|
Impulz Outdoor - Line up!
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Wat zei ik nog over Underworld dat ze in Heerde op zouden treden? :D
Impulz outdoor..........de lineup!
Main:
Underworld(live)
Kevin Saunderson
Darren Price
Michel de Heij
FC Kahuna
Secret Cinema live
Montana
MC Marxman
Hard Dance:
Yoji Biomehanika
Lab 4 live
Fausto
JP
SHOKK
Tidy Boys
Danny D
MC Paul T
Techno:
Billy Nasty
Valentino Kanzyani
Umek
Youngsters (live)
Rolando
Jel Ford
Bart Skils
MC Lanesra
Trance:
Chicane (live)
Alex Gold
Cor Fijneman
E-Craig
Jochen
Bas & Ram
Don Diablo
MC Mighty Mike
Eurogrooves:
Graham Gold
Misja Helsloot
Jurgen
Les Hemstock
Jean
Astrid
Baggi
Progressive house:
Inland Knights
CJ Mackintosh
DJ Prinz
Tilt
100%Isis
Fred Numf
Alan Luna
Electro:
David Carretta live
DMX Krew
Billy Nasty
Terry Toner vs Herr ARTer
Whiplash
Dion
DJ Stylists / Giel Beelen
Paletti |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by magrec
Wat zei ik over underworld? |
ben je nou l33t? :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Switch
ben je nou l33t? :) |
Euh nee want je interpreteert het niet goed.
Wat ik zei moet je vergeten staat er want wie wil er nu naar heerde voor underworld als ze op busloo staan :D |
|
|
| Nielz |
| Zow, nette line-up hoor. Eindelijk eens een paar nieuwe namen. Underworld is natuurlijk een grote publiekstrekker. Ik ga toch maar eens overwegen om hier heen te gaan :) |
|
|
| raoel |
Ziet er goed uit deze line-up.
IDD, een keer wat nieuws, Impulz haalde toch vaak dezelfde DJ's.
Zelf tom Harding, die tot nu toe op elke impulz stond (Corect me if i'm wrong) taat niet tussen de namen. |
|
|
| basd |
Mwah, wel een paar leuke platendraaiers (Isis, Rolando, Umek, Michel de Hey) maar niet erg veel bijzonders..
Maar goed, als er maar genoeg mensen gaan ga ik misschien ook wel mee, was vorig jaar toch wel erg gezellig moet ik zeggen.. |
|
|
| TranceFool |
Deze line-up is echt ziek!!!! :D, heel erg vet
Hier moet ik echt heen |
|
|
| kolkiewolkie |
zooooooooooooooooow he die hebben zitten shoppen bij anna´s agency zeg! :p
verder best wel interessante line up eigenlijk! weer shokk :) , kevin saunderson :) (zn innercityset roelt best wel), en weer FC kahuna.. ik remember me een HEERLIJKE techhouse set van die gast vorig jaar op Impulz :cool: verder best wel goed eigenlijk, al missen de écht grote trancenamen.. oh well ben dr nog nét niet weer die dag.
oja, underworld komt een maandje eerder hier ook :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Mwah, wel een paar leuke platendraaiers (Isis, Rolando, Umek, Michel de Hey) maar niet erg veel bijzonders..
Maar goed, als er maar genoeg mensen gaan ga ik misschien ook wel mee, was vorig jaar toch wel erg gezellig moet ik zeggen.. |
Mjah ik vind um ook niet echt bijzonder!
Namen waarvoor ik zou gaan zijn Michel de Hey, Umek, Montana, Fred Numf...en dat is het wel. Underworld is wel leuk, maar het wordt er knakedruk + ik heb ze al een keer live gezien. Show is niet denderend, maar wel leuk om een keer mee te maken! |
|
|
| magrec |
Billy nasty
underworld
The youngsters
Darren price
Graham gold
Tilt
FC kahuna (idd zoals kolkie zei strakke set vorig jaar)
saunderson
Umek
Secret cinema
Nou sorry hoor maar dit zijn echt wel leuke namen hoor |
|
|
| franzelare |
| is hier bijna om de hoek dus ik ben er zeker weer :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Billy nasty
underworld
The youngsters
Darren price
Graham gold
Tilt
FC kahuna (idd zoals kolkie zei strakke set vorig jaar)
saunderson
Umek
Secret cinema
Nou sorry hoor maar dit zijn echt wel leuke namen hoor |
Neeneenee, dat VIND JIJ leuke namen, da's heel wat anders :p
Ben er gewoon niet van onder de indruk, Underworld heb ik ook al een keer live gezien.. |
|
|
|
|