|
Impulz Outdoor - Line up! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
niks bijzonders naar mijn mening, het nederlandse publiek kennende zal dit niet uitverkocht raken...
gratis kaarten dus :p |
Idee ja :) Als ik gratis kaarten krijg ga ik ook wel deze keer. Anders nie :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Idee ja :) Als ik gratis kaarten krijg ga ik ook wel deze keer. Anders nie :D |
Same here |
|
|
| Partyhardy! |
ik ben het niet met jullie eens hoor ;) ik betaal graag voor dit feest. Vorig jaar onwijs naar mijn zin gehad en dit keer Underworld! :crazy: en Graham Gold! :eyespop: Woeiii! :)
suuuper toch?!! hier ga ik zeker naar toe! :) :cool: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik ben het niet met jullie eens hoor ;) ik betaal graag voor dit feest. Vorig jaar onwijs naar mijn zin gehad en dit keer Underworld! :crazy: en Graham Gold! :eyespop: Woeiii! :)
suuuper toch?!! hier ga ik zeker naar toe! :) :cool: |
IDD....ik vind het ook een super line-up, wil hier zeker heen :) |
|
|
| [SigneT] |
Heb het vorig jaar onwijs naar mn zin gehad.
en naar mijn mening zitten er zeker goede djs tussen , chicane en underworld live :eyes:
montana,umek,cor fijneman,astrid en jean :P
ik ben er zeker weer bij |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik ben het niet met jullie eens hoor ;) ik betaal graag voor dit feest. Vorig jaar onwijs naar mijn zin gehad en dit keer Underworld! :crazy: en Graham Gold! :eyespop: Woeiii! :)
suuuper toch?!! hier ga ik zeker naar toe! :) :cool: |
Maarre Onno even serieus, jij vind bijna alles goed en leuk :D ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Maarre Onno even serieus, jij vind bijna alles goed en leuk :D ;) |
whahaha :p grapjas! maar ergens heb je wel gelijk ;)
maar goed, wel meegaan man! :) wordt weer super gezellig en het zou jammer zijn als je niet meegaat! :( |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
Zo die line up ziet er wel rlxd uit :D
Zeker mooi om voor t eerst naar toe tegaan :D
Underworld :D / Chicane :D / Umek :D / Cor Fijneman :D / SHOKK :D
:D:D TnD is dr |
|
|
| DjSuez |
phew, das wel een relxede line up!
underworld is echt superrrr live, keb zo viorig jaar op lowlands ook gezien..en de rest is ook wel goed,geen echte uitschieters, misschien wel een ganertje (?) |
|
|
| Original |
...Was vorig jaar een erg geslaagd feestje, mischien dit jaar weer.
En het zal wel niet uitverkocht raken..dus gratis kaartjes (hoop ik).
wil S.H.O.K.K en Chicane wel is zien (horen:toothless ) |
|
|
| Remy D |
| Hier ga ik wel heen!!! Vorig jaar was het SUPER!!! Maarja 3 uur Tiesto is altijd goed!! Bijna altijd. :D Verder was het ook vet :) |
|
|
|
|