|
Impulz Outdoor - Line up! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
En dit wordt het waarschijnlijk voor mij
2230 SHOKK
2300 Cor Fijneman
0000 Underworld
0130 Graham Gold
0245 Lab 4
0345 Kevin Saunderson/Fausto
0400 Bas & Ram
0515 Yoji
0630 Montana
Ongeveer :) |
|
|
| Flipper01 |
| Heeft er iemand toevallig nog een goedkoop kaartje over?? Ik heb zelf nl 1 perskaart gekregen, maar heb weinig zin om in m'n eentje te gaan :( |
|
|
| Switch |
| ik heb geen kaartje voor je, maar anders spreek je toch gewoon met ons af? |
|
|
| TranceFool |
| gaan we toevallig nog ergens mieten? |
|
|
| Remy D |
| Ik ga waarschijnlijk nu ook. :D:D voor 90% En dat komt door de heer die ook nog is een hele fijne gozer is Onno. :D Top pikkie. :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Lab 4
Fausto
Bas & Ram
Yoji
|
huh, sinds wanneer luister jij hiernaar?:) |
|
|
| Partyhardy! |
Heb mijn kaartje ook binnen! :) heb er zin in!!!
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga waarschijnlijk nu ook. :D:D voor 90% En dat komt door de heer die ook nog is een hele fijne gozer is Onno. :D Top pikkie. :D |
aaaah super Remy!!! :cool: echt heel erg tof! gaan we samen springen tot de sterren,whehe! ;) :D :crazy: :tongue3 |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Heb mijn kaartje ook binnen! :) heb er zin in!!!
|
Woei! Tot zaterdag! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Woei! Tot zaterdag! :D |
ja! we moeten zeker weer ff meeten! :) :cool: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Optimus
huh, sinds wanneer luister jij hiernaar?:) |
Nou thuis niet veel, maar op een feest vind ik het altijd wel ok, vorig jaar ook erg goed bij Yoji :) Alleen ga er niet speciaal ergens voor naar toe ;) |
|
|
| ahp2002 |
woeii!!!
ik kom ook, net confirmatie gehad voor guestlist :)
veel plezier allemaal!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga waarschijnlijk nu ook. :D:D voor 90% En dat komt door de heer die ook nog is een hele fijne gozer is Onno. :D Top pikkie. :D |
He, regel dat voor mij ook :)
Maar ik kan waarschijnlijk gratis naar Extrema/Dancevalley :)
Wordt een druk seizoen.
5 juli Awakenings
12 juli werken Sensation Black
19 juli Extrema?/Sander K in de Asta?
26 juli GKGG
2 augustus Dance Valley
4 juli: met mijn ballen naar Thailand voor 3 weken.
Mooi man :D |
|
|
|
|