return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Awakenings Festival - 5 july - Recreatiegebied Spaarnwoude
View this Thread in Original format
SnuggLe
Awakenings Outdoor
HET Techno Festival van Nederland!




Open Stage
Alexander Kowalski ft. Raz O'hara
Miss Ladida
Adam Beyer
Bart Skils
Ben Sims
Marco Carola
Pascal F.E.O.S.
Stacey Pullen
Stefano Richetta

TFS 01
Alter Ego
Gayle San
Chris Liebing
Dave Clarke
Deimos & Yoyok
Rush
Marco Remus
Oscar Mulero
Stephan & Vincent de Wit

TFS 02
Pacou
Angela Flame
Cari LekeBusch
Diego
Jeff Mills
Joris Voorn
Steve Rachmad
Renato Cohen
Surgeon

UFO
TLR
The Hacker
Kid Goesting
dr. Lectroluv
Break 3000
Ellen Allien
Legowelt
Herr Arter vs Terry Toner


Ontzettend vette lineup dus, op een ontzettend vet terrein!
Ik hoorde/las dat Jeff Mills vroeg kwam, dus ... :)
Namen waar ik vooral voor ga zijn Joris Voorn, Pascal FEOS, Renato Cohen en Chris Liebing. Heerlijk!

Wie gaan er allemaal?
-BasD
-Optimus
-New_Wave
-Miss Proximus
-SnuggLe + Anke


.......wie nog meer???
magrec
Ik ga niet sla ff een feestje over.
kowalski, gayle san,mills lekebusch en de elctro tent lijken mij wel erg leuk maar goed.

Die ladida schijnt trouwens errug "goed" te zijn ....haha
magrec




you get my point ;)
Kakao
Echte anorexia-griet ja :rolleyes:
Optimus
Jaahaaa, hier ben ik gewoon bij!!:):):cool:
New Wave
Mwjhjaja, dat wordt leuk feestje :)


Snuggle, lieve schat, mijn naam is ZONDER _ :)
AlFerox
mwoah.. denk dat ik hier ook wel bij ga zijn ja :rolleyes: :rolleyes: :D

surgeonnnnnnnnnnnnnnn, oscar mulero, alter ego, lekebusch, pacou

die miss ladida schijnt idd erg goed te zijn :rolleyes:





toch blijft magda leuker!!!

Nielz
Ik ga net de dag ervoor op vakantie, wat ook leuk is natuurlijk. Maar ik was hier ook erg graag heen gegaan :(
jploveparade
Vele malen beter dan Sucksation! Misschien ergens een hekje om overheen te klimmen? ;)
franzelare
misschien kom ik ook nog langs gestuiterd :D

moet eigenlijk ergens anders zijn maar daar probeer ik nu onderuit te komen!

M5
mn eerste vakantiedag! :D

ik wil dus ook.. nog ff wat mensen meetrekken... in me eentje heb ik weinig zin :D
SnuggLe
Joh M5, ga je toch gewoon met Tin/Tim/Josta/BasD/Mij mee, of durf je dat niet? :D

En Alferox/Jukx, meetuh we nog even op Awakenings? Lijkt me wel relaxed, heb je lang nie meer gesproken, ouwe springnicht van me!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement