return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Signatures / Avatars (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hitman
ik ben tot dusver te lui geweest om een signature te maken...
druk, druk, druk en al die stress enzo.
vanaf volgende week hoef ik nog maar 6 keer in de week naar m'n psychiater, misschien heb ik dan wat tijd... ach ja
Eye-Riz
quote:
Kvin teksten als sig veel beter dan een plaatje

ik ook, en dan vooral de mijne :P
Valhalla
Ik heb deze sig nu al zo'n 2 jaar. Gebruik hem op elk forum waar ik soms rondhang.
Maar je kan nog zo'n mooie sig of avatar hebben, maar het gaat toch om wat je te melden hebt.

een grafische hoogstandje is toch net wat beter dan een simpel tekstje :p
Flipper01
quote:
Originally posted by Valhalla
Ik heb deze sig nu al zo'n 2 jaar. Gebruik hem op elk forum waar ik soms rondhang.
Maar je kan nog zo'n mooie sig of avatar hebben, maar het gaat toch om wat je te melden hebt.

een grafische hoogstandje is toch net wat beter dan een simpel tekstje :p

Het is wel handig om overal dezelfde sig/avatar te gebruiken omdat mensen je daar toch vaak wel aan herkennen. Daarom verander ik ze ook zo min mogelijk
Miss Proximus
Leuk reclame maken zo :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Leuk reclame maken zo :D


Spammen is niet toegestaan in sigs en de sig is te breed :)

Wat een lul ben ik ook hè :p
Nielz
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Spammen is niet toegestaan in sigs en de sig is te breed :)

Wat een lul ben ik ook hè :p


Voor zo'n goed feest + organisatie mag je wel een uitzondering maken hoor ;)
Flipper01
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Spammen is niet toegestaan in sigs en de sig is te breed :)

Wat een lul ben ik ook hè :p

Waar slaat de breedte limiet op dan??
Er zijn tegenwoordig toch geen mensen meer die rondsurfen met een resolutie van 640x480?? ;)

Ik zie liever een brede en lage sig dan een korte hoge, want dat neemt nog altijd meer ruimte in
Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Spammen is niet toegestaan in sigs en de sig is te breed :)

Wat een lul ben ik ook hè :p



Een partyagenda is toch ook een vorm van Spam? En wie beslist wat dan wel of niet spam is, jij? DAAG dat mogen lullo's niet!

Bovendien is dit voor een goed doel! Het promoten van kleine feestjes is toch een goeie zaak? TOCH RIZ?? :D

En dattie te breed is.....pfff whatever :whip: :rolleyes: :tongue3
magrec
Ik spam ook in my signature....

!_PeTrUs_!
MOET IK SOMS FF OP ME STREPEN GAAN STAAN OFZO!!!!


Signature regels staan HIER

Je eraan houden of je sig suspended worden. KLAAR!!



:crazy:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
MOET IK SOMS FF OP ME STREPEN GAAN STAAN OFZO!!!!


Signature regels staan HIER

Je eraan houden of je sig suspended worden. KLAAR!!



:crazy:


DONDER OP nou :whip: :whip:

Laat dan iedereen ze sig ff aanpassen, vooral jij met je inhoudsloze gezwam altijd :rolleyes:

en nu kijken wat men ervan zegt!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement