return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Impulz Outdoor - Line up! (pg. 7)
View this Thread in Original format
M_Peror
quote:
Originally posted by SnuggLe
12 juli werken Sensation Black
19 juli Extrema?/Sander K in de Asta?
26 juli GKGG

4 juli: met mijn ballen naar Thailand voor 3 weken.
Mooi man :D

Wow! Hoe doe je dat dan? Vanuit Thailand? FF op-en-neer met een snelle jet? :D :p :p :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by M_Peror
Wow! Hoe doe je dat dan? Vanuit Thailand? FF op-en-neer met een snelle jet? :D :p :p :p


Nou, 4 augustus dan :D
moogwai
Ik ben ook present!

Een vriend van me heeft 4 gratis kaarten van de Matrixx gekregen... en tegen gratis zeg ik nooit nee :)

Wordt mijn eerste feest zonder Tijs, Armin, Ferry, Marco of Johan (ook al ben ik sinds dit jaar geen Gielen fan meer :p)... dus ik heb geen verplichtingen :D

Wordt een beetje switchen tussen de Trance, Harddance en Eurogrooves tenten en Underworld mag natuurlijk ook niet gemist worden... !!
Dj Lex
Hoop dat het niet gaat regenen, want daar heb ik zo'n hekel aan, als het regent sta ik in een tent en niet bij Underworld :)
magrec
Het zal erom gaan spannen maar ik denk dat het droog zal blijven.
Het is nog wel ontzettend bewolkt hier :( maar ook erg warm en benauwd :(
snitz
IEMAND NOG INTRESSE IN EEN KAARTJE--->keb er namelijk nog een over
Switch
hmmz hier regende het net :/ en hard...
magrec
ah hier is het nog steeds droog maar wel erg donker :whip:
TranceFool
ik denk dat het wel droog blijft hoor, uit het westen komt mooi weer en ik zat vanmiddag wimbeldon te kijken en daar was felle zon dussss....:)
Hitman
net gekeken: kans op een regen- of onweersbui in het oosten, overwegend droog, min 13 graden vannacht...

moet te doen zijn, ik heb er zin in:D

M_Peror
quote:
Originally posted by Hitman
min 13 graden vannacht...

moet te doen zijn, ik heb er zin in:D

Ja is best te doen denk ik... brengt er iemand een winterjas en handschoenen voor me mee? :p :p

Ga zo naar Engeltje toe... tot vanavond pplz! :D:D
magrec
Woeiiiiii

Het zonnetje is hier doorgebroken (ik zit 20 km hemelsbreed van busloo vandaan) dus dat wordt een koude droge nacht. Neem voor de zekerheid gewoon iets warms mee :) Om 20:00 preparty in apeldoorn!
Zie jullie vast wel ergens :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement