|
Moderated by Blik & Henkie_henk!.... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jukx
LOL!!
Ja maarja, je hebt af en toe wat afwisseling nodig he!
Als je de hele tijd naar elektronische muziek luistert, moet je af en toe ook ff naar top40/pop/rock luisteren anders wordt je echt gek!!!
Ik heb laatst bijvoorbeeld ook weer mn Bon Jovi - Crossroads cd herontdekt... had er echt 5 jaar niet meer naar geluisterd totdat ik hem ineens tegenkwam, toen luisterde ik hem ineens elke dag!! Nouja, nu is het de beurt aan Starmaker!!
En geef toe... je vind die liedjes zelf ook wel leuk! ;) |
ja je hebt wel gelijk. Ik heb de laatste paar maanden alleen maar trance zitten luisteren, terwijl ik daarvoor zwaar fan was van Metallica, maar ook Bizkit, Offspring, Guano Apes, Papa, Roach enz enz en vele andere. Maar na zovel trance geluisterd te hebben heb ik zaterdag ook weer is een middagje rock zitten luisteren. Eerst ff cd'tje van Papa Roach, daarna Three doors down en ja toen was ik klaar met me huiswerk en ben dus maar weer gaan trancen. Maar je hebt zeker gelijk Jukx ff een beetje afwisseling. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja je hebt wel gelijk. Ik heb de laatste paar maanden alleen maar trance zitten luisteren, terwijl ik daarvoor zwaar fan was van Metallica, maar ook Bizkit, Offspring, Guano Apes, Papa, Roach enz enz en vele andere. Maar na zovel trance geluisterd te hebben heb ik zaterdag ook weer is een middagje rock zitten luisteren. Eerst ff cd'tje van Papa Roach, daarna Three doors down en ja toen was ik klaar met me huiswerk en ben dus maar weer gaan trancen. Maar je hebt zeker gelijk Jukx ff een beetje afwisseling. |
He cool!! ik vind Offspring, Guano Apes, Three Doors Down, Greenday, Live, Linkin Park etc ook echt onwijs goed!!!! Na elektronische muziek vind ik dat soort muziek het best!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jukx
He cool!! ik vind Offspring, Guano Apes, Three Doors Down, Greenday, Live, Linkin Park etc ook echt onwijs goed!!!! Na elektronische muziek vind ik dat soort muziek het best!! |
Yep me 2. Ik vind dat nog steeds zeer wreede muziek. Ook Blink 182 is zeer cool. Gewoon leuke teksten weet je wel. Ik heb ook nog een cd van Slipknot, mar dat is echt te zwaar voor me. Te heftig. Metallica was echt me badn. maken echt de wreedste rock, maar na dat Napster incident weet ik niet meer hoor. Het zijn geldwolven. Inhalen. Ze zijn toch allang binnen. Offspring zijn mentaliteit is daarentegen natuurlijk weer geweldig.
Mzzl:D:D:D:D:D |
|
|
| djiwan |
DELETEN MAG WEL!!!!!!!!!
Alleen de oude en afgezeken treads |
|
|
| JdDark |
| hehe, ik luister alleen maar naar trance en techno de laatste tijd, als ik al eens andere muziek hoor is dat meestal ergens anders dan bij mij thuis |
|
|
| Miss Proximus |
hé nog gefeliciteerd....(ik kom overal wat achteraan hobbelen haha)
ik ben verder ff speechless.....:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hé nog gefeliciteerd....(ik kom overal wat achteraan hobbelen haha)
ik ben verder ff speechless.....:D |
Wie of wat feliciteer je, want dat vat ik niet helemaal.
latersss |
|
|
| Miss Proximus |
| duh! :D wat is nou de titel van deze thread???? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
duh! :D wat is nou de titel van deze thread???? |
Uhhh oh ja sorry, dan ben je een beetje laat en ik had het niet door omdat we daar allang niet meer waren |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wie of wat feliciteer je, want dat vat ik niet helemaal.
latersss |
tssssss Lex toch, valt me weer van je tegen hoor:D Miss proximus bedankt:)
(hoeveel posts heb jij vandaag gamaakt, stuk of 100??????) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wie of wat feliciteer je, want dat vat ik niet helemaal.
latersss |
tssssss Lex toch, valt me weer van je tegen hoor:D
(hoeveel posts heb jij vandaag gamaakt, stuk of 100??????) |
|
|
| Miss Proximus |
| jaaa...zo kom ik ook wel aan 1500 posts! lol *miss p banned* :D |
|
|
|
|