|
Impulz Outdoor - Line up! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
12 juli werken Sensation Black
19 juli Extrema?/Sander K in de Asta?
26 juli GKGG
4 juli: met mijn ballen naar Thailand voor 3 weken.
Mooi man :D |
Wow! Hoe doe je dat dan? Vanuit Thailand? FF op-en-neer met een snelle jet? :D :p :p :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Wow! Hoe doe je dat dan? Vanuit Thailand? FF op-en-neer met een snelle jet? :D :p :p :p |
Nou, 4 augustus dan :D |
|
|
| moogwai |
Ik ben ook present!
Een vriend van me heeft 4 gratis kaarten van de Matrixx gekregen... en tegen gratis zeg ik nooit nee :)
Wordt mijn eerste feest zonder Tijs, Armin, Ferry, Marco of Johan (ook al ben ik sinds dit jaar geen Gielen fan meer :p)... dus ik heb geen verplichtingen :D
Wordt een beetje switchen tussen de Trance, Harddance en Eurogrooves tenten en Underworld mag natuurlijk ook niet gemist worden... !! |
|
|
| Dj Lex |
| Hoop dat het niet gaat regenen, want daar heb ik zo'n hekel aan, als het regent sta ik in een tent en niet bij Underworld :) |
|
|
| magrec |
Het zal erom gaan spannen maar ik denk dat het droog zal blijven.
Het is nog wel ontzettend bewolkt hier :( maar ook erg warm en benauwd :( |
|
|
| snitz |
| IEMAND NOG INTRESSE IN EEN KAARTJE--->keb er namelijk nog een over |
|
|
| Switch |
| hmmz hier regende het net :/ en hard... |
|
|
| magrec |
| ah hier is het nog steeds droog maar wel erg donker :whip: |
|
|
| TranceFool |
| ik denk dat het wel droog blijft hoor, uit het westen komt mooi weer en ik zat vanmiddag wimbeldon te kijken en daar was felle zon dussss....:) |
|
|
| Hitman |
net gekeken: kans op een regen- of onweersbui in het oosten, overwegend droog, min 13 graden vannacht...
moet te doen zijn, ik heb er zin in:D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Hitman
min 13 graden vannacht...
moet te doen zijn, ik heb er zin in:D |
Ja is best te doen denk ik... brengt er iemand een winterjas en handschoenen voor me mee? :p :p
Ga zo naar Engeltje toe... tot vanavond pplz! :D:D |
|
|
| magrec |
Woeiiiiii
Het zonnetje is hier doorgebroken (ik zit 20 km hemelsbreed van busloo vandaan) dus dat wordt een koude droge nacht. Neem voor de zekerheid gewoon iets warms mee :) Om 20:00 preparty in apeldoorn!
Zie jullie vast wel ergens :) |
|
|
|
|