return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Vad har ni för dator? (pg. 3)
View this Thread in Original format
tobo99
quote:
Originally posted by ice_key
Windows XP Pro SP2


SP2? kör du nått sånt där beta grejjs då eller?
dbl
tycker alla ska ge mig lite bidrag för jag behöver ny dator :(
ice_key
quote:
Originally posted by tobo99
SP2? kör du nått sånt där beta grejjs då eller?


Naj faktiskt inte :)

Microsoft Windows XP Corporate Edition Service Pack 2 English
Endre

en skärm och ett tangentbord..
SteveTranz4ever
Kolla in den här jävla burken...

http://biphome.spray.se/hanzzon/byter.html


Stackars han bara när hans IBM diskar börjar rasa, inga fläktar till IMB diskar = krash :wtf:
ScuL
lol
helt SJUK säger jag. :D
dj_hysterix
hur cool data som helst :nervous:
St_Andrew
hehe hyffsat mycket att shara iaf!
Pjox
Oj så mycket sladdar :tongue2
Tror ni han vill byta dator me mig? eller min sockerbit mot hans... sladdklump :D
MiB


så ska man ha =) men utan flytande kväve då då som kyler den till -190C =) haha.. galet..
:nervous: :nervous:

SnAQ
ASUS P4P800 Deluxe
P4 [email protected] (Hyper Threading)
1024MB PC2700 DDR RAM
Hightech Excalibur Radeon 9700 Pro
1x120GB

Den DUGER väl... :crazy:


EDIT: MiB: Köpt ny burk? :crazy:
MiB
quote:
Originally posted by SnAQ
ASUS P4P800 Deluxe
P4 [email protected] (Hyper Threading)
1024MB PC2700 DDR RAM
Hightech Excalibur Radeon 9700 Pro
1x120GB

Den DUGER väl... :crazy:


EDIT: MiB: Köpt ny burk? :crazy:


räcker inte 5 ghz =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement