|
Show Your Desktop Thread..
|
View this Thread in Original format
| Triple-z |
טוב בקיצור ראיתי בפורום של ה- chillout
שעשו כזה טרד וזה דיי נחמד
לראות איך השולחן עבודה של כולם פה נראה
(אז יאללה מי שרוצה שישים תמונה ונראה של מי הכי יפה (בטח לא שלי
לא מושקע או משהו חח |
|
|
| sputnik_IL |
הנה שלי

קשה לראות כי הרקע של הפורום גם שחור
הנה לינק ישיר לזה
http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/3690048.JPG
היה לי גם אחד של ה
INNERCITY2002:disbelief |
|
|
| KrazyDJs |
וזה הדסקטופ משעמם טיכו שלי
כל הזכויות שמורות
:crazy: |
|
|
| DjChook |
אני יודע שהוא לא משהו כרגע אבל חפיף זה מה שיש
 |
|
|
| Rising |
תודה לחן על האירוח
:)
 |
|
|
| Triple-z |
איך אתם יכולים להשתמש בווינדוז בעברית זה כזה מעפן
יאק
:toothless |
|
|
| DjNumShum |
אני לא משתמש בווינדוס
אני משתמש בDOS |
|
|
| Triple-z |
| לא רע אבל גם לא עובד.. |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחח אין לי כלום על הדסקטופ
רק האייקונים של התוכנות והכל...
והצבע הטורקיז המגעיל של הווינדוז...
ככה זה שאתה על המחשב של ההורים... :rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
אני צריך לעשות סדר :clown: :clown: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Triple-z
איך אתם יכולים להשתמש בווינדוז בעברית זה כזה מעפן
יאק
:toothless |
כאן אתה מזה צודק...
בחיים שלי לא היה לי ווינדוז בעברית
וכל פעם שאני אצל חברים שלי שיש להם ווינדוס בעברית
אני מתחיל להתעצבן עליהם
ומכריח אותם לפרמט :) |
|
|
|
|