| DjNumShum |
טוב תקשיבו
טורבו זה לא הזרקת דקל טורבו לא נעליים
זה כולה טורבינה שמרכיבים על הדוד שהגזים שנפלטים מהמנוע מסובבים את הטורבינה שנותנת עוד כח לסיבוב של גל הארכובה
טורבו לא בהכרח אומר שהאוטו יאיץ יותר מהר, הטורבינה נהיית אפקטיבית רק בסלד גבוה ועד שאתה מגיע לסלד של איזה 4000 היא בכלל לא אפקטיבית ואפלו מקשה על המנוע בגלל שהגזים לא נפלטים מהר
ובקשר לזה שאמרתם שאיזה אוטו מגיע בראשון ל70 אז הוא חיה
זה גם לא קשור בכלל זה הכל קשור לכיוון של התשלובת
אתה יכול לכוון גם מנוע 1100 שיסגור לך 70 בראשון
הכל הולך לפי יחסים לפי הנפח של הצילינדרים ולפי הייעוד של האוטו
ובגלל זה נגיד במכוניות מנהלים כאלה שהמטרה שלהם היא נסיעה שקטה וטובה לדוגמה ב VOLVOS80
אתה תוכל לסגור בראשון 100 ואני לא מגזים
אבל מה
אם היית מכוון תתשלובת שהראשון יגיע רק עד 50 האוטו היה מאיץ הרבה יותר מהר.
לחבר שלי יש VR6
שלא רואה לא את ה V5 וגם לא את ה GTI
והוא סוגר 45 בראשון וגם זה אם הוא מושך טורים עד 6-7 אלף |
|
|