| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה נורא תלוי במנוע
ה 323 של אמט שלי זה ה 1800
והיא עושה בערך משבהו כזה 11-11.5 |
ה1800 מטוס בליסטי!!! אבל היא גומרת דלק כמו מיים
ויש עכשיו תחדשות מנוע 2000 יצא לי ליראות רק איזה 2 כאלה והן ביכללל מטוס
בכל אופן רועי לא ניראה לי ככ שאתה לוקח אימפרזה..
ואם דיברתם על
MX
אני מההה זה חם על ה
MX3
חבל על הזמןןןןן אני מחכה שתבוא לי איזה מציאה טובה כזאת ואז אני יקנה
MX3
או שלא לא יודע עדיין מה ניסגר איתי
בכל אופן ה
GTI
זה לא רק של פולקסוואגן
כמו שרועי אמר
יש עוד הרבה מכוניות שהם
GTI
ואני נסעתי על הגולף GTI
איזה מטוסססססססססססססססססססססססססססססססס
בלי הגזמה הגעתי עם הילוך1 ל70
לא העברתי ביכלל לשני בעיר
היא כזאת חייתית |
|
|