return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
לכל הנהגים שבינינו (pg. 7)
View this Thread in Original format
yahel222
אהה קיו פיקסל אתה מתחיל לשגע אותי
אנשים לא שמים ככה סתם צ'יפ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אפשר לשים לכל אותו זה נכון
אבל מי הדפוק שישים
מעטים מאד יש להם צ'יפ
ואפשר לראות לפי הסמל ששמים
למשל של AVANTGARDE
שיש הרבה על A3 וגולף
Q-PiXeL
מה קשור לפי הסמל?

רגע אתה רוצה להגיד שמי שקונה אוטו האמוספרי הוא לא יכול לשפר אותו?
(כי צ'פ זה בעקרון הדבר הראשון שממנו מתחילים)
DjNumShum
טוב תקשיבו
טורבו זה לא הזרקת דקל טורבו לא נעליים
זה כולה טורבינה שמרכיבים על הדוד שהגזים שנפלטים מהמנוע מסובבים את הטורבינה שנותנת עוד כח לסיבוב של גל הארכובה
טורבו לא בהכרח אומר שהאוטו יאיץ יותר מהר, הטורבינה נהיית אפקטיבית רק בסלד גבוה ועד שאתה מגיע לסלד של איזה 4000 היא בכלל לא אפקטיבית ואפלו מקשה על המנוע בגלל שהגזים לא נפלטים מהר

ובקשר לזה שאמרתם שאיזה אוטו מגיע בראשון ל70 אז הוא חיה
זה גם לא קשור בכלל זה הכל קשור לכיוון של התשלובת
אתה יכול לכוון גם מנוע 1100 שיסגור לך 70 בראשון
הכל הולך לפי יחסים לפי הנפח של הצילינדרים ולפי הייעוד של האוטו
ובגלל זה נגיד במכוניות מנהלים כאלה שהמטרה שלהם היא נסיעה שקטה וטובה לדוגמה ב VOLVOS80
אתה תוכל לסגור בראשון 100 ואני לא מגזים
אבל מה
אם היית מכוון תתשלובת שהראשון יגיע רק עד 50 האוטו היה מאיץ הרבה יותר מהר.
לחבר שלי יש VR6
שלא רואה לא את ה V5 וגם לא את ה GTI
והוא סוגר 45 בראשון וגם זה אם הוא מושך טורים עד 6-7 אלף
DjNumShum
הה ובקשר לנוס
תכלס אתה יכול להרכיב נוס על כל אוטו איזה מכוניות מסויימות שאפשר עליהן להרכיב
הקטע הוא שהאוטו צריך להיות עם שילדה חזקה כמו של מכוניות ספורט כדי לעמוד בלחץ
ועדיף גם שיהיה נפח צילינדר גדול
נוס זה אחד הדברים שהכי קל להרכיב
זה משהו כמו חצי שעה עבודה לא יותר
זה כולה עושה שבמקום שייכנס דלק
יכנס גז נייטרו
זה מזיין תאמא של המנוע אבל זה חייתי ביותר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
ובגלל זה נגיד במכוניות מנהלים כאלה שהמטרה שלהם היא נסיעה שקטה וטובה לדוגמה ב VOLVOS80
אתה תוכל לסגור בראשון 100 ואני לא מגזים
אבל מה
אם היית מכוון תתשלובת שהראשון יגיע רק עד 50 האוטו היה מאיץ הרבה יותר מהר.


ועם כל זה אחי... הוולוו אס 80 טי 6 עושה לך מ0 ל 100 זמן יותר טוב מוי 6 פור מושיון
היא עושה לך 6.9 שניות שגולף וי 6 פור מושיון עושה 7.1
אז מבין למה זה לא הכי עקרוני?
ואני אומר לך מנסיון למה יש לחבר שלי ההוא עם הוי 6 פור מושיון גם וולוו אס 80 טי 6 בבית...
ויש לו גם 206 אקס אס שלו אבל זה כבר סיפור אחר :)
DjNumShum
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ועם כל זה אחי... הוולוו אס 80 טי 6 עושה לך מ0 ל 100 זמן יותר טוב מוי 6 פור מושיון
היא עושה לך 6.9 שניות שגולף וי 6 פור מושיון עושה 7.1
אז מבין למה זה לא הכי עקרוני?
ואני אומר לך מנסיון למה יש לחבר שלי ההוא עם הוי 6 פור מושיון גם וולוו אס 80 טי 6 בבית...
ויש לו גם 206 אקס אס שלו אבל זה כבר סיפור אחר :)



קח את אוטו וולוו טי6 תכוון אותו אחרת תאמין לי שהוא יעשה את זה אפלו יותר מהר
זה מאד עקרוני
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
קח את אוטו וולוו טי6 תכוון אותו אחרת תאמין לי שהוא יעשה את זה אפלו יותר מהר
זה מאד עקרוני


יכול להיות שאם יכוונו אותו אחרת הוא יהיה יותר מהיר...
אבל אתה שוכח על איזה מהירות שלו אנחנו מדברים עכשיו!!
6.9 שניות!!!!
זה כולה שניה וחצי מאימפרזה טורבו!!
DjNumShum
קבל תיקון
אם אני לא טועה הטי 6 זה הגירסא הספורטיבית אז אני לא בטוח שאפשר לכוון אותה יותר טוב
אבל שורה תחתונה היא
שזה מאד עקרוני אתה לא יכול לקחת סתם מכוניות ולהשוות ביניהן ולהגיד שזה לא עקרוני השאלה כמה אתה ממצה מהיכולת של האוטו בכלל
תכלס וי6 ממוצה כמעט עד המקסימום של האוטו מבחינת תאוצה
וS80 לא...
ולמה זה?
כי לכל אוטו יש מטרה אחרת
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by DjNumShum
הקטע הוא שהאוטו צריך להיות עם שילדה חזקה כמו של מכוניות ספורט כדי לעמוד בלחץ


זה יותר חיזוקים של הגיר
תושבות מנוע וכו'...

אבל כמו שהבנתי ממנהל
max-tuning
שהוא מוכר קיט ניטרו באיזה 4 אלף הוא אומר שזה מתאים לכל אוטו ולא צריך שום דבר מיוחד

כל אוטו זה אומר הזרקה

וניטרו זה גז צחוק :p
וזה נכנס ביחד עם הדלק לא במקום...


היום עשינו סיבוב על הלאנטיס
נחמד דווקא
ווידוי קטן:
אפילו אהבתי ת'אוטומט :D
DjNumShum
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
זה יותר חיזוקים של הגיר
תושבות מנוע וכו'...

אבל כמו שהבנתי ממנהל
max-tuning
שהוא מוכר קיט ניטרו באיזה 4 אלף הוא אומר שזה מתאים לכל אוטו ולא צריך שום דבר מיוחד

כל אוטו זה אומר הזרקה

וניטרו זה גז צחוק :p
וזה נכנס ביחד עם הדלק לא במקום...


היום עשינו סיבוב על הלאנטיס
נחמד דווקא
ווידוי קטן:
אפילו אהבתי ת'אוטומט :D


לא בהכרח זה יכול להיכנס במקום הדלק
ברוב הקיטים זה נכנס במקום
בקיטים יותר יקרים יש לך ווסת של דלק-גז

Q-PiXeL
טוב בזה אני לא ממש בטוח

אבל אתה רוצה להגיד שכשלוחצים על הכפתור של הניטרו אז הוא מפסיק תהזרקה של הדלק ובמקום זה מזריק ניטרו
?
DjNumShum
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
טוב בזה אני לא ממש בטוח

אבל אתה רוצה להגיד שכשלוחצים על הכפתור של הניטרו אז הוא מפסיק תהזרקה של הדלק ובמקום זה מזריק ניטרו
?


בדיוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement