|
Hockey-VM
|
View this Thread in Original format
| reveal |
18.55 Direktsändning: Lettland-Sverige: Ishockey-VM 2003
eller VM är överskattat? känns som att TV3 har förstört det mycket... och det faktum att NHL-spelarna inte kommer gör ju inte saken bättre... OS är den stora turneringen känns det som
fast lite skoj är VM ändå, iaf om det går bra för Sverige ;) |
|
|
| Glorie |
nån som vet.. när Foppa å Sundin spelade för sverige i VM sist? d var lääänge sen.. å ja har längtat efter att d ska hända igen.. som d nog gör i år va? Om Sundin inte får problem me tandläkaren såg ja ;)
Men neee, ja kollar inte på sport... möjligen om Sverige hamnar i semifinal å uppåt.. men inte tidigare :D |
|
|
| dj_hysterix |
| ishockey e tråkigt, man ser inte ens pucken :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| tycker det är så jävla ruttet att man låter TV3 köpa upp hela rättigheterna...själv sitter man med 1:an 2:an å 4:an å missar allt bara för att dom e så jävla dryga...när äntligen foppa å sudden e tillbaka lixom :( |
|
|
| reveal |
nån grabb sa i en intervju just att det var det mest NHL-förstärkta VMet på många många år, väldigt många stora namn som är med, inte bara i Sverige, utan i många lag...
2-1 till sverige just nu iaf, när andra perioden börjar
edit: 3-1 nu |
|
|
| XLA |
Det är ju nästan bara NHL-spelare i Svenska laget ju :)
Vad säger ni om den smällen Nilsson fick då? Ajaj:( |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by XLA
Det är ju nästan bara NHL-spelare i Svenska laget ju :)
Vad säger ni om den smällen Nilsson fick då? Ajaj:( |
dem vann ju iallafall sverige :)
men som du sa.. jävla vilken smäll han fick.. fy fan.. kände verkligen smärtan själv typ.... *burr* |
|
|
| Nicke |
Suomi Finland Perkele!  |
|
|
| MiB |
hahaha men att danmark slår usa med 5-2... helt sjukt ju =)) årets skräll... =)
foppa spelar ikväll mot vitryssland =)
buu för lidström som tackar nej...
markus nilson spelar inte mer alls i vm efter smällen han fick =(
http://www.aftonbladet.se/sport/sport.html |
|
|
| zamson |
| matchen igår var ju ett riktigt sömnpiller... vm kan bli riktig kul med spelare som foppa, sudden o zetterberg. ska på aik - örgryte nu , sen e d hockey när man kommer hem...hehe :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by MiB
hahaha men att danmark slår usa med 5-2... helt sjukt ju =)) årets skräll... =)
foppa spelar ikväll mot vitryssland =)
buu för lidström som tackar nej...
markus nilson spelar inte mer alls i vm efter smällen han fick =(
http://www.aftonbladet.se/sport/sport.html |
NEEEEEEEEEE.... missar ju den matchen :(
sitter på det jävla tåget upp till sthlm då :whip: |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by MiB
hahaha men att danmark slår usa med 5-2... helt sjukt ju =)) årets skräll... =)
|
Och sen tar USA stryk av Schweitz (förbannade invecklade namn :mad: ) med 1-0 :haha: :stongue: |
|
|
|
|