return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Wel registeren, niet posten (pg. 7)
View this Thread in Original format
Dwingo
ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik post eigenlijk practisch nooit meer sinds dat het bord TE vol is geraakt en TE langzaam is geworden. Bovendien boeit trance op zich me niet meer zo als in het begin, dus tja...

Ik ben member sinds 2000 en was vroeger zeker een uur per dag op TA. Tegenwoordig post ik alleen nog in het forum voor de TA-veteranen, waar ik de 'mensen van vroeger' kan vinden en geen irritante noob's die het forum flooden met irritante en nietszeggende posts.

Als ik niets te doen heb lees ik andere delen van het forum nog wel eens door, maar de drang om te posten is dan niet echt aanwezig.
Optimus
uhm, bestaat dat forum nog?
Optimus
quote:
Originally posted by Opti
uhm, bestaat dat forum nog?
\

heb m al gezien:D
Dwingo
Het is er nogal rustig, maar dan kost het ook niet zoveel tijd en moeite om een beetje bij te blijven
New Wave
Ejh ik zat net effe te kieken :)
Ik heb vorige week mijn 2 jarig TA.com registratie-verjaardag gevierd :p
Optimus
mwhehehe, ik ook zie ik nu:)

1 maart 2001:)
Original
ff een reactie op een paar eerdere posts, ik poste eerst ook niet omdat er vaak behoefte is aan "geflame"

Bijv een thread over een nieuw nummer, maar dat is dan niet nieuw meer maar al 2 dagen oud en het nr valt ook niet in de smaak bij een of andere 24uur-achter-internet-downloadend-kneus-slash-scheldwoordenboek en achterban. Zodat er 6 paginas vol !@$^%&*& staat.
En daaruit volgen ook nog is heuze internet-rellen.

Ik bedoel wissel dan gewoon ff hiusnummers uit en kom elkaar gezellig opzoeken.

Hoewel dit op het holland forum wel meevalt.

IRC tja.. heb t op me pc staan.. wel is opgeweest...maar:conf:
termen als geddost of gepacket..???

Voor de rest..tja ik ben gewoon addicted 2 trance en hoor hier dus thuis;) :toothless en ben aardig bezig met posten als ik tijd heb:thepirate
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Original
Voor de rest..tja ik ben gewoon addicted 2 trance en hoor hier dus thuis;) :toothless en ben aardig bezig met posten als ik tijd heb:thepirate

Oke, altijd leuk o nieuwe gezihten te sien
DjRV
de mensen die ik ken van het forum ken ik (en hun mij) meer van op de feesten dan van de enkele keer dat ik hier wat poste(hehe ik herinner mijn "zet de springnichten in vlam en vuur" initiatief wat niet echt gewaardeerd werd)

boeiuh
personen bestaan uit meer dan wat posts(met uitzondering daargelaten)
en lekker belangrijk of iemand idle't,tering,dat moet iedereen toch zelf weten?iemand die iets niet zegt kan ook niet iets verkeerds zeggen dus heeft ook niemand er last van,makkelijk toch?
en als je dwingend gevoel in je hebt dat iedereen actief gezellig mee moet doen,dan zou ik maar eens serieus gaan nadenken over een baan bij de jehova getuiges

ikke naar bed,marco v ownde:)
John
quote:
Originally posted by Smirnoff

Ik vind dat het de laatste tijd erg achteruit is gegaan met het forum.
Maarja wat doe je d,r aan ?

komt omdat ik niet meer zo vaak post :rolleyes: :D

**sorry nix nuttigs te posten, maar of iemand regged en post moet ie zelf weten...

Switch
quote:
Originally posted by Chicane
Waarom zou je op irc niet mogen idlen? Ik heb vooral de laatste paar weken weinig trek in al die ruzies en ik erger me kapot aan een aantal personen die wel in het kanaal zitten en geen ruk met TA te maken hebben (*uche*HB*uche*) die alleen heel elite hun 256kpbs zitten te showen en denken dat ze uber zijn en alles van muziek weten, terwijl de enige dj die ze gezien hebben DJ WINAMP heet, en maar kankeren dat de muziek ruk is.. kom eens uit je stoel en ga eens uit voordat je je kop opentrek dat het ruk is

heb je helemaal gelijk in
maar zo zijn er nog meer...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Switch
heb je helemaal gelijk in
maar zo zijn er nog meer...

:D
Vertel vertel! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Privacy Statement