|
Signatures / Avatars (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
ik vond mijne wel bij tranceaddict passen ook al is ie niet mooi :) (vond mijns tar gate veel vetter ;) maar toen haalde ze em van de tv af :()
edit oewja ik heb natuurlijk ook de ta leeuw :haha: |
|
|
| SnuggLe |
Wat vinden julie van deze?

Misschien iets te donker, en de letters moeten mooier/beter op hun plaats. Net ff met paintshop pro gemaakt. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat vinden julie van deze?
[image] |
De foto is erg gaaf, maar verder is het een beetje saai en kaal.. Dan vind ik je huidige sig mooier. Het was mooier als de foto wat breder was.
PS: Is je huidige sig ook niet veel te groot?? Er staat een plaatje én tekst wat het allemaal wel erg hoog maakt. Bestaat er niet de mogelijkheid om je tekst rechts van de pic te zetten? |
|
|
| Miss Proximus |
Mijn sig heeft ook weer s vernieuwing nodig, hoewel ik m nog steeds mooi vind :)
Gaat alleen een beetje moeilijk, of ik moet hier op de school-pc met paint gaan kloten :D IK MIS PHOTOSJOOOOOOOOP :(
Mijn avatar = pure liefde :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Flipper01
De foto is erg gaaf, maar verder is het een beetje saai en kaal.. Dan vind ik je huidige sig mooier. Het was mooier als de foto wat breder was.
PS: Is je huidige sig ook niet veel te groot?? Er staat een plaatje én tekst wat het allemaal wel erg hoog maakt. Bestaat er niet de mogelijkheid om je tekst rechts van de pic te zetten? |
Ik ga de text ook weghalen. Weet alleen niet hoe je de text er rechts van kan zetten. Volgensmij heeft JPLoveparade het gedaan in een ander plaatje ofzo. |
|
|
| jploveparade |
Notepad openen
Tekst invoeren
Copy screen
Paste as image in paint
Negatief maken
Selecteren
Paste in plaatje
Klaar
De luie methode :) |
|
|
| DJ D-Man |
Ach ja, ik heb eigenlijk nooit zin om daar moeite voor te gaan doen. Beetje slecht eigenlijk...
Misschien maak ik nog wel eens wat leuks ;) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
[img]
|
als je ff een andere foto zoekt met een gozer met een lichtblauw shirt aan (als je die hebt), dan staat mijn knappe kop in je signature :D :p |
|
|
| Chicane |
Tis me opgevallen dat sinds ik die site van Siesta zijn sig gejat heb van hem dat iedereen plots die site heeft gevonden :D
Ik heb effe zitten prutsen aan me siggie, wil hem nog effe opfraaien om me ID&T verslaving goed door te voeren (met toestemming van de mods hoop ik?) |
|
|
| MaGiK54 |
| Jp heeft op dit moment de coolste sig ever. Swedish chef rulez big time :D |
|
|
| jploveparade |
| <--- *knipoog* :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by jploveparade
<--- *knipoog* :D |
Idd, ik zag al wat bewegen. Leuk gedaan :D |
|
|
|
|