|
Impulz Outdoor - Line up! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
wtf heb je aan leuke namen?krijg je een koter ofzo en zoek je namen die niet in de standaard hoe noem ik mijn zoon of dochter boekjes staan?
een naam zegt geen :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
wtf heb je aan leuke namen?krijg je een koter ofzo en zoek je namen die niet in de standaard hoe noem ik mijn zoon of dochter boekjes staan?
een naam zegt geen :) |
Mjah RV, maar dan kan je naar IEDER feest toegaan.
Duh.
Tuurlijk selecteer je wel op namen.
Je wil niet zeggen dat je BLIND naar een feest toegaat.
Ik geef toe, ik ga ook wel voor de sfeer, als in: kijken hoeveel Ta's en vrienden er naar het feest toegaan, maar de namen zijn WEL belangrijk voor mij.
| quote: | Originally posted by basd
Neeneenee, dat VIND JIJ leuke namen, da's heel wat anders :p
Ben er gewoon niet van onder de indruk, Underworld heb ik ook al een keer live gezien.. |
Waar dan waar dan waar dan? ;) ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basd
Neeneenee, dat VIND JIJ leuke namen, da's heel wat anders :p
|
Haha euh ja je hebt gelijk ;)
Maar ik ga wel denk ik. Lekker dichtbij.
Maar ik moet ff zien of ik dat financieel wel redt
:mad:
Maar goed ik ga op namen af ja. Ik ga af op namen waarvan mensen mij vertellen dat ze goed zijn en op namen die ik zelf goed vind.
Maarja idd waarom in het vervolg namen noemen. :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Haha euh ja je hebt gelijk ;)
Maar ik ga wel denk ik. Lekker dichtbij.
Maar ik moet ff zien of ik dat financieel wel redt
:mad:
Maar goed ik ga op namen af ja. Ik ga af op namen waarvan mensen mij vertellen dat ze goed zijn en op namen die ik zelf goed vind.
Maarja idd waarom in het vervolg namen noemen. :rolleyes: :rolleyes: |
Ik ga zelf vaak ook wel op namen af hoor.. En daarom ga ik (in ieder geval voorlopig) nog niet hiernaartoe...
Maar goed, wie weet, tegen die tijd.. |
|
|
| [SigneT] |
| is het dit jaar ook op busloo? ,want das lekker dicht bij 15 min met de fiets en ik ben er :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by [SigneT]
is het dit jaar ook op busloo? ,want das lekker dicht bij 15 min met de fiets en ik ben er :D |
http://impulz.udc.nl
Ja dus :) |
|
|
| basvh |
dit feest zat al in de planning maar nu helemaal, heerlijke line up!!
Underworld (ben erg benieuwd)
Lab 4 (READY TO BOP WOEOEOOEOEOEO)
Kevin Saunderson (heerlijke set op IC)
Fausto (laatste HQ cd gemixt door hem is top)
Yoji Biomehanika ( THE MAN FROM OSAKA JAPAN!!)
JP (hopelijk weer zn super set als op Impulz)
SHOKK (1e keer goed bevallen, hopelijk nu weer)
Montana (nam het erg goed over van kareltje cox)
trouwens ik las ergens dat BK niet komt maar de tidy boys wel. maar de grote vraag blijft natuurlijk waar is TOM HARDING?????
mzl bas |
|
|
| Blik |
niks bijzonders naar mijn mening, het nederlandse publiek kennende zal dit niet uitverkocht raken...
gratis kaarten dus :p |
|
|
| Hitman |
| Was vorig jaar toch wel een vet feestje, zie er nu ook weer lekker uit... hier ga ik toch zeker wel heen |
|
|
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by Blik
niks bijzonders naar mijn mening, het nederlandse publiek kennende zal dit niet uitverkocht raken...
gratis kaarten dus :p |
EEEEEEENS! :)
wij wachten gewoon af :P |
|
|
| snitz |
| Tom nie van de party??? Hij moet toch wel ergens te vinden zijn want hij is resident dus we wachten mar af. Sjieke lineup hoor!! ik ben van de party.:toocool: |
|
|
| magrec |
Ben benieuwd naar die electro dj's :)
Maar goed ff afwachten hoe en wat allemaal. |
|
|
|
|