return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Impulz Outdoor - Line up! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Dj Lex
En dit wordt het waarschijnlijk voor mij

2230 SHOKK
2300 Cor Fijneman
0000 Underworld
0130 Graham Gold
0245 Lab 4
0345 Kevin Saunderson/Fausto
0400 Bas & Ram
0515 Yoji
0630 Montana

Ongeveer :)
Flipper01
Heeft er iemand toevallig nog een goedkoop kaartje over?? Ik heb zelf nl 1 perskaart gekregen, maar heb weinig zin om in m'n eentje te gaan :(
Switch
ik heb geen kaartje voor je, maar anders spreek je toch gewoon met ons af?
TranceFool
gaan we toevallig nog ergens mieten?
Remy D
Ik ga waarschijnlijk nu ook. :D:D voor 90% En dat komt door de heer die ook nog is een hele fijne gozer is Onno. :D Top pikkie. :D
Optimus
quote:
Originally posted by Dj Lex

Lab 4
Fausto
Bas & Ram
Yoji




huh, sinds wanneer luister jij hiernaar?:)
Partyhardy!
Heb mijn kaartje ook binnen! :) heb er zin in!!!

quote:
Originally posted by Remy D
Ik ga waarschijnlijk nu ook. :D:D voor 90% En dat komt door de heer die ook nog is een hele fijne gozer is Onno. :D Top pikkie. :D


aaaah super Remy!!! :cool: echt heel erg tof! gaan we samen springen tot de sterren,whehe! ;) :D :crazy: :tongue3
M_Peror
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Heb mijn kaartje ook binnen! :) heb er zin in!!!

Woei! Tot zaterdag! :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by M_Peror
Woei! Tot zaterdag! :D

ja! we moeten zeker weer ff meeten! :) :cool:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Optimus
huh, sinds wanneer luister jij hiernaar?:)


Nou thuis niet veel, maar op een feest vind ik het altijd wel ok, vorig jaar ook erg goed bij Yoji :) Alleen ga er niet speciaal ergens voor naar toe ;)

ahp2002
woeii!!!

ik kom ook, net confirmatie gehad voor guestlist :)

veel plezier allemaal!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Ik ga waarschijnlijk nu ook. :D:D voor 90% En dat komt door de heer die ook nog is een hele fijne gozer is Onno. :D Top pikkie. :D


He, regel dat voor mij ook :)
Maar ik kan waarschijnlijk gratis naar Extrema/Dancevalley :)
Wordt een druk seizoen.

5 juli Awakenings
12 juli werken Sensation Black
19 juli Extrema?/Sander K in de Asta?
26 juli GKGG
2 augustus Dance Valley

4 juli: met mijn ballen naar Thailand voor 3 weken.
Mooi man :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement