|
Impulz Outdoor - Line up! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Owja er was wel een topic ;)
De line up die ik hier poste is wel wat gewijzigd. |
|
|
| Duke2003 |
| oh hier was ie dus :P ik dacht al dat ik n keer wat gezien had... |
|
|
| magrec |
| Dance-liefhebbers kunnen in Nederland maar een keer per jaar de hele nacht doorgaan op een grootschalig openlucht dance event. Over anderhalve week is het eindelijk zover: Op zaterdag 28 juni organiseert UDC het dance spektakel Impulz Festival 2003, op het prachtige recreatieterrein Bussloo/Apeldoorn. De voorbereidingen zijn nog in volle gang en UDC meldt dat de verkoop van tickets een groot succes is. Het succes is dermate groot dat de organisatie heeft besloten 5.000 tickets extra uit te geven welke verkrijgbaar zullen zijn bij de bekende voorverkoopadressen en bij Ticket Service. De organisatie meldt verder dat de gastenlijst is gesloten en dat alle prijzencompetities zijn afgerond. |
|
|
| TranceFool |
Hmmm misschien bluf dat het zo goed gaat met de verkoop, misschien niet.
Ik wil zeker wel dus ik denk dat ik morgen maar ff kaartjes ga scoren :) |
|
|
| magrec |
ik ga kremlin ff mailen wanneer ze me die gratis kaartjes gaan sturen.
Dan ff kijken wie ermee wil :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
ik ga kremlin ff mailen wanneer ze me die gratis kaartjes gaan sturen.
Dan ff kijken wie ermee wil :D |
Anke en ik willen wel mee ;) |
|
|
| magrec |
| Ik heb 1 kaartj over maar ik zal eens kijken of ik er iets bij kan slijmen :p |
|
|
| Akira |
| ik wil niet mee...hehe |
|
|
| Engeltje |
Komen er nu veel mensen van TA? m_peror en ikke komen in ieder geval, wie komen er nog meer zeker???
Dit gaat echt wel een vet feestje worden.:D |
|
|
| Dj Lex |
| Ik ga morgen me kaartje halen, want het is Ticketservice en niet ticketbox :haha: Arme vrouwtje 5 minuten voor niets laten zoeken :) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Engeltje
Komen er nu veel mensen van TA? m_peror en ikke komen in ieder geval, wie komen er nog meer zeker???
Dit gaat echt wel een vet feestje worden.:D |
Basvh en ik zijn ook van de partij. Denk dat dit feestje idd gaat slagen. Als het net zo wordt als vorig jaar dan valt er echt helemaal nix te klagen (op persoonlijke dingen na dan) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Engeltje
m_peror en ikke komen in ieder geval |
Jaja wij zullen er zijn! Misschien zelfs met vleugeltjes (Engeltje dan he, ikke nie)! :D Wie weet, als jullie nou allemaal lief vragen? ;) :p Heb 't kaartje nu in huis, hangt hier naast m'n computerscherm kan ik er de hele dag naar kijken :rolleyes:
2 Engeltje: Enneh... hoe we ons zondag voelen zien we dan wel weer... :eyespop: :o |
|
|
|
|