|
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden's Unplugged Mix) ! ! !
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אלוהיםםם ישמורררררררר
איזה טראק ע-נ-ק!!!!!!!!
פשוט מדהיםםםםםםםם!!!!!11
הווקאלים כל כך טובים והמילים עוד יותר!!!!!!!
זה פשוט תענוג
פרוגרסיב טראנס וזה ללא ספק אחד מהשירים הכי טובים של השנה אם לא הכי טוב
עכשיו כל אוהבי ההארד - שונאי הפרוגרסיב בטח יגידו שזה בכלל לא טוב
אז תלמדו להעריך מוזיקה!!
זה פשוט מדהים
גם אני פעם ראשונה לא ממש התלהבתי אבל ששמעתי שוב
I DIE!!!
גם יש שם כלים כמו פסנתר וגיטרות
זה הרכב עם כמה אנשים והמיקס של דרסדן וגאבריאל
פשוט ענק
הנה ריפ מהמיקס שלהם
תורידו!
אגב,זה אוכל את
summer calling ;) |
|
|
| Trance man |
אחי אין לי מילים..אתה פשוט גנבת לי אותם
:D
קטע מדהים!!
ואקלים מצוינים (מזכירים קצת את
JEWEL
לא?
והגיטרה..אוי זה כזה קטע טוב!!!
אין ספק שזה אחד הטובים שיצאו השנה..
וגם אולי מבין ה3 הפקות הכי טובות של גבריאל ודרסדן!
זה קטע ממכר אני שומע אותו בריפיט כבר 4 פעמים עכשיו
:eek: |
|
|
| arik |
ללא ספק רמיקס יפה
למרות שאני חושב שקשה מאד להשוות את זה ל
SUMMER CALLING
מבחינת ווקאלים
טראק בהחלט טוב
למרות שאני מצפה לרמיקסים אחרים לווקאל המדהים הזה |
|
|
| Vortex_SA |
למה להגזים?? זה לא כזה טוב, זה מאוד יפה, זה כן, אבל זה לא כל כך מלא... אני אוהב יותר דברים עמוקים וגרוביים יותר, זה נחמד אבל אין מה להשוות ל
watching u
...
אבל כן, קטע יפה :) |
|
|
| Flotser |
כן הגיטרה משתלבת ממש ממש יפה
גם הגיטרה באס ב
5:47
אני אוהת את הטראק הזה
:crazy:
אבל לא הייתי אומר שהוואקלים כאלה שווייייים
תגידו מה שאתם רוצים אבל לדעתי הוואקלים ב
Vivian_Green_-_Emotional_Rollercoaster_(Above_And_Beyond_Mix)
בין היפים ביותר |
|
|
| Tiger |
למרות שכבר כתבתי והמלצתי על זה
אומר זאת שוב
incredible, unbelievable, phenomenal, outstanding.
one of the best vocal tunes i have EVER heard.
so meaningful, emotional lyrics... and mavie's voice is just breathtaking!
ולמי שלא יודע
Andain = Josh Gabriel, Mavie Marcos & David Penner
ג'וש הוא האיש המרכזי בפרוייקט
מי-וי היא הווקאליסטית המדהימה
ופנר הוא הגיטריסט
should be out in a couple of months on BlackHole Recordings (Tiesto's label)
promo's should be out in end march / early april with G & D's Unplugged Mix & the Josh Gabriel Techy-Techno Mix on the flip.
without a doubt - this is the vocal track of the year. hands down.
:) |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אגב,זה אוכל את
summer calling ;) |
מוש, זה לא רק אוכל את סאמר קולינג
זה גם בולע אותו ומפליץ עליו ושם אותו בכיס הקטן
הדבר הזה פשוט מדהים
אני ו GLoBaL-MUZiK
נגנבו...
מילה אחת: תורידו
זה שווה, אני לא יכול לחכות כבר שיצא פרומו או משו.. יאללה שיצא~!@# :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by skelz
מוש, זה לא רק אוכל את סאמר קולינג
זה גם בולע אותו ומפליץ עליו ושם אותו בכיס הקטן
הדבר הזה פשוט מדהים
אני ו GLoBaL-MUZiK
נגנבו...
מילה אחת: תורידו
זה שווה, אני לא יכול לחכות כבר שיצא פרומו או משו.. יאללה שיצא~!@# :) |
דודו צודק במאההההההההההה אחוז טראק פשוט מהמם, הווקאלים מחשמלים אותך וכל האווירה בטראק הזאת מדהימה.................איך אני מת שיצא ריפ מלא וטוב!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עכשיו כל אוהבי ההארד - שונאי הפרוגרסיב בטח יגידו שזה בכלל לא טוב
אז תלמדו להעריך מוזיקה!!
|
טוב שאתה לא היית כזה עד לא מזמן
מאוד צבוע מצדך להגיד את זה
שיר נחמד לפי דעתי אבל סאמר קולינג יותר טוב
אולי אם אני ישמע עוד כמה פעמים אני יאהב יותר... אבל עדיין |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טוב שאתה לא היית כזה עד לא מזמן
מאוד צבוע מצדך להגיד את זה
שיר נחמד לפי דעתי אבל סאמר קולינג יותר טוב
אולי אם אני ישמע עוד כמה פעמים אני יאהב יותר... אבל עדיין |
אני לא צבוע
אני עדיין חולה על הארד
במיוחד הדיסג שצרבתי היום למסיבה
פעם ראשונה ששמעתי את זה אמרתי שזה נחמד
אבל אחרי זה הבנתי כמה ענק זה ףאולי בעצם כי לא הקשבתי ממש
זה יותר מסתם שיר אלקטרוני
גם שיר מדהים ממש יותר טוב מ
summer calling
המילים בו ממש עצובות
ופלוצר
הווקלאים לא שווים!?!?!?!?
בונאה אתה מוזר!!!
אתה רוצה להגיד לי ש Vivian_Green
יותר טובה?!
טוב.......תהיה לי בריא
"no one call me at the door....."
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Rising |
די די שקט כבר..
סאמר קולינג לא רואה אותו ממטר...
אבל קטע בןןן זונההה!!!
איזה ווקאלל!!! :) :eek: |
|
|
| DjChook |
בונא מה נסגר פה אנשים ?
טוב שאתם לא רוצחים אחד את השני כי הוא אומר משהו שאתם לא חושבים על הטראק
מה נהיה כאן ?!
מוש אם אתה אוהב את השיר, סבבה
אתה לא יכול אבל לצפות שכולם יאהבו אותו כמוך
מה נסגר פה, אני בהלם מכל הטרד הזה :)
ד"א, לא מכיר את השיר בכלל ככה ש... |
|
|
|
|