| M_Peror |
| quote: | Originally posted by ahp2002
haha kan hem ook wel hier copy pasten maar dan wordt het zooooo'n lange post en dat is met deze layout hier een beetje kut lezen vind ik dan :) |
Nou vooruit dan maar... ;) Leuk stukkie wel hoor!
PS Bij "Tracks & Tracklist", ik vermoed dat het nummer van Underworld dat je "Crazy ?" hebt gedoopt, "Pearl's Girl" is geweest... mocht je dat nog interessant vinden... |
|
|