return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Impulz Outdoor - Line up!
View this Thread in Original format
magrec
Wat zei ik nog over Underworld dat ze in Heerde op zouden treden? :D

Impulz outdoor..........de lineup!

Main:
Underworld(live)
Kevin Saunderson
Darren Price
Michel de Heij
FC Kahuna
Secret Cinema live
Montana
MC Marxman

Hard Dance:
Yoji Biomehanika
Lab 4 live
Fausto
JP
SHOKK
Tidy Boys
Danny D
MC Paul T

Techno:
Billy Nasty
Valentino Kanzyani
Umek
Youngsters (live)
Rolando
Jel Ford
Bart Skils
MC Lanesra

Trance:
Chicane (live)
Alex Gold
Cor Fijneman
E-Craig
Jochen
Bas & Ram
Don Diablo
MC Mighty Mike

Eurogrooves:
Graham Gold
Misja Helsloot
Jurgen
Les Hemstock
Jean
Astrid
Baggi

Progressive house:
Inland Knights
CJ Mackintosh
DJ Prinz
Tilt
100%Isis
Fred Numf
Alan Luna

Electro:
David Carretta live
DMX Krew
Billy Nasty
Terry Toner vs Herr ARTer
Whiplash
Dion
DJ Stylists / Giel Beelen
Paletti
Switch
quote:
Originally posted by magrec
Wat zei ik over underworld?


ben je nou l33t? :)
magrec
quote:
Originally posted by Switch
ben je nou l33t? :)


Euh nee want je interpreteert het niet goed.
Wat ik zei moet je vergeten staat er want wie wil er nu naar heerde voor underworld als ze op busloo staan :D
Nielz
Zow, nette line-up hoor. Eindelijk eens een paar nieuwe namen. Underworld is natuurlijk een grote publiekstrekker. Ik ga toch maar eens overwegen om hier heen te gaan :)
raoel
Ziet er goed uit deze line-up.

IDD, een keer wat nieuws, Impulz haalde toch vaak dezelfde DJ's.
Zelf tom Harding, die tot nu toe op elke impulz stond (Corect me if i'm wrong) taat niet tussen de namen.
basd
Mwah, wel een paar leuke platendraaiers (Isis, Rolando, Umek, Michel de Hey) maar niet erg veel bijzonders..

Maar goed, als er maar genoeg mensen gaan ga ik misschien ook wel mee, was vorig jaar toch wel erg gezellig moet ik zeggen..
TranceFool
Deze line-up is echt ziek!!!! :D, heel erg vet
Hier moet ik echt heen
kolkiewolkie
zooooooooooooooooow he die hebben zitten shoppen bij anna´s agency zeg! :p

verder best wel interessante line up eigenlijk! weer shokk :) , kevin saunderson :) (zn innercityset roelt best wel), en weer FC kahuna.. ik remember me een HEERLIJKE techhouse set van die gast vorig jaar op Impulz :cool: verder best wel goed eigenlijk, al missen de écht grote trancenamen.. oh well ben dr nog nét niet weer die dag.

oja, underworld komt een maandje eerder hier ook :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Mwah, wel een paar leuke platendraaiers (Isis, Rolando, Umek, Michel de Hey) maar niet erg veel bijzonders..

Maar goed, als er maar genoeg mensen gaan ga ik misschien ook wel mee, was vorig jaar toch wel erg gezellig moet ik zeggen..


Mjah ik vind um ook niet echt bijzonder!
Namen waarvoor ik zou gaan zijn Michel de Hey, Umek, Montana, Fred Numf...en dat is het wel. Underworld is wel leuk, maar het wordt er knakedruk + ik heb ze al een keer live gezien. Show is niet denderend, maar wel leuk om een keer mee te maken!
magrec
Billy nasty
underworld
The youngsters
Darren price
Graham gold
Tilt
FC kahuna (idd zoals kolkie zei strakke set vorig jaar)
saunderson
Umek
Secret cinema

Nou sorry hoor maar dit zijn echt wel leuke namen hoor

franzelare
is hier bijna om de hoek dus ik ben er zeker weer :)
basd
quote:
Originally posted by magrec
Billy nasty
underworld
The youngsters
Darren price
Graham gold
Tilt
FC kahuna (idd zoals kolkie zei strakke set vorig jaar)
saunderson
Umek
Secret cinema

Nou sorry hoor maar dit zijn echt wel leuke namen hoor


Neeneenee, dat VIND JIJ leuke namen, da's heel wat anders :p

Ben er gewoon niet van onder de indruk, Underworld heb ik ook al een keer live gezien..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement