|
לכל הנהגים שבינינו (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מה זה
STI
יעני כמו ה
IMPREZA ?
אני יודע ש
GTI
זה מהיר
(היה פה פעם טרד על כל השטויות האלה שאני זוכר שגיל הפציץ בידע)
בכל מקרה....
טריפטוניק זה ידוע שיש ב 307, ושתומר אמר שהוא נוהג על טריפטוניק אז ישר חשבתי על ה 307.
בכל מקרה מחבר שיש לי שנוהג בטריפטוניק אמר שהוא רק נהנה להאיץ בהילוך הראשון כי ככה הוא גורר לו את האמא
ואז מעביר ל
D |
|
|
| Sniper |
חחחחחח יש
Xsi
זה מה שיש לידידה שלי התבלבלתי ו
Sti
super turbo ingiction
משו כזה אם אני לא טועה
או שאני מתבלבל עם ה
TDI
בכל אופן רועי אני מזמין אותך לפתיתות
פסאט 1.8 טורבו
:]]]
אם אח שלי ביכלל יתן לי אותה
חחח |
|
|
| yahel222 |
די די יא נהגים חדשים צעירים
רועי ידני זה כיף אבל תלוי על איזה אוטו
ותאמין לי אני יש לי ידני ואחרי שנתיים שעשיתי אלפי קילומטרים אני מת לפעמים לאוטו של אבא (אוטומט) אז בלי סתם התלהבות
ובלי קשר מאזדה MX5
זה הההה אוטו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחח יש
Xsi
זה מה שיש לידידה שלי התבלבלתי ו
Sti
super turbo ingiction
משו כזה אם אני לא טועה
או שאני מתבלבל עם ה
TDI
בכל אופן רועי אני מזמין אותך לפתיתות
פסאט 1.8 טורבו
:]]]
אם אח שלי ביכלל יתן לי אותה
חחח |
TDI
זה טורבו דיזל... יענו סולר
ואלעד... אני לא יקח אותך בפתיחות כי האוטו שלך עושה 10.5 שניות ושלי עוד בערך שניה מעליך...
אני לוקח מכוניות כמו פוקוס, אימפרזה, אי לנטרה, לאנטיס 323, 307 של תומר :)
וכו
דותן... ברור שידני זה לא הכי כיף על אוטו כמו פיאט אונו שיש לחבר שלי
כי אתה לא ממצה את הכוח של האוטו כי פשוט אין לו
אבל אני לדוגמה נסעתי על הגולף הידנית של חבר שלי... והרבצתי איתה... ואין לך מושג כמה זה פצצה!!!!!
מרגישים את הכוח של האוטו כמו מלך!!
וגם באוטו שלי אתה מרגיש כוח אז אני נהנה מכל רגע!! |
|
|
| Q-PiXeL |
STI
זה חטיבת השיפורים של סובארו
Subaru Technica International
GTI
זה מנועי טורבו
נדמה לי המונח הזה רק במנועים של פולקסווגן
ו
MX5
שנקראת גם מיאטה
אומרים שהאוטו מצויין ביחס למחיר שלו מבחינת הביצועים
אבל אני אישית לא אוהב מכוניות עם גג מבד
וגם הוא קטן כזה
(אבל לא הייתי מתנגד לאחת כזאת) :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
GTI
זה מנועי טורבו
נדמה לי המונח הזה רק במנועים של פולקסווגן
ו
MX5
שנקראת גם מיאטה
אומרים שהאוטו מצויין ביחס למחיר שלו מבחינת הביצועים
אבל אני אישית לא אוהב מכוניות עם גג מבד
וגם הוא קטן כזה
(אבל לא הייתי מתנגד לאחת כזאת) :) |
יש ג'י טי איי שהוא גם לא פולקסוואגן כמו לדוגמה פג'ו 106 או 206 ויש עוד...
בקשר לאמ איקס 5...
הביצועים שלו לא הכי הכי... יענו יחסית לאוטו ספורט ברמה שלו...
אבל בנזונה יפה וגם לא יותר מדי יקר
שנת 99 ככה נראה לי עולה איזה 80 אלף... משהו בסגנון |
|
|
| Gil Shwarts |
אצלי זה היה שיד ימין על ההילוכים (כן גם לי יש גיר רגיל אבל אני חולה על זה!)
ויד שמאל על החלון.. :)
עכשיו.. זה יותר יד ימין בשעה 12 על ההגה (קעקוע)
ויד שמאל על החלון :)
ולמעוניינים לדעת איזה רכב יש לי
Audi TT |
|
|
| Q-PiXeL |
מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה?!??!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
מאיפה ישך
TT
אל תגיד לי מהחנות :D
חחחח
(מה זה כסף מהמוזיקה? (אם אפשר לשאול |
|
|
| Gil Shwarts |
מהחנות :)
חחחחחח
האמת שהרוב זה כסף מההורים
אבל חלק גם מהמוזיקה עוד מהתקופה שהייתי מנגן לפחות פעמיים בסוף שבוע... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by warpedd_
איך אתם נוהגים לאחוז את ההגה
(קצת מתוסכל מזה שהורים שלי עושים לי בעיות מזה שאני נוהב עם יד אחת)
:toocool: |
אצלי זה ההפך אם אבא שלי היה רואה אותי נוהג אם שתי ידיים הוא היה קורא לי סיסי |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אצלי זה היה שיד ימין על ההילוכים (כן גם לי יש גיר רגיל אבל אני חולה על זה!)
ויד שמאל על החלון.. :)
עכשיו.. זה יותר יד ימין בשעה 12 על ההגה (קעקוע)
ויד שמאל על החלון :)
ולמעוניינים לדעת איזה רכב יש לי
Audi TT |
לא היה לך פעם
206 cc
או משהו כזה
בכל מקרה רועי אם לקחת אחת מהמכוניות שרשמת זה רק בגלל שהיה חרא נהג
או שהם בכלל לא עשו איתך פתיחה
אתה תראה שאם תעשה איתי פתיחה אתה תראה הרבה אבק :p :p |
|
|
| DjChook |
זה נורא תלוי במנוע
ה 323 של אמט שלי זה ה 1800
והיא עושה בערך משבהו כזה 11-11.5 |
|
|
|
|