return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
לכל הנהגים שבינינו (pg. 8)
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
נשמע לי מוזר
צריך לברר
DjNumShum
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
נשמע לי מוזר
צריך לברר


ממש לא
הרבה יותר מוזר נשמע שנכנס דלק עם גז
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אוקיי ביררתי וטעיתי...
הוי 5 באמת עושה 9 שניות...
עכשיו אני יאכל את עצמי שאני לא זוכר מה כן עושה 8.2 אני פשוט משתגע מזה שאני לא זוכר
אולי זה היה פולו ג'י טי איי...?
לא יודע


אני מלך!!!!!!!
לא טעיתי!!!!!!!!!!
ואני מדגיש
לא טעיתי!!!!!
גולף וי 5 לוקחת גולף ג'י טי איי וזה בדוק!!!!!!!!!!!
אני בררתי את הנתונים על האוטומט... והיא באמת עושה 9 שניות
אבל הטיפ טרוניק עושה 8.2 שניות ומזיינת את הגולף ג'י טי איי!!
קיצר קיבלתם כולכם זין!!!!!!! ;)
Q-PiXeL
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מסטול אתה!!
אז מה אתה מתלהב?
:stongue:

אני כבר מבולבל מזה...
וגם זה מה זה לא משנה
ועניין של כמה מאיות השניה זה לא הכי אומר שהיא מזיינת ת גיטיאיי
כי זה נתוני יצרן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מסטול אתה!!
אז מה אתה מתלהב?
:stongue:

אני כבר מבולבל מזה...
וגם זה מה זה לא משנה
ועניין של כמה מאיות השניה זה לא הכי אומר שהיא מזיינת ת גיטיאיי
כי זה נתוני יצרן


אני מתלהב כי כל אחד פה שיחק אותה מבין גדול ואמר אין מצב אני צודק וכל זה
ובסוף בדקתי באנטרנט והתבאסתי כי יענו טעיתי
ועכשיו שגיליתי שאני צודק אז מגיע לי להתלהב... שם זין עליכם :D
Scorchio
עזבו אותכם זיוני שכל
M3
לוקחת כל אוטו היום
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
עזבו אותכם זיוני שכל
M3
לוקחת כל אוטו היום
:)


[מבטא צרפתי]חפיף אחי...[/מבטא צרפתי]

שלשום בלילה נסעתי ופתאום אני קולט
MR2
עוברת לידי....
אז עקבתי אחריה... איזה אוטו מדהים!@!#$!@#%@#@#!~@@!#$%!#$%^@#!@#$#$%@$#$%$%&^@#$!@#$#$^@#$ :disbelief
Scorchio
תיכף תגיד שגם זיינת אותה בפתיחות
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
תיכף תגיד שגם זיינת אותה בפתיחות
:)


הלוואי עליי
אבל זיינתי שניה לפני שהיא הגיעה את חבר שלי על ה 206 אוטומט שלו
Scorchio
איך לעזאזל אתה נוסע על לאנסר 92

DjChook
קטע אחד בזמן האחרון מפחיד שקרא לי ואחד לא ככ מפחיד

הראשון

נסעתי באלוף שדה, זה כביש דיי מרכזי בסוף של רמת גן

בקצור אני לא יודע מה המהירות המותרת שם, אני חושב 70
בכל מקרה נסעתי שם על איזה 80
בקטע שהיה דו מסלולי

פתאום חותכת אותי משמאל
TT
וישר אחריה אימפרזה טורבו
והאימפרזה ישר פונה למסלול השמאלי שאני הייתי בו

ואז שתיהן נסעו ככ מהר, שתוך שניה הן כבר היו בטיזינאבה
אני לא יודע על כמה הן נסעו אבל זה היה מאד מאד מהר

או שירדתי לאיילון דרום לפני איזה שבועיים

ואיך שאני מסיים את ההאצה, ככה ל 100 כי היה דיי מלא

חותכות את כל המסלולים 3 מכוניות ספורט ממש מהירות, כאילו עשו רעש בטירוף

וחתכו את הנהגים ממש כמו בסרטים
גם הן תוך שניה נעלמו חחח :)
Scorchio
אותו דבר קרה לי בכביש ירושלים תל אביב
אני נוסע לי בכיף
פתאום חותכת אותי פורשה קאררה פתוחה ואחרי שתי שניות היא כבר קילומטר אחרי
הייתי בשוק!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement