|
Moderated by Blik & Henkie_henk!.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
ik heb een vraagje,
wat is een moderater en wat zijn sticky threads???
het zullen wel weer domme vragen zijn maar volgens mijn economie leraar bestaan er geen domme vragen |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by basvh
ik heb een vraagje,
wat is een moderater en wat zijn sticky threads???
het zullen wel weer domme vragen zijn maar volgens mijn economie leraar bestaan er geen domme vragen |
Moderators zijn mensen die de boel een beetje in de gaten houden. Blik en Henk kunnen bijvoorbeeld dingen deleten hier of dingen wijzigen.
Sticky Thread is heel simpel uitgelegd: een thread die steeds bovenaan blijft staan :) Normaal schuiven de threads waar niet meer gepost wordt langzaam naar beneden maar deze blijft staan...
Ik hoop dat je het een beetje snapt...Anders vraag maar raak...want er bestaan geen domme vragen :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by basvh
ik heb een vraagje,
wat is een moderater en wat zijn sticky threads???
het zullen wel weer domme vragen zijn maar volgens mijn economie leraar bestaan er geen domme vragen |
There are no stupid questions.. just stupid people...
;) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
There are no stupid questions.. just stupid people...
;) |
Whahaha, ik had nog niet aan dat zinnetje in je sig gedacht...:p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Moderater
= Iemand die de Threads kan aanpassen, zodat overbodige dingen er uit worden gehaalt bv. scheldwoorden of threads van 10 maanden oud.
Sticky Threads = threads die altijd aan de top blijven staan in een forum, totdat de Moderator besluit dat het tijd is om ze weg te halen...
| quote: | Originally posted by basvh
ik heb een vraagje,
wat is een moderater en wat zijn sticky threads???
het zullen wel weer domme vragen zijn maar volgens mijn economie leraar bestaan er geen domme vragen |
|
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
AAAAH
Here we go again :p
Mod's delete deze post snel ff of verwijder de explicit lyrics :D
Voordat er weer wordt geknokt :)
Greetz,
Glaniskanis |
volgens mij worden wij uitgelachen henkie_henk
oh ja, weet je wat ook leuk is, wij kunnen posts veranderen en dus in plaats van "I love Trance" veranderen in "I hate Trance" odat die gast helemaal geflamed word
Henkie en ik moeten alleen nog ff overleggen op wie we dit gaan uitoefenen, want oefening baart kunst
:D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Blik
oh ja, weet je wat ook leuk is, wij kunnen posts veranderen en dus in plaats van "I love Trance" veranderen in "I hate Trance" odat die gast helemaal geflamed word |
gna gna, ik weet wel iemand: Obi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ik hoop dat je het een beetje snapt...Anders vraag maar raak...want er bestaan geen domme vragen :) |
ja meester, nee meester:D:D:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
ja meester, nee meester:D:D:D |
:p I'M YAH MASTAH :p |
|
|
| -=WVG=- |
| Oh trouwens...sinds jullie moderators hier zijn "aangesteld" zijn de Sticky threads in zeer sterke mate toegenomen...Het maakt mij niet veel uit...zolang straks niet alles "Sticky" is want dat is niet bepaald prettig :) |
|
|
| Henkie_henk |
Ik weet het... eigenlijk zijn er maar 2 bijgekomen...
t zal niet meer gebeure..(meen ik ff) als iedereen tegen t sticky make van een meeting is.. unsticky ik em wel hoor..
en die trance pub die blijft zo :D al mijn harde werk :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja behalve als het over DragonBall Z gaat... |
ja die was van mij. LOL
Hey henkie en Blik veel suc6 he |
|
|
|
|