|
לכל הנהגים שבינינו
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
איך אתם נוהגים לאחוז את ההגה
(קצת מתוסכל מזה שהורים שלי עושים לי בעיות מזה שאני נוהב עם יד אחת)
:toocool: |
|
|
| Hell_Copter |
| אני נוהג עם יד ימין על ההילוכים (כן כן יש לי ידני כמו מלך) ויד שמאל פלוס מינוס בשעה 12 על ההגה... |
|
|
| TinkerbeL |
אני סתם נוהגת כמו חננה כי אבא שלי מתחרפן ברגע שאני עושה משהו לא במקום
אז 2 ידיים על ההגה
(לפחות עד שיגמר המלווה, שזה עוד 3 שבועות בדיוק)
וגם לי יש הילוכים
(באסה לי) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
וגם לי יש הילוכים
(באסה לי) |
היית מתה!!!
הילוכים זה הדבר!!!!
אוטומט זאת הנהיגה הכי משעממת בארץ!!!! |
|
|
| DjChook |
רועי הילוכים זה ממש כייף
אבל אחרי חצי שנה... ושאתה עייף מת אחרי יציאה ב 4 בבוקר בנהיגה בעיר
אתה מתפלל לאוטומטי
בתכלס אני רציתי שיהיה לי הילוכים, אבל באוטו של אבא יש אוטומט אין מה לעשות
חיים עם זה...
בכל מקרה
אני שמאלי
אז או ששמאל על ההגה ( לא משנה איפה) והיד הימנית על המוט הילוכים סתם בשביל לקבל תחושה
או שהיד שמאל מחוץ לחלון ואז יד ימין לוקחת פיקוד
אין מצב ששתי ידיים על ההגה בנהיגה, אולי בפניות מסוכנות
(יד רודפת יד) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני נוהג עם יד ימין על ההילוכים (כן כן יש לי ידני כמו מלך) ויד שמאל פלוס מינוס בשעה 12 על ההגה... |
בדיוק כמוני |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל אחרי חצי שנה... ושאתה עייף מת אחרי יציאה ב 4 בבוקר בנהיגה בעיר
אתה מתפלל לאוטומטי
|
ממש לא!!!!
אם אתה עייף מת יש יותר סבירות שתרדם בנהיגה על אוטומט
כל כך משעמם!!!!@#$!#$%
רק ידני!!! |
|
|
| DjChook |
| נהגת פעם על אוטומט ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
נהגת פעם על אוטומט ? |
כן, נהגתי פעם על אוטומט
רון נתן לי את הכבוד על האוטו שלו בין היתר :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי הילוכים זה ממש כייף
אבל אחרי חצי שנה... ושאתה עייף מת אחרי יציאה ב 4 בבוקר בנהיגה בעיר
אתה מתפלל לאוטומטי
בתכלס אני רציתי שיהיה לי הילוכים, אבל באוטו של אבא יש אוטומט אין מה לעשות
חיים עם זה...
בכל מקרה
אני שמאלי
אז או ששמאל על ההגה ( לא משנה איפה) והיד הימנית על המוט הילוכים סתם בשביל לקבל תחושה
או שהיד שמאל מחוץ לחלון ואז יד ימין לוקחת פיקוד
אין מצב ששתי ידיים על ההגה בנהיגה, אולי בפניות מסוכנות
(יד רודפת יד) |
מסכים איתך אחי
אחרי יציאה זה מדכא תלייף ליסוע עם הילוכים
להוריד להעלות בלה בלה בלה
ואני נוהג עם יד אחת
על ההגה ואחת על ההילוכים אפילו שזה אוטמט או ידני
וכמו חן בסיבובים
וכן גם ההורים שלי עושים לי סרטים שאני נוהג עם יד אחת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
וכן גם ההורים שלי עושים לי סרטים שאני נוהג עם יד אחת |
אני חייב לשאול... מי נוהג עם ההורים?!?!
מאז שהשתחרר לי לא נהגתי עם ההורים שלי פעם אחת אפילו!!!!
ות'כלס אני גם לא רוצה... חבל על הזיוני שכל שהם יוציאו מהפה |
|
|
| warpedd_ |
יצא פה ושם
וזה באמת עולה לי על העצבים
אמנם אני נוסע עם הטריפטרוניק אבל עדיין משגעים לי את המח
בעקרון יש בזה משהו אבל אני פשוט לא מסוגל להחזיק שתי ידיים
כיאלו חוץ מסיבובים גודלים ואז כמו שחן אמר |
|
|
|
|