :) |
je hebt daar wel gelijk in |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Haha, is dit wel in overleg gegaan met Blik...
FastDj is wel een van onze Marokkaanse vrienden in mijn Soccer-thread...
Nee j/k, opzouten met die thread :D :D :D |
het is leuk om met hem te praten in de soccer-thread, maar van hwet Holland-forum blijft die af.....:D
oh ja, ben het ook eens met het feit dat er niet teveel sticky's moeten komen, de threads die sticky zijn ben ik het wel mee eens, aangezien ze of belangrijk zijn voor ons en er is er eentje tijdelijk (qlimax-thread)
mazzel |
|
|
| Dj Lex |
Hey ik zie dat er al weer een stickey minder is. Dat is mooi, want hoe minder van die dingen hoe beter.
laterss |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey ik zie dat er al weer een stickey minder is. Dat is mooi, want hoe minder van die dingen hoe beter.
laterss |
Dank ;-)
Meeste peepz hebbe toch alles al geleecht :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Dank ;-)
Meeste peepz hebbe toch alles al geleecht :D |
Lekker nederlands Henk, maar ik moet jou threadje nog steeds lezen die ouwe sticky. Ga dat nu ff doen.
Mzzl |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Dank ;-)
Meeste peepz hebbe toch alles al geleecht :D |
Ik heb alleen de starmaker ceedee gedownload en zit hem nu te luisteren!! woohooooooo :eek: :D :p :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Lekker nederlands Henk, maar ik moet jou threadje nog steeds lezen die ouwe sticky. Ga dat nu ff doen.
Mzzl |
Thankz ;-) i shall keep it erin!
Bent trouwens lekker snel met me pubje checken he ;) Beetje Haantje de achterste...
Niet deleate
Niet spreade
Niet uploaden ist he :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Thankz ;-) i shall keep it erin!
Bent trouwens lekker snel met me pubje checken he ;) Beetje Haantje de achterste...
Niet deleate
Niet spreade
Niet uploaden ist he :D |
jaja henk ik weet de regels inmiddels, maar heb dat programma niet he, dus ik zal nog ff moeten w8en met je pubje checken, maar als ik het heb ga ik het testen op jou pub. Ok? Dat is weer aardig van me he.
Laterss |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ik heb alleen de starmaker ceedee gedownload en zit hem nu te luisteren!! woohooooooo :eek: :D :p :) |
hij meent t nog echt ook;):p :D :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
hij meent t nog echt ook;):p :D :) |
ja niet te geloven he, die gozer is geloof ik echt een techno freak en zit nu de Starmaker cd te luisteren. Ken het ook nie ech begrijpen hoor. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja niet te geloven he, die gozer is geloof ik echt een techno freak en zit nu de Starmaker cd te luisteren. Ken het ook nie ech begrijpen hoor. |
LOL!!
Ja maarja, je hebt af en toe wat afwisseling nodig he!
Als je de hele tijd naar elektronische muziek luistert, moet je af en toe ook ff naar top40/pop/rock luisteren anders wordt je echt gek!!!
Ik heb laatst bijvoorbeeld ook weer mn Bon Jovi - Crossroads cd herontdekt... had er echt 5 jaar niet meer naar geluisterd totdat ik hem ineens tegenkwam, toen luisterde ik hem ineens elke dag!! Nouja, nu is het de beurt aan Starmaker!!
En geef toe... je vind die liedjes zelf ook wel leuk! ;) |
|
|
|
|