return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Vad har ni för dator? (pg. 6)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by Nyx
läcker låda..vad kostade den? :)


det är en Chenbro Gaming Bomb :) 55 euro .. :p
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
det är en Chenbro Gaming Bomb :) 55 euro .. :p


€55?? Det är ju som hittat! Hur många hårddiskar finns det plats för?
chjo
Precis beställt nya grejjer, men det tar ju sånt tid... :confused:

Skärm: LCD SyncMaster 193T Silver MM (19")
Processor: 3,2 GHz med 1 MB L3-cache 533 MHz-systembuss
RAM: >3 GB DDR 266 MHz SDRAM-minne
HD: 180 GB, men har en servar mappad med drygt 1,1 TB
8X AGP Pro110-grafikkort

Bandbredd: 100Mbit

Men detta är ju tyvärr allt på jobbet, hemma har jag en 2 år gammal bruksdator, men klarat mig bra än så länge.
Har hyfsat internet hemma iaf 6Mbit hem.

Men ska snart nyinvestera hem oxå, då blir det nog Mac.
ScuL
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
€55?? Det är ju som hittat! Hur många hårddiskar finns det plats för?


6 max. (utan 3,5" diskett tror jag).

länkar:
Tom's Hardware Guide review
PC Extreme review
Chenbro site

De har oxo den här: (MicroATX)
Tom's Hardware Guide
Nyx
quote:
Originally posted by ScuL
det är en Chenbro Gaming Bomb :) 55 euro .. :p


schysst pris! men jag orkar nog inte flytta över alla komponenter och krångla så jag håller mig till min nuvarande låda :rolleyes:
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Nyx
schysst pris! men jag orkar nog inte flytta över alla komponenter och krångla så jag håller mig till min nuvarande låda :rolleyes:


Jag blir förr eller senare tvungen att byta låda för i denna sketna Dell-burken fick jag bara in tre hårddiskar, och då var jag ändå tvungen att ta ut diskettstationen. Inte för att den behövs men ändå. :sadgreen:
Vizay
vet inte om jag postat i den här tråden förut men strunt samma :p

Mein dator:

Processor: Athlon XP 1900+
Minne: 512Mb DDR ram @ 266Mhz
HD: Western digital Caviar 100gb HDD
Grafik: GeforceFX 5600, 256Mb DDR, Tv-out osv
Ljudkort 1: Creative Soundblaster live 5.1
Ljudkort 2: RME-Hammerfall DIGI9652 med expansionskort för 8 analoga utgångar
Fläktar: 7 stycken 80mm för chassiventilation och diverse kylning


ska uppgradera moderkort, porecessor och minne när jag fått ut min lön, då blir det förmodligen nForce2 moderkort med stöd för dual DDR ram också en 512mb sticka till samt en processor runt 2700+ typ :)
Smekbar
MB: ASUS A7N8X-X
Cpu: AthlonXP 1700+ @ 1965Mhz (ca 2400+ tror jag)
Mem: 512Mb DDR @ 375MHz
Gfx: GF4 TI4200 w/ passive cooling
Hdd: Seagate Barracuda IV 60Gb, Hitachi/IBM Deskstar 120Gb
Cd: Samsung 24x/12x/8x
Monitor: AOC 19"
Audiocard: M-Audio Delta 44/96
Noiselevels < 25db.

Chassi: Lian-Li PC60 svart aluminium




edit: så här såg min förra burk ut :P (osso en sån där candy-raver grej ;))
Pjox
quote:
Originally posted by Nyx
jag tycker att du ska överraska vizay med att måla hans dator rosa med blommor och sånt..det uppskattar han säkert :clown:


jag tror hans dator skulelbli jätte fin om jag måla den lila. Lila med lite blått lys lys. Jätte fint tror jag vad tror ni? :P
Vizay
jag tror att du ska låta min dator vara pjox...den e fin som den e just nu i silverfärg med blått lys lys ;)

Pjox
Men Vizay lille skulle den inte vara mycket finare om den va lite lila? Lite lila silvrig kanske? Me ditt blåa lys lys :D
Sypherion
ska inte ens säga vad jag har för dator...usch. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement