|
Wel registeren, niet posten (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
Ik vind dat niemand meer mag posten hier alleen de oude garde (waar ik niet toe behoor)
sommige mensen hier zitten altijd te zeiken dat het vroeger altijd beter was, met minder leden..naja de oplossing staat hierboven..
DUS: stel jij leest nu deze thread maar je bent niet geregistreerd..registreer niet!!! dit gaat ten koste vant forum. |
|
|
| raoel |
Ik neem jou post cynisch op, maar idd, vroeger was het beter.
Dat kwam niet door het aantal leden, dat kwam omdat Trance en leden toen nieuw waren.
Inmiddels hebben we alles al wel besproken, kennen elkaars meningen en elkaars voorkeuren. Er valt gewoon niet meer zoveel te bespreken. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Da vinnik een beetje vaag... Ik ga ook gewoon met me eigen vrienden naar een feest... Maar tis wel zo gezellig ff die bekenden van hier gedag te zeggen... daar kan je best wel wat tijd voor vrij maken op zown feest hoor... Die vrienden van me vermaken zich toch wel... Of ze gaan mee... lachen zich rot met al die leipo's hahaha! Hoe meer bekende gezichten hoe beter IMO :) |
dat heb ik ook hoor.
zie vaak zat mensen lopen die ik ken van fora maar spreek ze niet aan omdat het me niet boeit en omdat ik liever op mezelf ben. (lees: met vrienden)
heb meestal sowieso geen trek om een bepaalde set te laten schieten voor een meeting op een vast tijdstip.. :rolleyes:
wat posten betreft post ik ook steeds minder hier in het NL forum ;
met name omdat het hier de laatste tijd regelmatig de progressive kant op gaat enzo (was ook al duidelijk te zien in dat topic over homelands.. ). krijg ik minder interesse in topics. laat mij maar lekker voor de commerciele cheese gaan dan.. maar dat is wat ik leuk vind en waar mijn interesse bij ligt :) ik ga dus niet onnodig reageren in topics over andersoortige trance.. of dingen die me niet boeien |
|
|
| LowRider |
| Ik post bijna nooit omdat ik gewoon een dikke nerd ben en ik lees alleen alles om mijn vrienden te imponeren met een imposante kennis van trance muziek en slap geouwehoer. |
|
|
| Original |
Ik heb me nog niet zolang geleden aangemeld
voorheen las ik eigenlijk alleen deze fora
- Main/new releases/tracklists
Had eerst het hele holland forum niet gezien en dacht dat het vast zon half dood forum was met 2,3 posts per week. daarna wat reportjes gelezen en draadjes zoals nieuwe vette vette nummers etc.. en me toen aangemeld.
Vind het wel geinig af en toe wat te posten om te kijken hoe andere "tranceaddics" er over denken (bv. draad hoevaak luister je trance)
Heb wel bij dit forum beetje idee dat er een vaste groep is (die elkaar ook persoonlijk kent). en de rest die daar omheen hangt (of heb ik het mis). mischien weerhoud dat mensen ervan te posten.
Verder ben ik al naar verschillende feesten geweest over de jaren en zal mischien TAs zijn tegengekomen, maar naar een meeting komen zal toch wel niet lukken. (me tijdschemas lopen altijd in soep:D)
p.s. Ben eigenlijk zeer positief over Tranceaddict (vooral Info over feesten/djs/nummers/tracklists);) |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Veel mensen gebruiken het TA forum gewoon om te leechen ;) |
dat klopt niet geheel, alleen mensen die voor n bepaalde tijd hebben geregistreerd kunnen dit, mensen erna, niet:) |
|
|
| T.H.C. |
Ik post ook niet veel, ik reageer vrijwel alleen nog maar in draden over feesten waar ik heenga of wil.(en soms in offtopic topics)
Via deze site heb ik op deze manier al erg veel leuke/gestoorde mensen ontmoet, erg leuk altijd!
Verder interreseerd het me vrij weinig, vooral omdat ik ook geen titels van platen weet en al helemaal geen verstand van draaitafels heb, ik lees daarom ook maar ongeveer 25% van de threads. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by mantisnl
dat klopt niet geheel, alleen mensen die voor n bepaalde tijd hebben geregistreerd kunnen dit, mensen erna, niet:) |
gaat t hier over die hub?
emc.. |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
| Ik was hier al lid van volgens mij toen ik nog bij raremusicfinder.com zat, maar ik poste amper (omdat ik 1 forum intensief replyen wel genoeg vond) maarjah, ik heb sins de immense omslag van raremusicfinder ook altijd in #taforum gezeten op irc. En jah toen hek me ouwe pasword maar weer opgevraagd (zoals vandaag :D) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Original
Heb wel bij dit forum beetje idee dat er een vaste groep is (die elkaar ook persoonlijk kent). en de rest die daar omheen hangt (of heb ik het mis). mischien weerhoud dat mensen ervan te posten. |
Sommigen kennen elkaar ook persoonlijk, maar vergeet niet dat dit ook vaak is gekomen door meetingen van het forum op feesten. Ik heb door dit forum toch wel een paar vrienden erbij gekregen (hoop ik :p) |
|
|
| DJ_Siesta |
bet0rr niet poste dan van die doelloze posts zoals optimus altijd:)
mja BOEIE! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Original
Heb wel bij dit forum beetje idee dat er een vaste groep is (die elkaar ook persoonlijk kent). en de rest die daar omheen hangt (of heb ik het mis). mischien weerhoud dat mensen ervan te posten.
|
Zit best wel wat in denk ik idd. Hoewel het trouwens niet 1 groep is maar meerdere "vriendengroepjes" en dan nog wat mensen die er tussenin zweven :D
2 Siesta: Je hoeft natuurlijk niet gelijk weer respectabele members te gaan afkatten. Dat doe je thuis maar tegen je familie leden!
2 Cosmic Guy: ja tjek je spelling :D Bovendien heet t nummer toch Melt INTO the ocean? :p |
|
|
|
|