|
Wel registeren, niet posten (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Wat een onzin tpoic eigenlijk.
Moet je kijken:
Registered Members: 16,464
Most users ever online was 302
Is dat nou niet vreemd??????
Wie heeft zich nou niet bij meerdere forums aangemeld en nooit gempost. Volgens mij iedereen wel eens.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
wel waaier meenemen naar Awakenings he?:D |
Flikker!
:D |
|
|
| magrec |
| Euh jongens de awake kaartjes zijn in de open haard beland... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
Euh jongens de awake kaartjes zijn in de open haard beland... |
heb jij de open haard aanstaan dan in dit weer?:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Wat een onzin tpoic eigenlijk.
Moet je kijken:
Registered Members: 16,464
Most users ever online was 302
Is dat nou niet vreemd??????
Wie heeft zich nou niet bij meerdere forums aangemeld en nooit gempost. Volgens mij iedereen wel eens.... |
Tsja, hetzelfde op IRC.
100 man in het kanaal, 10 die wat zeggen.
Ook lekker. Maarja, sommige mensen willen dat blijkbaar zo houden :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Wat een onzin tpoic eigenlijk.
Moet je kijken:
Registered Members: 16,464
Most users ever online was 302
Is dat nou niet vreemd??????
Wie heeft zich nou niet bij meerdere forums aangemeld en nooit gempost. Volgens mij iedereen wel eens.... |
Is geen onzin topic, ik wilde gewoon de redenen weten..en die bleken dus divers te zijn.
Enne over dat laatste punt: dat heb ik nog nooit gedaan..... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
heb jij de open haard aanstaan dan in dit weer?:D |
Me pa!!!!!
Sinds we verhuist zijn hebben we dus een open haard en ja nu lijkt hij toch verdacht veel op een pyromaan dus papier is niet meer veilig :p :p |
|
|
| New Wave |
Ejh Harmen, zeg maar tegen je centen :p |
|
|
| magrec |
Mijn moeder werkt bij een incasso bureau :p :p :p
de deurwaarder heeft je adres al. |
|
|
| New Wave |
| quote: |
Mijn moeder werkt bij een incasso bureau :p :p :p
de deurwaarder heeft je adres al.
|
Ik zet de WC-borstel alvsat klaar, kan hij hem meteen meenemen :D
Is dat ook wer geregeld :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, hetzelfde op IRC.
100 man in het kanaal, 10 die wat zeggen.
|
Ik hoor bij die andere 90 haha! Sporadisch meng ik me weleens in een gesprek... Maar 9 van de 10 keer heb ik al geen idee waar het over gaat dus ja, laat maar hangen dan... En IRC gaat automatisch aan wanneer ik me pc aan zet, dus vandaar dat ik er wel vaak rondhang :)
[edit]Ow, en vaak als ik achter de computer zit, zoals nu ;), is er niemand op IRC om mee te praten... heel vreemd :toothless [/edit] |
|
|
| Valhalla |
Ik post alleen op het forum als ik een thread zie waar ik volgens mezelf iets zinnigs op kan melden.
Natuurlijk is het ook wel handig als me internet constant online is, wat de afgelopen paar dagen/weken nie echt het geval is :p |
|
|
|
|