|
Signatures / Avatars (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
DONDER OP nou :whip: :whip:
Laat dan iedereen ze sig ff aanpassen, vooral jij met je inhoudsloze gezwam altijd :rolleyes:
en nu kijken wat men ervan zegt! |
Tsjonge jonge....wat een taalgebruik!
Laten we iets meer respect tonen voor Opperhoofd Petrus!! |
|
|
| Miss Proximus |
grrrrrrr :whip:
GRAPJE! |
|
|
| mr.marcello |
| Mooi hè Proxi, al die verschillende kleuren in de wereld! :p |
|
|
| SnuggLe |
| Ikke heeft een nieuwe :D |
|
|
| New Wave |
Mij heeft ook een nieuwe.
Ik kwam bij het opruimen (jaja, nu gebeurde het grondig :p )van mijn kamer het kaartje tegen van mijn eerste Techno feest :)
Niet dat het iemand boeit maar voor mij heeft dit waarde .
Tjowwwwwww |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mij heeft ook een nieuwe.
Ik kwam bij het opruimen (jaja, nu gebeurde het grondig :p )van mijn kamer het kaartje tegen van mijn eerste Techno feest :)
Niet dat het iemand boeit maar voor mij heeft dit waarde .
Tjowwwwwww |
Maareh..tis toch niet je laatste? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maareh..tis toch niet je laatste? |
neenee :) wees maar niet bang.
Als ik straks het kaartje mag houden komend Awakenings dan komt hij voor de andere in de plaats.
Die van Heineken Horizons die blijft staan, de rechter veranderd steeds :)
Hopen dat Harmen de mooie heeft gekocht en niet die van de ticketservice :p |
|
|
| Duke2003 |
| ff een n00b question: hoe maak je die |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Duke2003
ff een n00b question: hoe maak je die |
Met Photoshop of Paint Shop en een beetje artistiek talent :) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Tsjonge jonge....wat een taalgebruik!
Laten we iets meer respect tonen voor Opperhoofd Petrus!!
|
waaaaaaroooooom?????
:clown: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
waaaaaaroooooom?????
:clown: |
Effe tjekke :D |
|
|
| Optimus |
| ik heb dit plaatje gewoon op het net gevonden.... vond m wel grappig...:D |
|
|
|
|