return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Impulz Outdoor - Line up! (pg. 10)
View this Thread in Original format
M_Peror
quote:
Originally posted by ahp2002
haha kan hem ook wel hier copy pasten maar dan wordt het zooooo'n lange post en dat is met deze layout hier een beetje kut lezen vind ik dan :)

Nou vooruit dan maar... ;) Leuk stukkie wel hoor!

PS Bij "Tracks & Tracklist", ik vermoed dat het nummer van Underworld dat je "Crazy ?" hebt gedoopt, "Pearl's Girl" is geweest... mocht je dat nog interessant vinden...
Rinus
Ook van mij nog even een kort verslagje.

Rond klokslag 10 vertrokken we (ik en een paar maten) richting Impulz. Totaal geen last gehad en circa 1.5 a 2 uur verder waren we op het terein van busloo. Was er nog nooit geweest maar scheen een mooi terein tezijn. En dat was ook zeker waar. Maar al dat gras en zand en stof vond ik toch wat irritant.

Toen we aankwamen was Darren Price bezig met z'n laatste riedels. En moet zeggen klonk zeer goed. Vervolgens nam Underworld het over maar na een uurtje had ik het wel gehoord. Vind toch dat ze vaak dezelfde soort sets neerzetten. Toen maar naar de TECHNO en daar waren de Youngsters lekker bezig niet echt beuk techno maar zeker lekker. Rolando naam het na hun over en was ook zeer goed.

Nu hun even snel naar Saunderson gesloft maar vond het omdat moment niet de muziek die ik wilde horen dus naar een half uurtje weer terug gegaan naar de Techno. Hier tot een uur of 6 gebleven en toen wilde er iemand alweer naar huis. De terug reis volgde.

Vond het wel een aardig feest maar niet super. Muziek vond ik niet slecht maar ook niet top. Verder niet echt gekke dingen zien. Grootste minpunt was toch wel het bier. Hoe durven ze. 4 tering euro's. Maarja het zij zo.

Laters
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement