return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Vad har ni för dator? (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Fyfan vilken skryttråd ;)

Har inget speciellt mycket att skryta med, men jag har inget bättre för mig så here goes:

Pentium 3, 1,6 GHz
1024 MB Ram
260 GB Hårddisk totalt (1x60, 1x80, 1x120)
DVD-brännare
Geforce2 någoting, tror det är 64 megg ram - funkar fint till att porrsurfa :D
cviper
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Fyfan vilken skryttråd ;)


:D

Har själv uppdaterat "lite":

P4 3.0ghz
1024 MB RAM
250 GB HD
DVD läsare + DVD brännare
Radeon 9600 (256 MB)
17'' flatscreen :D
Aendy
En PC där står Multimedia Computer System på. :)
Treo
Jag har en såndär... it.
beaversweed
en sunkig dator

Processor: P3 1,0 ghz
Ram: 256 mb
skärm: 17"
HD: 160 gb
CD-R,RW DVD rom 12x8x32
grafikkort: Geforce 2 MX 200 :stongue:
ljudkort: Soundmax integrated digital audio - gillar man LP knaster så :p
OP: Windows 2000 pro
Powell
amd barton 2500 som ja klockar då och då när den behöver gå snabbare
radeon 9800
1 gig i ddr ram (5200)
220 gig hd
inrigrerat nvidia ljud, typ
kommer inte ihåg moderkort nu, men vet att det är axus, bra är det iaf :)
hmm ... vad finns det mer ööh
cd brännare
platt 19 tummskärm (samsung syncmaster 172s)
xp
U121
galen swe-ta som man e köper man fan inte ny dator :P (detaljer längre ner)

P2 400mhz
256 mb SDRAM
original 10 gb sunk HDD
stoppat in två st WD Caviar 120 gb med 8 mb cache (apsnabba)
ATI Rage pro 8mb så kallat "grafik"-kort (T3H 5UNK!!!!)
allt förutom nyare hårddiskar anno -98

å här kommer då de trevliga detaljerna

SoundBlaster Audigy 2 Platinum EX (special 7.1 edition) med audigy-drive


Denon AVC-A11SR
som hittils ej är använd (ska på högtalarinköpsbärsäkagång nästa lön :D

Yamaha YST SW-1500 (pumpar bas som ingen annan sub ja hört ^_^)

klicka länkarna på recievern å subben å njut av specsen :D

å BTW den som ja skrev om förr va ... temporär (läs: leasingburk som funkade i en månad)
Cloudburst
quote:
Originally posted by dj_hysterix
20 mhz om man har turbo på, annars 10 mhz
OPerativsystem: Windows 98 före Kristus


quote:
Originally posted by Treo
Jag har en såndär... it.



Bwahahaha! :haha:
OracaZ
=) vad för dator man har spelar väl ingen större roll..det är OS`et som gör såsen på gåsen.. =) ws: amd 900mhz 512ram 1 x 6.4 gig (System) 2x 120 gig och 1 x 160 gig.. 19" skärm så mina söta ögon ser söta smileys..som denna t.ex. =D hmmf.. på min ws ligger FreeBSD och snurrar...sen till hjärtat i nätverket OpenBSD på en pII 233mhz 128 ram.. 1 x 6.4 gig (System) och 1 x 30 gig (kamelens nödenheter) .. har confat den så bra så jag kan inte va mer än nöjd =)..den har ingen skärm ingen mus..inge tangentbord =(..en ensam burk som jobbar o sliter för allt den är värd...
ScuL
*kick*

Jag har nyss ändrat utseendet av min burk. Nu är den så här :





Det är en AMD XP2000+ med 512MB DDR, 120GB HD, GeForce4 Ti4400 och en NEC2500 8x DVD(RW) burner >:). Inte så ny längre men det funkar väldigt bra.
Jag har installerat grön, lila och blå neonljus, orange flatcables (glow in the dark) och två blåa fläcktar. (en 80mm inlet och en 120mm outlet) :toocool: Tyvärr syns det inte så bra på bilderna.

reveal
quote:
Originally posted by ScuL
Jag har nyss ändrat utseendet av min burk


En riktig candy-raver-burk :D
cviper
Återstår väl bara att programera ett "visualization-plugin" till winamp som gör att datorn blinkar i takt till musiken :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement