|
Wel registeren, niet posten (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
anti-kaas? komijne kaas is anders best te vrete anders hoor, alleen wel ff kauwgommetje nemen hoor!
oja michel, 'tis hier heel vak heel inhoudelijk hoor, ja tog? en tis nog nederlands ook. en we hebben supertoffe mods (snuggle is echt keigaaf:D)
ach ja BOEIE!!:) |
Koest koest Siesta. Het is was een suspension, nog geen ban.
En edit je signature ook even , wil je? |
|
|
| Rinus |
Ik kom hier bijna dagelijks wel even langs. De ene dag/week post ik weer wel de andere dag/week weer niet. Meestal komt het of omdat ik op dat moment weinig zin hem om me mening te geven en dan heb ik weer wel zin. Of de topic spreekt me wel of niet aan.
Een ding is zeker ik heb het hier zeker naar me zin!! |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
2 Cosmic Guy: ja tjek je spelling :D Bovendien heet t nummer toch Melt INTO the ocean? :p |
Tjek :D
Klopt, het nummer heet Melt INTO the OceAn, maar in t nummer zeggen IN the oceAn (d8 ik althans...) |
|
|
| Hitman |
| Wat is er mis met kaas? |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Wow, hier zitten wel wat verschillende visies over TA en het posten in het algemeen..
Over het 'vaste' clubbie (of kern) ben ik het wel gedeeltelijk eens met miss.prox.. maar dat wil niet zeggen dat je als zwevende tussen de vriendenclubbies niets kan, of niet bij aan kan sluiten.. Als je het mij vraagt is de TA groep (grootendeels) een grote vriendenclub, omdat we eigenlijk allemaal dezelfde passie voor deze muziek hebben. Als je daarbij een aantal TA'ers gemeet heb op feesten, maakt alleen de band groter (wat is er nou meer kicken dan met mede trancegekken partyen?)..
Verder over het posten denk ik dat iedereen toch zn eigen keus heeft oftie nou wel of niet zin hebben om een keer 'LOL' te posten ofzo :D..
Soms zijn idd de threads een beetje vaag, omdat ze niet altijd over de muziek gaan ofzo, maar ik neem aan dat we hier allemaal voor ons plezier zijn :) en daarom dus ook wel is wat gein gemaakt mag worden over andere onderwerpen.. 24 uur per dag aan sex denken is ook niet alles (ook al zullen sommige anders beweren nu, maar goed), het doorbreekt een beetje het patroon, en dat is maar goed ook, want dat brengt wat variatie in het geheel.. |
de threads hoeven hier ook niet alleen over muziek te gaan ik denk dat al sje het over muziek wil hebben beter naar de music discussion kan gaan en dat dit holland forum meer is om de alle hollanders hier beter te leren kennen door onzin threads bijvoorbeeld |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Tjek :D
Klopt, het nummer heet Melt INTO the OceAn, maar in t nummer zeggen IN the oceAn (d8 ik althans...) |
bovendien is wonderful met één L :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Koest koest Siesta. Het is was een suspension, nog geen ban.
En edit je signature ook even , wil je? |
ja grote baas!, voor jou doe ik alles!!! |
|
|
| JunKX |
Ik post hiero misschien wel niet zoveel, maar op IRC vermaak ik me altijd prima. Ik post alleen als ik ergens het niet mee eens ben of als ik eens iets leuks tegenkom op internet.. Muziekdiscussies lees ik meestal wel, maar een stijl zoals progressive pakt mij niet echt. Het blijft daarom ook bij lezen.
Nog even een advies aan robin: Je bent vast een goede gozer, maar je moet meer met leestekens werken. dus niet zoals dit gewoon lekker achter elkaaraan typen met allemal fouten erin en denken boeie ik hoef me niet aan de regels te houden enzo.
Lees voordat je post en zorg er gewoon voor dat je iets zinnigs zegt, dan heb je totaal geen last van geflame. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ook heb je een soort van Nexus-groep en een Eau-PvD groep, en een Eau-Armin groep enzo maybe. |
uhm, waar hoor ik dan bij?:D Nexus ben ik er meestal wel, Eau-PvD was ik ook bij en Eau-Armin ook een keer:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
uhm, waar hoor ik dan bij?:D Nexus ben ik er meestal wel, Eau-PvD was ik ook bij en Eau-Armin ook een keer:D |
jij hoort bij de bamiballen-kontneuk groep:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat maakt t uit! als je t maar leuk hebt met de mensen van t forum die je aardig vind ;)
ik ben ook welles bij armin eau geweest, alleen was er toen maar 1 andere TA geloof ik :stongue:
en ik denk dat een Eau PvD groep ook neit echt bestaat. dan ga ik voor de groep "Donna en haar vriendjes" :p, de Nexus-clan en die hele grote groep van Miss P en haar denkbeeldige vrienden :D
je mag wel bij mij horen Tin, als we samen kunne wapperen zijn we vast ook geschikt om vrienden te zijn :D |
|
|
| Optimus |
| wel waaier meenemen naar Awakenings he?:D |
|
|
|
|