return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Show Your Desktop Thread..
View this Thread in Original format
Triple-z
טוב בקיצור ראיתי בפורום של ה- chillout
שעשו כזה טרד וזה דיי נחמד
לראות איך השולחן עבודה של כולם פה נראה
(אז יאללה מי שרוצה שישים תמונה ונראה של מי הכי יפה (בטח לא שלי


לא מושקע או משהו חח
sputnik_IL
הנה שלי


קשה לראות כי הרקע של הפורום גם שחור
הנה לינק ישיר לזה
http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/3690048.JPG

היה לי גם אחד של ה
INNERCITY2002:disbelief
KrazyDJs


וזה הדסקטופ משעמם טיכו שלי
כל הזכויות שמורות
:crazy:
DjChook
אני יודע שהוא לא משהו כרגע אבל חפיף זה מה שיש

Rising
תודה לחן על האירוח
:)

Triple-z
איך אתם יכולים להשתמש בווינדוז בעברית זה כזה מעפן
יאק
:toothless
DjNumShum
אני לא משתמש בווינדוס
אני משתמש בDOS
DJentlman
לא משהו אבל לא רע:) :


לא מבין , למה זה לא פועל קיבינימט שמתי תTAG של IMG וזה לא פועל!!!!

http://www.geocities.com/djentlman03/Desktop4.jpg
Triple-z
לא רע אבל גם לא עובד..
Hell_Copter
חחחחחחחחח אין לי כלום על הדסקטופ
רק האייקונים של התוכנות והכל...
והצבע הטורקיז המגעיל של הווינדוז...
ככה זה שאתה על המחשב של ההורים... :rolleyes:

-CosmicFire-



אני צריך לעשות סדר :clown: :clown:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Triple-z
איך אתם יכולים להשתמש בווינדוז בעברית זה כזה מעפן
יאק
:toothless


כאן אתה מזה צודק...
בחיים שלי לא היה לי ווינדוז בעברית

וכל פעם שאני אצל חברים שלי שיש להם ווינדוס בעברית
אני מתחיל להתעצבן עליהם

ומכריח אותם לפרמט :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement