| DjChook |
קטע אחד בזמן האחרון מפחיד שקרא לי ואחד לא ככ מפחיד
הראשון
נסעתי באלוף שדה, זה כביש דיי מרכזי בסוף של רמת גן
בקצור אני לא יודע מה המהירות המותרת שם, אני חושב 70
בכל מקרה נסעתי שם על איזה 80
בקטע שהיה דו מסלולי
פתאום חותכת אותי משמאל
TT
וישר אחריה אימפרזה טורבו
והאימפרזה ישר פונה למסלול השמאלי שאני הייתי בו
ואז שתיהן נסעו ככ מהר, שתוך שניה הן כבר היו בטיזינאבה
אני לא יודע על כמה הן נסעו אבל זה היה מאד מאד מהר
או שירדתי לאיילון דרום לפני איזה שבועיים
ואיך שאני מסיים את ההאצה, ככה ל 100 כי היה דיי מלא
חותכות את כל המסלולים 3 מכוניות ספורט ממש מהירות, כאילו עשו רעש בטירוף
וחתכו את הנהגים ממש כמו בסרטים
גם הן תוך שניה נעלמו חחח :) |
|
|