return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Signatures / Avatars (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik vind die van jou juist serieus een van de meest lelijke en irritante.


gelukkig :D
eieregooie
Vrieskippen zijn COOL!!! Alleen... moet snuggle er toch gelijk in geven dat die van Blik erg lelijk zijn...
MaGiK54
Mooiste sig vind ik toch deze van JP:



En verders vind ik het niet echt boeie wat voor sig ik heb, vond toch de tekst van O o Den Haag toch ook wel errug mooi ;) die ik een tijdje in me sig had staan :D
jploveparade
Eigenlijk is die sig te groot :D
TranceFool
de sig van jploveparade kicks ass :D :D



zo goed he :)
raoel
Het boeit mij weinig hoe iemands sig eruit ziet.

Kvin teksten als sig veel beter dan een plaatje.
Iemands huidige top zoveel is erg goed, als ie um tenminste bijhoudt
Iemands party agenda is ook altijd leuk of een hele mooie vocal of wijze spreuk.

Met die party agenda ben ik ook pas begonnen, ik verwerk daar dan nog links in. Maar mijn agenda is alleen niet zo boeiend, alleen maar van die locale feesten :rolleyes:

[edit]
Ik heb natuurlijk wel veruit de mooiste avatar :D
[/edit]
Blik
nu we het toch over sigs hebben, raoel, die van jou is veeeeeel te groot :)
M5
mja lijkt me duidelijke zaak :cool:
raoel
quote:
Originally posted by Blik
nu we het toch over sigs hebben, raoel, die van jou is veeeeeel te groot :)


Wat veel te groot???


Me leest regels over sigs:
No ja, veel?
14 regels ipv 10.

Zeikers :P

Ik pas het aan :D

.........
..
.....
...

Zo beter :D
raoel
Die die 14 regels zijn veel minder bytes dan een klein plaatje.

Maar ksnap wel dat die regel er is, anders krijg je ontiegelijk lange teksten waardoor het forum niet meer overzichtelijk is.

Of heb ik da verkeerd?

Blik
quote:
Originally posted by raoel
Die die 14 regels zijn veel minder bytes dan een klein plaatje.

Maar ksnap wel dat die regel er is, anders krijg je ontiegelijk lange teksten waardoor het forum niet meer overzichtelijk is.

Of heb ik da verkeerd?


goed geraden :)
Chicane
2x achter elkaar posten geeft hetzelfde effect als ontiegelijk lange sigs :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement