|
Signatures / Avatars (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| Ikke ikke ikke :p |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by basd
Het heeft even geduurd, maar Ike is terug in Southpark (ep. 7x01 :)) |
Tis idd 1e van seizoen 7, maar dat was ep704 ;)
Qua tekst heb ik duidelijk de mooiste signature, ook al issie gejat :) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Elke week een andere signature is toch wel een doel :)
Wat creaties:
|
Wie is die geile puta in je avatar |
|
|
| TranceEuphoria |
| quote: | Originally posted by magrec
IK
Hansi rules!!!!!
Ganz in Weiss ist die Braut
hula riDu bist das schönste Mädchen
das es auf Erden gibt
drum bin ich immer wieder neu in dich verliebt
du bist das schönste Mädchen
von allen weit und breit
drum sei nicht böse
wenn ich frag' hast du heut für mich Zeit
drum sei nicht böse
wenn ich frag' hast du heut für mich Zeit
Wat een tekst he :p :p |
Lol? :D |
|
|
| Optimus |
mijn sig en avater is de mooiste!! handtekening van Mauro!:D
em sig, ja uhm, no comment:D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Optimus
em sig, ja uhm, no comment:D |
Wie is het vrouwtje dat op je ligt in je sig?? :p |
|
|
| New Wave |
De meest foute sigs zijn toch wel die alliance sigs.
En echt de meest nerTerige ava gaat toch echt naar Cosmic Gay.
Daarna vind ik de sig van Snuggle een beetje misvormt :) |
|
|
| arj1o1 |
| vind het alleen irri als iemand dezelfde avater of sig heeft herken iemand altijd aan avater of sig |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Blik
mijne roelt :D |
Inderdaad!! Ik ben blij dat je pinguins weer terug zijn!! ;) |
|
|
| eieregooie |
Natuurlijk heb ik de mooiste avatar...
| quote: | Originally posted by Odyne
mijne :toothless |
VET! Dat schaap heb ik ook nog ergens op me compu :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
mijne roelt :D |
Ik vind die van jou juist serieus een van de meest lelijke en irritante. |
|
|
|
|