|
Signatures / Avatars (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| ik moet die van mij ook maar eens aanpassen, was ergens in februari dat ik em kreeg. ben alleen niet zo handig in photoshoppen, maar heb al iets in m'n hoofd om te maken:) |
|
|
| Blik |
heb maar ff een andere sig :)
niet bijzonder, maar ook niet kut ofzo |
|
|
| jploveparade |
"partyguide"
:haha: |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by New Wave
En echt de meest nerTerige ava gaat toch echt naar Cosmic Guy.
|
Dank je. Ik zal hem extra lang laten staan voor je :D
Leuk topic Snuggle, ik kan alleen moeilijk kiezen. Tis wel zo dat je vaak iemand meteen herkent aan zn sig/avatar.
Ik vind die van Kolkie eigenlijk het lelijkst (haal die doodskop eens weg man:D)
Ik vind die van Robin ook wel irritant, met die bewegende voetjes.
Het schaappie van Donna is wel schattig. |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Mijne rulez! :p |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Mijne rulez! :p |
Nee hoor, hij is veel te groot!! :mad: :whip: |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by raoel
Zo beter :D |
en als je nou "Maikel" in "Michael" verandert is het helemaal oke...
En mijn sig moet toch iedereen bekend in de oren klinken? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
heb maar ff een andere sig :)
niet bijzonder, maar ook niet kut ofzo |
Nou , doe dan de letters blauw :)
Mensen kiezen de raarste combi's.
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Mijne rulez! :p |
1) te lang
2) te paars
3) te donker
4) te hardstyle |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
1) te lang
2) te paars
3) te donker
4) te hardstyle |
Hehe... vooral dat laatste... :D
Ik vinnut juist beetje suf dat al die mensen die "partyguides" in hun sig zetten. Boeit mij het nou waar ze allemaal naartoe gaan? Da's alleen interessant als je er zelf ook heen gaat... En dan lees je in de betreffende thread wel wie er wel en wie er niet heen gaan...
Ik vinnut leuker als mensen een statement (proberen te) maken in hun sig d.m.v. bijv. een leuke quote, wijze spreuk of natuurlijk een beetje mooi of grappig plaatje...
En inderdaad... Avatar en sig zijn herkenningspunten en het is heel vervelend als 2 mensen dezelfde hebben (of als ze ze te vaak veranderen :toothless ) |
|
|
| Donna |
Kolkie Lieverdje!:D hoe isset daar? hoop dat je t dik naar je zin hebt:)
Ennuhhh wat al die bull hier nou weer is,zullen we allemaal ff voor onszelf bepalen wat er wel en niet bij ons past enzow???
Wat de 1 lelijk vind,vind de ander mooi,mijn text is iets wat ik bij mij vind passen no matter wat een ander daarvan vind.
Wat een hoogdravende dikke stierescheit! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou , doe dan de letters blauw :)
Mensen kiezen de raarste combi's.
1) te lang
2) te paars
3) te donker
4) te hardstyle |
Excuses hoor, ik was de ;) ;) ;) ;) vergeten.
Het is een Mening. Nu iedereen blij, voordat er wederom geflamed gaat worden? Tss... |
|
|
|
|