| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היית מתה!!!
הילוכים זה הדבר!!!!
אוטומט זאת הנהיגה הכי משעממת בארץ!!!! |
ראסמייי זה הדברררררררר הכי כייף שיש
לא כמו אוטומט שזה כמו לנהוג בבימבה
אני עם יד אחת על ההילוכיים
ויד על ההגהה
וכאשר יש בנות לידי אם אוטו עוצרות לידינו
ואני אם חבר
אז אני עוזב את הכול שם את הידיים על החלוןןן וחבר שלי מחזיק את ההגה:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|