|
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2 [check]
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2
Closing Data voor de mixen: Maandag 19 MEI (op de server van BasD, pm hem voor de details etc.)
Closing Data 4 results moeten we nog maar even zien, omdat het nogal veel mixen zijn deze keer.
Je mag mixen met Vinyl & CD(r), mp3 mixen niet toegestaan.
Mix eisen:
-langer dan 60 min.
-Kijk ff goed hoe je opneemt, dus niet met distortion (dit is erg irritant)
-Tracklist erbij
Jury:
Jury jureert op eigen mening. Maar mag niet letten op trackkeuze etc.
-Elke vorm van house is toegestaan
Okay, Hier de lijst met deelnemers
Mensen die mee doen:
Afternative
tijs08
-=Re-GrOoVeD=-
MennoB
[SigneT]
eieregooie
Chicane
Ding Chavez
mantisNL
basd
DjRV
Dj Alpha
Six4Eight
dj_spare
trancefool
raoel
Blighty
Wilkman
Dj Siësta
Jury:
TimeportE
M_Peror
Jesse
Switch
Cosmic_Guy
BeLLiE
(ontbreek je op deze lijst, doe ff een reply dan)
als je ergens oneens mee bent, show us:). BTW ik vind dat eidereen BasD wel weeer ff mag bedanken, zonder hem was dit nooit mogelijk geeweest.
Groetjes Gerrit |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Jury:
TimeportE
M_Peror
BTW ik vind dat eidereen BasD wel weeer ff mag bedanken, zonder hem was dit nooit mogelijk geeweest.
|
bij deze.. BasD, helemaal :p ;)
en ook d jury leden bedankt.. zullen er nog wel meer worden denk/hoop ik! Zou ook wel jurylid willen zijn, maar dat zou tegen de regels in zijn... en ik doe toch liever echt mee! :tongue2 |
|
|
| Jesse |
| omdat ik nog geen set ga opnemen met mn draaitafels wil ik me bij deze wel opgeven als jury-lid :) |
|
|
| raoel |
Er wordt dus niet gelet op de tracklist, maar wel op de lijn in de set?
Dus van een progressive nummer naar een Hardcore nummer?
Letten ze daar wel op?
Niet dat ik dat van plan ben, maar toch. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by raoel
Er wordt dus niet gelet op de tracklist, maar wel op de lijn in de set?
Dus van een progressive nummer naar een Hardcore nummer?
Letten ze daar wel op?
Niet dat ik dat van plan ben, maar toch. |
ik vind, dat het een soort en met ingeving is van jezelf. Letten op een opbouw vind ik daarom een erg slap argument. Je doet gewoon wat je zelf leuk vind.
Vorige set die ik deed voor de contest van tranceaddict.com kreeg ik daar ook veel commentaar op. Maar ik deed gewoon waar ik zin in had. |
|
|
| Switch |
JUUUUURYYYY!!!! :D
<--- |
|
|
| basd |
Dat wordt weer een regen van pm's.. :)
Gezellig hoor.. zelf ook maar weer even proberen wat in elkaar te draaien.. |
|
|
| Bellie |
Waarom moet die mix langer zijn dan een uur. Heeft de jury tijd teveel ofzo om al die mixen te luisteren....:crazy:
Stel iedereen die zich nu heeft ingeschreven heeft een mix gemaakt van 1,5 uur dan ben je al 27 uur kwijt aan luisteren. terwijl je er 19 kwijt bent als iedereen gewoon een mix van een uur maakt. Maar goed, dat is maar een suggestie ;)
Wil best wel in de jury eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de skills van de mensen hiero. Maar (tot nu) 19 mixen luisteren van meer dan een uur zie ik niet zitten :) |
|
|
| DJ Bazz |
| ik doe ook wel ff mee weer, m'n skills zijn weer een stuk verbeterd sinds de vorige keer |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Bellie
Waarom moet die mix langer zijn dan een uur. Heeft de jury tijd teveel ofzo om al die mixen te luisteren....:crazy:
Stel iedereen die zich nu heeft ingeschreven heeft een mix gemaakt van 1,5 uur dan ben je al 27 uur kwijt aan luisteren. terwijl je er 19 kwijt bent als iedereen gewoon een mix van een uur maakt. Maar goed, dat is maar een suggestie ;)
Wil best wel in de jury eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de skills van de mensen hiero. Maar (tot nu) 19 mixen luisteren van meer dan een uur zie ik niet zitten :) |
Daar ben ik het mee eens. In 1 uur kan je ook een goede set neerzetten, en 27 uur (goed!) luisteren is nogal wat. Daarom lijkt mij dat de jury best een maand mag doen over de cijfers....
Bij deze geef ik mij ook op. Ben ook wel benieuwd naar de skills van jullie. |
|
|
| DJ_Siesta |
| om jullie nog ff te herinneren:) |
|
|
|
|