|
לכל הנהגים שבינינו (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אוקיי אני יימסור לו
:) |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by idanhakia
ומי אמר שGTI
זה "יותר גז או יותר דלק יענו טורבו? ???
אז זה ממש לא נכון
טורבו זה פשוט בא מהמילה טורבינה
יש משהו כזה שאומר שכמה שיותר אויר ודלק נשרפים יש יותר כוח למנוע
אז לכן הטורבו פשוט לוקח את האויר שיוצא לאגזוז ומחזיר אותו חזרה למנוע
וכך יש יותר כזים נשרפים וכך עובד הטורבו ובגלל זה לטורבו יש זמן השאייה
הוא מגיע ללחץ הנכון בסל"ד מסויים ... |
קודם כל האוויר שיוצא לאגזוז לא נכנס חזרה למנוע
זה אוויר חם ואוויר חם לא יועיל בגרוש למנוע
מה שיוצא לכיוון האגזוז דואג לסובב את הטורבו, ויש חלק אחר בטורבו שלוקח אוויר מבחוץ
גם בגלל זה יש תכונס אוויר באימפרזה לדוגמא שהוא דוחס אוויר ומכניס למנוע
בכניסת האוויר מחברים גם פילטר שהמנוע "ינשום" יותר טוב
כאשר יש יותר אוויר זאת אומרת שהמחשב נותן יותר דלק ואז נוצר פיצוץ יותר גדול ומקבלים יותר כוח
יש גם מה שנקרא שסתום פריקה שמופעל ברגע שמעבירים הילוך או מורידים תרגל מהגז
והוא מוציא סאונד חייתי של אפטצ'י
:)
ורווווווווווווווווום פששש ווורוווווום פשש
כמו באוטובוסים ומשאיות
רק יותר יפה:)
עריכה:
פעם שניה שאני נכנס ושוכח להגיד שעברתי טסט!!!!!!!!!!!!!!!
טסט ראשון!!!!!
:tongue2 :toocool: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
עריכה:
פעם שניה שאני נכנס ושוכח להגיד שעברתי טסט!!!!!!!!!!!!!!!
טסט ראשון!!!!!
:tongue2 :toocool: |
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פעם 5 בערך שאני נכנסת היום וכל פעם מחדש אני שמחה להגיד שנשארו לי פחות מ3 שבועות למלווה!
:crazy: |
|
|
| yahel222 |
טוב טוב תראו באמת
אני לא קורא לעצמי מבין גדול
רק טיפה
ואני אוהב לקרוא ומנוי לעיתון אוטו ולא מפספס שם כתבה
והבורות שאני רואה פה ענקית
אז נתחיל:
GTI = GRAND TURBO INJECTION
זה אומר שלמנוע יש מגדש טורבו מן הסתם
זה יכול להיות בכל אוטו ובמלא דגמים יש כזה מנוע
בגולף ספציפית הג'י טי איי לוקח את הוי 5 למרות שלא הרבה יודעים את זה
הגולף GTI זה מנוע 1.8 טורבו והוא אחד המנועים החזקים
ובכיף מושך ראשון עד 70
חוץ מזה יש את האיביזה ספורט שזו אחת המכוניות עם מנו 1.8 ליטר טורבו עם 156 כוח סוס זה אותו מנוע שמופיע בפאסט 18 טורבו ובעוד מלא מכוניות !
עכשיו בקשר לצ'יפ - במכוניות חדשות הכל עובד על מחשב
אותו צ'יפ פשוט משנה את הנתונים במחשב שיתנו יותר כוח אבל מצד שני המנוע נשחק הרבה יותר מהר....
בחברה רוצים שהמונע יהיה מאד אמין ולכן מעדיפים לוותר על כמה סוסים בשביל זה. דבר נוסף יכול להיות שבמכוניות כמו אימפרזה טורבו אס טי איי שמגיעה מיפאן עם הגבלת מהירות כי שם אסור לייצר מכונית עם יותר ממספר מסוים של כוח סוס ואז עם תכנות קל במחשב (בלי צ'יפ) ניתן להוריד את ההגבלה ולהגדיל את הכו"ס וגם הקג"מ.
ובקשר למיאטה
קצת היסטוריה - זו המכונית הראשונה שבעצם הכניסה את הקונברטבל...
היא עשתה מהפכה ענקית בשוק בתור מכונית יפנית שלא סתם משפחתית כמו השאר, והיא היתה הראשונה כמכונית פתוחה שאחריה הגיעו מכוניות כמו במו זד 3 וכדומה שלקחו השראה מהמאזדה הקטנה והזולה.
חדשה היום עולה 153 אלף שקלים אבל את הישנות ניתן להשיג במחיר סביר, אבל הן הופיעו משנת 94-5 עד 98 בערך ואז היתה הפסקה כי פשוט הן לא הלכו משהו בארץ.
הגדולה הענקית של האוטו שהוא הנעה אחורית. היום כל המכוניות הן הנעה קדמית כי ככה יש הרבה יותר בטחון בנהיגה ובעצירת המכונית.
אבל הכיף האמיתי....שפונים וכל התחת נזרק....זה הכיף האמיתי ומי שלא נסע בכזו לא יודע מה זה.
חוץ מזה שהיא פשוט נמוכה וקטנה זה מה שעושה אותה כ"כ יפה...פשוט אוטו חלומי !!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by idanhakia
מה אתה מדבר V5
לוקח GOLF GTI ?!??!
אולי ראית את זה בגלל הנהג שלא ידע להעביר הילוכים בGTI
אבל הנתונים אומרים שGTI לוקחת
|
אחי הנתוני יצרן אומרים שהג'י טי איי עושה בערך 8.5 שניות
בעוד שהוי 5 עושה 8.2 שניות
הוי 6 פור מושיון עושה 7.1
מה לעשות... כמה שקשה להאמין... הוי 5 יותר חזק פשוט
אתה לא יכול להשוות את אותו אוטו עם מנועים שונים ולצפות שהמנוע הקטן יותר גם עם כל זה שהוא טורבו לקחת...
החסרון היחיד שהופך את הוי 5 לאיטית זה שזה אוטומט
עד היום לא ראיתי וי 5 ידנית אחת אפילו... ואני מאוד בספק אם יש כזה דבר... מה שכן זה שותה דלק!!!! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי הנתוני יצרן אומרים שהג'י טי איי עושה בערך 8.5 שניות
בעוד שהוי 5 עושה 8.2 שניות
הוי 6 פור מושיון עושה 7.1
מה לעשות... כמה שקשה להאמין... הוי 5 יותר חזק פשוט
אתה לא יכול להשוות את אותו אוטו עם מנועים שונים ולצפות שהמנוע הקטן יותר גם עם כל זה שהוא טורבו לקחת...
החסרון היחיד שהופך את הוי 5 לאיטית זה שזה אוטומט
עד היום לא ראיתי וי 5 ידנית אחת אפילו... ואני מאוד בספק אם יש כזה דבר... מה שכן זה שותה דלק!!!! |
מותק אתה טועה תבדוק
הג'י טי איי לוקחת |
|
|
| Q-PiXeL |
GTI
לוקחת
V5
נתוני יצרן אומרים
GTI 8.5
V5 - 9.0
וה
V6
מייצר 204 כ"ס ולוקח את שניהן כאשר הוא עושה 7.1 למאה
עכשיו בקשר לצ'יפים
כמעט לכל רכב יש היום צ'יפ שמשפר תביצועים
צ'יפ כמעט ולא גורם שום בלאי יתר למנוע
כי אנחנו מדברים פה על תוספת של 10% בקושי להספק מנוע
אבל זה במנועים אוטמוספריים
במנועי טורבו התוספת יכולה להיות גבוה יותר |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
GTI
לוקחת
V5
נתוני יצרן אומרים
GTI 8.5
V5 - 9.0
וה
V6
מייצר 204 כ"ס ולוקח את שניהן כאשר הוא עושה 7.1 למאה
עכשיו בקשר לצ'יפים
כמעט לכל רכב יש היום צ'יפ שמשפר תביצועים
צ'יפ כמעט ולא גורם שום בלאי יתר למנוע
כי אנחנו מדברים פה על תוספת של 10% בקושי להספק מנוע
אבל זה במנועים אוטמוספריים
במנועי טורבו התוספת יכולה להיות גבוה יותר |
לכמעט כל רכב יש צ'יפ?? מותק אתה טועה
מי ישים סתם צ'יפ.?
ועל אוטו בלי טורבו הוא בקושי עוזר ומאד מאד הורס תמנוע
רק על מכונית עם טורבו שווה לשים צ'יפ כי יש שם הרבה מקום לתמרן עם הכוחות סוס
מכונית עם מנוע לא טורבו גם ככה מוציאים כבר את רוב ההספק ככה שהציפ לא כזה יעיל |
|
|
| Q-PiXeL |
אני אומר לך בוודאות שאנשים שמים צ'יפ באטמוספרי
תחילת השיפורים מתחיל ב:
צ'יפ פילטר ואגזוז
כמו
חומס צ'יפס סלט
:D
http://max-tuning.com
סתם לדוגמא
צ'יפ של
Super chip
לסיווק משנת 96 נותן עוד 15 כ"ס
מנועים כאלו יכולים לקבל גם
NOS
אולי פה הבלאי כבר יגדל אבל לפי נתוני יצרן הניטרו כתוב ש50% תוספת להספק המנוע לא מזיק במיוחד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
GTI
לוקחת
V5
נתוני יצרן אומרים
GTI 8.5
V5 - 9.0
|
אני יברר היום את הנתוני יצרן של הוי 5...
יש לי חבר עם גולף וי 6 פור מושיון שאני הולך להיות איתו עכשיו אז אני ישאל אותו בדיוק...
וגם אני מכיר אחד עם גולף ג'י טי איי וזה למה כתבתי קודם את הנתוני יצרן שלו שזה 8.5 שניות
אני יברר היום בקשר לוי 5 למרות שאני די בטוח שזה 8.2 שניות |
|
|
| DjChook |
אני לא מסכים עם זה שהנפח מנוע יקבע את המהירות. גם אם זה אותו אוטו
תשמע סתכל על האודי
A3
הגירסא של
1.8T
עוד משהו כמו 7 שניות למאה..
עכשיו נראה לך שאם היו שמים לה מנוע 2.0 כמו ל A4
היא הייתה עושה 7 ? אפילו לא 8 ולא 9
זה הכל תלוי בכוחות סוס
חוץ מיזה לא נראה לי שיש לי מה להוסיף. רק צדקתי שזכרתי שגם דותן מאד אהב לדבר על מכוניות :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יברר היום את הנתוני יצרן של הוי 5...
יש לי חבר עם גולף וי 6 פור מושיון שאני הולך להיות איתו עכשיו אז אני ישאל אותו בדיוק...
וגם אני מכיר אחד עם גולף ג'י טי איי וזה למה כתבתי קודם את הנתוני יצרן שלו שזה 8.5 שניות
אני יברר היום בקשר לוי 5 למרות שאני די בטוח שזה 8.2 שניות |
אוקיי ביררתי וטעיתי...
הוי 5 באמת עושה 9 שניות...
עכשיו אני יאכל את עצמי שאני לא זוכר מה כן עושה 8.2 אני פשוט משתגע מזה שאני לא זוכר
אולי זה היה פולו ג'י טי איי...?
לא יודע |
|
|
|
|