return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Impulz Outdoor - Line up! (pg. 4)
View this Thread in Original format
magrec
Owja er was wel een topic ;)
De line up die ik hier poste is wel wat gewijzigd.
Duke2003
oh hier was ie dus :P ik dacht al dat ik n keer wat gezien had...
magrec
Dance-liefhebbers kunnen in Nederland maar een keer per jaar de hele nacht doorgaan op een grootschalig openlucht dance event. Over anderhalve week is het eindelijk zover: Op zaterdag 28 juni organiseert UDC het dance spektakel Impulz Festival 2003, op het prachtige recreatieterrein Bussloo/Apeldoorn. De voorbereidingen zijn nog in volle gang en UDC meldt dat de verkoop van tickets een groot succes is. Het succes is dermate groot dat de organisatie heeft besloten 5.000 tickets extra uit te geven welke verkrijgbaar zullen zijn bij de bekende voorverkoopadressen en bij Ticket Service. De organisatie meldt verder dat de gastenlijst is gesloten en dat alle prijzencompetities zijn afgerond.
TranceFool
Hmmm misschien bluf dat het zo goed gaat met de verkoop, misschien niet.
Ik wil zeker wel dus ik denk dat ik morgen maar ff kaartjes ga scoren :)
magrec
ik ga kremlin ff mailen wanneer ze me die gratis kaartjes gaan sturen.
Dan ff kijken wie ermee wil :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
ik ga kremlin ff mailen wanneer ze me die gratis kaartjes gaan sturen.
Dan ff kijken wie ermee wil :D


Anke en ik willen wel mee ;)
magrec
Ik heb 1 kaartj over maar ik zal eens kijken of ik er iets bij kan slijmen :p
Akira
ik wil niet mee...hehe
Engeltje
Komen er nu veel mensen van TA? m_peror en ikke komen in ieder geval, wie komen er nog meer zeker???
Dit gaat echt wel een vet feestje worden.:D
Dj Lex
Ik ga morgen me kaartje halen, want het is Ticketservice en niet ticketbox :haha: Arme vrouwtje 5 minuten voor niets laten zoeken :)

snitz
quote:
Originally posted by Engeltje
Komen er nu veel mensen van TA? m_peror en ikke komen in ieder geval, wie komen er nog meer zeker???
Dit gaat echt wel een vet feestje worden.:D


Basvh en ik zijn ook van de partij. Denk dat dit feestje idd gaat slagen. Als het net zo wordt als vorig jaar dan valt er echt helemaal nix te klagen (op persoonlijke dingen na dan)
M_Peror
quote:
Originally posted by Engeltje
m_peror en ikke komen in ieder geval

Jaja wij zullen er zijn! Misschien zelfs met vleugeltjes (Engeltje dan he, ikke nie)! :D Wie weet, als jullie nou allemaal lief vragen? ;) :p Heb 't kaartje nu in huis, hangt hier naast m'n computerscherm kan ik er de hele dag naar kijken :rolleyes:

2 Engeltje: Enneh... hoe we ons zondag voelen zien we dan wel weer... :eyespop: :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement