return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Wel registeren, niet posten (pg. 6)
View this Thread in Original format
robin
op andere fora was het zo dat als je je registreert en je heb nog niets gepost binnen een maand dat je user gewoon gedelete werdt, en als je langer dan 2 maanden nix post (ookal heb je dat eerst wel gedaan) ook gedelete, tenzij jij een reden gaf van te voren waarom je dr zo lang niet zou zijn.. misschien kan je zoiets voorstellen aan .. swamper moet je daar geloof ik voor hebben toch, oke dat 2e lijkt me wat moeilijk te realiseren op een groot forum als dit.. maar punt 1 moet toch wel gaan..
K.nattick
quote:
Originally posted by robin
...en als je langer dan 2 maanden nix post (ookal heb je dat eerst wel gedaan) ook gedelete...

Vaag! Heb je niks (zinnigs) te melden, zeg dan niks denk ik altijd. Of m'n mening is al eens verwoord. Waarom zou ik me dan nog in een thread mengen? Posten om te posten is useless. Helemaal niks posten? Meld je dan niet aan, maar daarin is iedereen vrij.
robin
tja zo was dat daar nou eenmaal geregelt, om dat hier bij te houden is ook erg lastig, maar na een maand geen posts moet te controleren zijn.. ach k kan me dr ook niet echt druk om maken.. wat zou mij dat nou dat mensen niet posten..
junis
quote:
Originally posted by Original

Heb wel bij dit forum beetje idee dat er een vaste groep is (die elkaar ook persoonlijk kent). en de rest die daar omheen hangt (of heb ik het mis). mischien weerhoud dat mensen ervan te posten.

Dat idee heb ik dus ook, daarom zal je van mij niet snel een post zien.
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by junis

Hmm, waarom weerhoudt je dat dan van posten?
Ik ken niemand persoonlijk, maar post toch.

Je komt volgens mij in een vicieuze cirkel als je zo denkt: je kent niemand, dus je post niet, waardoor we je ook niet kunnen kennen...
junis
Je hebt gelijk cosmic... Ik zou me dr eigenlijk niets van aan moeten trekken.

Ik gaat mijn best doen om dr schijt aan te hebben okeej?!:toothless

(denk dat het met angst te maken heeft om kritiek te krijgen... zit vaak erg lang na te denken of ik iets wel zal gaan posten of niet. 9 van de 10 X post ik dus niet, want dan ga je dr teveel over nadenken... nahja boeiend :clown: )

Forums zijn ook geen bekend terrein voor me. Zal het ook wel mee te maken hebben.

greets.
Chicane
Waarom zou je op irc niet mogen idlen? Ik heb vooral de laatste paar weken weinig trek in al die ruzies en ik erger me kapot aan een aantal personen die wel in het kanaal zitten en geen ruk met TA te maken hebben (*uche*HB*uche*) die alleen heel elite hun 256kpbs zitten te showen en denken dat ze uber zijn en alles van muziek weten, terwijl de enige dj die ze gezien hebben DJ WINAMP heet, en maar kankeren dat de muziek ruk is.. kom eens uit je stoel en ga eens uit voordat je je kop opentrek dat het ruk is
basd
quote:
Originally posted by Chicane
Waarom zou je op irc niet mogen idlen? Ik heb vooral de laatste paar weken weinig trek in al die ruzies en ik erger me kapot aan een aantal personen die wel in het kanaal zitten en geen ruk met TA te maken hebben (*uche*HB*uche*) die alleen heel elite hun 256kpbs zitten te showen en denken dat ze uber zijn en alles van muziek weten, terwijl de enige dj die ze gezien hebben DJ WINAMP heet, en maar kankeren dat de muziek ruk is.. kom eens uit je stoel en ga eens uit voordat je je kop opentrek dat het ruk is

HELEMAAL mee eens :)

Ik heb wel een tijdje op IRC gezeten (twee maanden ofzo) maar ik vond er echt niks aan... Daarom zie je mij er ook niet meer (of in ieder geval heel zelden).

En mensen die denken dat ze overal heel veel van weten maar het eigenlijk zelf nooit hebben meegemaakt zijn inderdaad ENORM suf..
Cosmic Guy
quote:
Je hebt gelijk cosmic... Ik zou me dr eigenlijk niets van aan moeten trekken.

Ik gaat mijn best doen om dr schijt aan te hebben okeej?!:toothless

Deal!;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane

Dat is eens, maar jij hebt tenminste nog wat met TA te maken.
Niet die 20 man die echt NOOIT hun bek opentrekken en er alleen zitten voor hun vette moderatorstatus. Plus het feit dat als je iets 'verkeerds' zegt, dat je dan door de echte bikkels op IRC geddost of gepacket wordt :S
Vage .

eieregooie
quote:

Dat is ook wel een beetje zo, in het begin issut een beetje vreemd... Maar idd gewoon schijt aan hebben en posten... En een keertje naar een meetinkje gaan ofsow...

Bovendien vind ik (en vast ook een hoop anderen met mij) ut altijd leuk om nieuwe "gezichten" te zien op het forum...
kreischer2000
K ken hier ook niemand persoonlijk maar dat maakt me echt niks uit.

Maarja gewoon posten zou ik zeggen en als je niet post? Wat maakt dat nou uit? Als je daar geen behoefte aan hebt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement