|
Awakenings Festival - 5 july - Recreatiegebied Spaarnwoude
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Awakenings Outdoor
HET Techno Festival van Nederland!

Open Stage
Alexander Kowalski ft. Raz O'hara
Miss Ladida
Adam Beyer
Bart Skils
Ben Sims
Marco Carola
Pascal F.E.O.S.
Stacey Pullen
Stefano Richetta
TFS 01
Alter Ego
Gayle San
Chris Liebing
Dave Clarke
Deimos & Yoyok
Rush
Marco Remus
Oscar Mulero
Stephan & Vincent de Wit
TFS 02
Pacou
Angela Flame
Cari LekeBusch
Diego
Jeff Mills
Joris Voorn
Steve Rachmad
Renato Cohen
Surgeon
UFO
TLR
The Hacker
Kid Goesting
dr. Lectroluv
Break 3000
Ellen Allien
Legowelt
Herr Arter vs Terry Toner
Ontzettend vette lineup dus, op een ontzettend vet terrein!
Ik hoorde/las dat Jeff Mills vroeg kwam, dus ... :)
Namen waar ik vooral voor ga zijn Joris Voorn, Pascal FEOS, Renato Cohen en Chris Liebing. Heerlijk!
Wie gaan er allemaal?
-BasD
-Optimus
-New_Wave
-Miss Proximus
-SnuggLe + Anke
.......wie nog meer??? |
|
|
| magrec |
Ik ga niet sla ff een feestje over.
kowalski, gayle san,mills lekebusch en de elctro tent lijken mij wel erg leuk maar goed.
Die ladida schijnt trouwens errug "goed" te zijn ....haha |
|
|
| magrec |



you get my point ;) |
|
|
| Kakao |
| Echte anorexia-griet ja :rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| Jaahaaa, hier ben ik gewoon bij!!:):):cool: |
|
|
| New Wave |
Mwjhjaja, dat wordt leuk feestje :)
Snuggle, lieve schat, mijn naam is ZONDER _ :) |
|
|
| AlFerox |
mwoah.. denk dat ik hier ook wel bij ga zijn ja :rolleyes: :rolleyes: :D
surgeonnnnnnnnnnnnnnn, oscar mulero, alter ego, lekebusch, pacou
die miss ladida schijnt idd erg goed te zijn :rolleyes:


toch blijft magda leuker!!! 
 |
|
|
| Nielz |
| Ik ga net de dag ervoor op vakantie, wat ook leuk is natuurlijk. Maar ik was hier ook erg graag heen gegaan :( |
|
|
| jploveparade |
| Vele malen beter dan Sucksation! Misschien ergens een hekje om overheen te klimmen? ;) |
|
|
| franzelare |
misschien kom ik ook nog langs gestuiterd :D
moet eigenlijk ergens anders zijn maar daar probeer ik nu onderuit te komen! |
|
|
| M5 |
mn eerste vakantiedag! :D
ik wil dus ook.. nog ff wat mensen meetrekken... in me eentje heb ik weinig zin :D |
|
|
| SnuggLe |
Joh M5, ga je toch gewoon met Tin/Tim/Josta/BasD/Mij mee, of durf je dat niet? :D
En Alferox/Jukx, meetuh we nog even op Awakenings? Lijkt me wel relaxed, heb je lang nie meer gesproken, ouwe springnicht van me! |
|
|
|
|