return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Hockey-VM
View this Thread in Original format
reveal
18.55 Direktsändning: Lettland-Sverige: Ishockey-VM 2003


eller VM är överskattat? känns som att TV3 har förstört det mycket... och det faktum att NHL-spelarna inte kommer gör ju inte saken bättre... OS är den stora turneringen känns det som

fast lite skoj är VM ändå, iaf om det går bra för Sverige ;)
Glorie
nån som vet.. när Foppa å Sundin spelade för sverige i VM sist? d var lääänge sen.. å ja har längtat efter att d ska hända igen.. som d nog gör i år va? Om Sundin inte får problem me tandläkaren såg ja ;)

Men neee, ja kollar inte på sport... möjligen om Sverige hamnar i semifinal å uppåt.. men inte tidigare :D
dj_hysterix
ishockey e tråkigt, man ser inte ens pucken :rolleyes:
Vizay
tycker det är så jävla ruttet att man låter TV3 köpa upp hela rättigheterna...själv sitter man med 1:an 2:an å 4:an å missar allt bara för att dom e så jävla dryga...när äntligen foppa å sudden e tillbaka lixom :(
reveal
nån grabb sa i en intervju just att det var det mest NHL-förstärkta VMet på många många år, väldigt många stora namn som är med, inte bara i Sverige, utan i många lag...


2-1 till sverige just nu iaf, när andra perioden börjar

edit: 3-1 nu
XLA
Det är ju nästan bara NHL-spelare i Svenska laget ju :)
Vad säger ni om den smällen Nilsson fick då? Ajaj:(
dbl
quote:
Originally posted by XLA
Det är ju nästan bara NHL-spelare i Svenska laget ju :)
Vad säger ni om den smällen Nilsson fick då? Ajaj:(


dem vann ju iallafall sverige :)
men som du sa.. jävla vilken smäll han fick.. fy fan.. kände verkligen smärtan själv typ.... *burr*
Nicke
Suomi Finland Perkele!
MiB
hahaha men att danmark slår usa med 5-2... helt sjukt ju =)) årets skräll... =)

foppa spelar ikväll mot vitryssland =)

buu för lidström som tackar nej...

markus nilson spelar inte mer alls i vm efter smällen han fick =(

http://www.aftonbladet.se/sport/sport.html
zamson
matchen igår var ju ett riktigt sömnpiller... vm kan bli riktig kul med spelare som foppa, sudden o zetterberg. ska på aik - örgryte nu , sen e d hockey när man kommer hem...hehe :D

dbl
quote:
Originally posted by MiB
hahaha men att danmark slår usa med 5-2... helt sjukt ju =)) årets skräll... =)

foppa spelar ikväll mot vitryssland =)

buu för lidström som tackar nej...

markus nilson spelar inte mer alls i vm efter smällen han fick =(

http://www.aftonbladet.se/sport/sport.html


NEEEEEEEEEE.... missar ju den matchen :(
sitter på det jävla tåget upp till sthlm då :whip:
Nicke
quote:
Originally posted by MiB
hahaha men att danmark slår usa med 5-2... helt sjukt ju =)) årets skräll... =)


Och sen tar USA stryk av Schweitz (förbannade invecklade namn :mad: ) med 1-0 :haha: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement