return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
לכל הנהגים שבינינו
View this Thread in Original format
warpedd_
איך אתם נוהגים לאחוז את ההגה

(קצת מתוסכל מזה שהורים שלי עושים לי בעיות מזה שאני נוהב עם יד אחת)
:toocool:
Hell_Copter
אני נוהג עם יד ימין על ההילוכים (כן כן יש לי ידני כמו מלך) ויד שמאל פלוס מינוס בשעה 12 על ההגה...
TinkerbeL
אני סתם נוהגת כמו חננה כי אבא שלי מתחרפן ברגע שאני עושה משהו לא במקום

אז 2 ידיים על ההגה
(לפחות עד שיגמר המלווה, שזה עוד 3 שבועות בדיוק)


וגם לי יש הילוכים
(באסה לי)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
וגם לי יש הילוכים
(באסה לי)


היית מתה!!!
הילוכים זה הדבר!!!!
אוטומט זאת הנהיגה הכי משעממת בארץ!!!!
DjChook
רועי הילוכים זה ממש כייף

אבל אחרי חצי שנה... ושאתה עייף מת אחרי יציאה ב 4 בבוקר בנהיגה בעיר

אתה מתפלל לאוטומטי

בתכלס אני רציתי שיהיה לי הילוכים, אבל באוטו של אבא יש אוטומט אין מה לעשות

חיים עם זה...

בכל מקרה

אני שמאלי

אז או ששמאל על ההגה ( לא משנה איפה) והיד הימנית על המוט הילוכים סתם בשביל לקבל תחושה
או שהיד שמאל מחוץ לחלון ואז יד ימין לוקחת פיקוד

אין מצב ששתי ידיים על ההגה בנהיגה, אולי בפניות מסוכנות

(יד רודפת יד)
cluBBer
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני נוהג עם יד ימין על ההילוכים (כן כן יש לי ידני כמו מלך) ויד שמאל פלוס מינוס בשעה 12 על ההגה...


בדיוק כמוני
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אבל אחרי חצי שנה... ושאתה עייף מת אחרי יציאה ב 4 בבוקר בנהיגה בעיר

אתה מתפלל לאוטומטי


ממש לא!!!!
אם אתה עייף מת יש יותר סבירות שתרדם בנהיגה על אוטומט
כל כך משעמם!!!!@#$!#$%
רק ידני!!!
DjChook
נהגת פעם על אוטומט ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
נהגת פעם על אוטומט ?


כן, נהגתי פעם על אוטומט
רון נתן לי את הכבוד על האוטו שלו בין היתר :)
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
רועי הילוכים זה ממש כייף

אבל אחרי חצי שנה... ושאתה עייף מת אחרי יציאה ב 4 בבוקר בנהיגה בעיר

אתה מתפלל לאוטומטי

בתכלס אני רציתי שיהיה לי הילוכים, אבל באוטו של אבא יש אוטומט אין מה לעשות

חיים עם זה...

בכל מקרה

אני שמאלי

אז או ששמאל על ההגה ( לא משנה איפה) והיד הימנית על המוט הילוכים סתם בשביל לקבל תחושה
או שהיד שמאל מחוץ לחלון ואז יד ימין לוקחת פיקוד

אין מצב ששתי ידיים על ההגה בנהיגה, אולי בפניות מסוכנות

(יד רודפת יד)


מסכים איתך אחי
אחרי יציאה זה מדכא תלייף ליסוע עם הילוכים
להוריד להעלות בלה בלה בלה

ואני נוהג עם יד אחת
על ההגה ואחת על ההילוכים אפילו שזה אוטמט או ידני
וכמו חן בסיבובים

וכן גם ההורים שלי עושים לי סרטים שאני נוהג עם יד אחת

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
וכן גם ההורים שלי עושים לי סרטים שאני נוהג עם יד אחת


אני חייב לשאול... מי נוהג עם ההורים?!?!
מאז שהשתחרר לי לא נהגתי עם ההורים שלי פעם אחת אפילו!!!!
ות'כלס אני גם לא רוצה... חבל על הזיוני שכל שהם יוציאו מהפה
warpedd_
יצא פה ושם

וזה באמת עולה לי על העצבים
אמנם אני נוסע עם הטריפטרוניק אבל עדיין משגעים לי את המח

בעקרון יש בזה משהו אבל אני פשוט לא מסוגל להחזיק שתי ידיים
כיאלו חוץ מסיבובים גודלים ואז כמו שחן אמר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement