|
Wel registeren, niet posten (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| laat hem toch, en dan wordt ik uitgemaakt voor kleuter jesus hé de manier om robins humeur te verpesten:whip: :whip: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
2 Siesta: Je hoeft natuurlijk niet gelijk weer respectabele members te gaan afkatten. Dat doe je thuis maar tegen je familie leden!
|
HAP, je bent net een vis in kom met te weinig zuurstof... hehe
stond een smile achter hoor mevrouw |
|
|
| robin |
| ;) dan hoor je deze smile dr achter te zetten is t tenminste duidelijk |
|
|
| DJ_Siesta |
sow

traaalalalaa. |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
[OFF-TOPIC]
Siesta, dan zeg je wel 'beter niet useless posten' maar je doet het zelf ook weer sinds je terug bent (daarvoor ook btw :p )
[/OFF-TOPIC]
Maar het is me inderdaad door die NLTA's-posten-thread opgevallen dat er toch een hoop NLTa's zijn. Je kon het natuurlijk ook wel zien bij de Tiesto-In-Concert-Thread, maar er zijn er zelfs meer! |
|
|
| Mister_Michel |
| Ik kom wel dagelijks op de tranceaddicts forums, maar hier kom ik bijna nooit, alleen al omdat er debiele woorden zoals 'een draad' en 'wat de neuk' worden gebruikt, en voor de rest wordt hier toch quasi nooit iets interessant gezegd. Geef mij maar de dj booth en de music discussion. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Ik kom wel dagelijks op de tranceaddicts forums, maar hier kom ik bijna nooit, alleen al omdat er debiele woorden zoals 'een draad' en 'wat de neuk' worden gebruikt, en voor de rest wordt hier toch quasi nooit iets interessant gezegd. Geef mij maar de dj booth en de music discussion. |
AJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
[OFF-TOPIC]
Siesta, dan zeg je wel 'beter niet useless posten' maar je doet het zelf ook weer sinds je terug bent (daarvoor ook btw :p )
[/OFF-TOPIC]
|
BOEHOE
bek jonge, of ik kom je hale, op me witte paard, met een bezem in me hand, gooi ik em zo door't raam;)
ach ja BOEIE!;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Ik kom wel dagelijks op de tranceaddicts forums, maar hier kom ik bijna nooit, alleen al omdat er debiele woorden zoals 'een draad' en 'wat de neuk' worden gebruikt, en voor de rest wordt hier toch quasi nooit iets interessant gezegd. Geef mij maar de dj booth en de music discussion. |
Blablabla...blijf dan weg ook! |
|
|
| Teal'k |
Wow, hier zitten wel wat verschillende visies over TA en het posten in het algemeen..
Over het 'vaste' clubbie (of kern) ben ik het wel gedeeltelijk eens met miss.prox.. maar dat wil niet zeggen dat je als zwevende tussen de vriendenclubbies niets kan, of niet bij aan kan sluiten.. Als je het mij vraagt is de TA groep (grootendeels) een grote vriendenclub, omdat we eigenlijk allemaal dezelfde passie voor deze muziek hebben. Als je daarbij een aantal TA'ers gemeet heb op feesten, maakt alleen de band groter (wat is er nou meer kicken dan met mede trancegekken partyen?)..
Verder over het posten denk ik dat iedereen toch zn eigen keus heeft oftie nou wel of niet zin hebben om een keer 'LOL' te posten ofzo :D..
Soms zijn idd de threads een beetje vaag, omdat ze niet altijd over de muziek gaan ofzo, maar ik neem aan dat we hier allemaal voor ons plezier zijn :) en daarom dus ook wel is wat gein gemaakt mag worden over andere onderwerpen.. 24 uur per dag aan sex denken is ook niet alles (ook al zullen sommige anders beweren nu, maar goed), het doorbreekt een beetje het patroon, en dat is maar goed ook, want dat brengt wat variatie in het geheel.. |
|
|
| DJ_Siesta |
anti-kaas? komijne kaas is anders best te vrete anders hoor, alleen wel ff kauwgommetje nemen hoor!
oja michel, 'tis hier heel vak heel inhoudelijk hoor, ja tog? en tis nog nederlands ook. en we hebben supertoffe mods (snuggle is echt keigaaf:D)
ach ja BOEIE!!:) |
|
|
| SnuggLe |
Mjah tis wel zo ja, zoals Miss P zegt. Je hebt denk ik wel wat groepen, maar dat heb je altijd. En het is wel vaag dat mensen daardoor misschien minder posten, maarja.... tis niet zo dat die groepen gesloten zijn. De mensen kennen elkaar via dit forum, via de meetings op feesten. Addiction bv was een succes! Ook heb je een soort van Nexus-groep en een Eau-PvD groep, en een Eau-Armin groep enzo maybe. Een #TAforum IRC groep is er zeker. Lekker belangrijk allemaal eigenlijk....
Ik vermaak me gewoon prima hier, en spreek ook redelijk wat mensen buiten het forum om. Top allemaal. Tis niet zo dat ik alleen met TA-ers naar feesten ga 'omdat ik geen vrienden heb' of wat dan ook, maar omdat het gewoon gezellig is. Het is altijdl leuk om bekenden tegen te komen, waar dan ook. En dan is het helemaal mooi als je gelijkgestemde gekken zoals Optimus en New_Wave enzo :) Das gewoon lachen op feesten! :) |
|
|
|
|