|
Moderated by Blik & Henkie_henk!.... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
tssssss Lex toch, valt me weer van je tegen hoor:D
(hoeveel posts heb jij vandaag gamaakt, stuk of 100??????) |
weet niet hoeveel posts ik gemaakt heb, boeit me niet zoveel, hb het hier gewoon naar me zin en jij komt ook snel aan je posts zo he met 2 posts tegelijk. Nee joh j/k. hehe. En sorry Blik was ff de titel vergeten. Delete me niet!!!! |
|
|
| Blik |
hehe lol, kon ik dat maar:D
die 2 posts had ik niet eens gezien:) ik was vergeten om miss proxy te bedanken (sorry!!!!!!) |
|
|
| Miss Proximus |
blik banned roflmao :p
nee ff serieus: np blik de visser haha |
|
|
| Henkie_henk |
| Thankz miss p |
|
|
| Remy D |
| Wisten jullie dat Limp Bizkit een nummer heeft opgenomen samen met William Orbit. Lijkt me wel kewl. :) |
|
|
| Remy D |
| En inderdaad nog gefeliciteerd met jullie benoeming. Beter laat dan nooit. :) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
blik banned roflmao :p
nee ff serieus: np blik de visser haha |
Blik de Visser ???????? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| hij is toch dat manneke met die gele regenjas? :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hij is toch dat manneke met die gele regenjas? :p |
gele regenjas??? kwas aan het "whalewatchen":p voor het geval je uit de boot zou vallen, moest je dat pak aan trekken zodat je het niet koud zou krijgen
maja boeie, vooral dat tongetje ziet er leuk uit:D |
|
|
| Miss Proximus |
| haha tjerk.....erg sexy hoor! :D |
|
|
| AlFerox |
:conf:
sjeezus!
dit is een ouwe thread!
wat doet die nu weer hier? |
|
|
| Optimus |
aan t diggen geslagen?:D:D:D
heej, das mijn taak ja! |
|
|
|
|