|
Vad har ni för dator? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
En riktig candy-raver-burk :D |
Ah precis :p Det ser grymmt ut dock! :D |
|
|
| jofawe |
Intressant skryttopic...
Mitt liv styrs för närvarande av dessa:
Huvuddator:
AMD Palomino XP 2100+ (1733 mhz)
1024 MB DDR ram
ASUS V9950TD GeForce FX5900Ultra 256Mb DDR TV-out DVI
Abit K7V mammakort
Creative Audigy 2 Platinum
Samsung CDRW 52x 32x 52x
Maxtor Diamond max 250gb
Maxtor Diamond max 120gb
Maxtor Diamond Max 90gb
Compaq V75 17" skärm (suger apballe eftersom allt går i lila)
Creative NX Pro webcam
Microsoft Cordless Optical desktop bluetooth
100/1000mbit nätverkskort D-link
Server:
Intel P2 450mhz
1024mb sdram
Maxtor Diamond Max 120gb
Abit VA6 mammakort
ljudkort och sånt är på moderkortet...
100mbit nätverkskort d-link
Bärbar:
Dell Inspiron 5100
P4 2,80GHz
512MB DDR ram
15" TFT XGA
40GB hårddisk
24x CD-RW/ 8x DVD Combo
64MB ATI Mobility Radeon 7500
100mbit nätverkskort
Sen ett Xbox med :)
och en router på 100/1000mbit :) |
|
|
| Hybrid |
min dator (använder bara för netet och lyssna på musik)
500mhz
320mb RAM
40gb hd + 10gb (windows 2000)
fungerar fortfarande!
pengarna använder jag för nåt viktigare :) |
|
|
| Virus |
Apple Macintosh G5
Processorer: 2 x 1,8 Mhz
Ram: 1GB DDR400 SDRAM (PC3200)
Hårdisk: 160 Gig
Grafikkort: ATI Radeon 9600 Pro
DVD/CD-RW: 48x
Monitor: Samsung SyncMaster 959NF
Mac OS X Panther
9 fläktar, säger inte ett knyst.

Mac äger :) |
|
|
| Pjox |
Det borde väl inte vara så farligt att måla på sin dator va?
Asså typ måla lite blommor eller nått sött :P |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Pjox
Det borde väl inte vara så farligt att måla på sin dator va?
Asså typ måla lite blommor eller nått sött :P |
nedå... e ju bara ett skal så |
|
|
| Pjox |
| hehe bra då då kan min lilla sockerbit blir rosa eller kanske lila :D |
|
|
| AC. |
Jag har ett litet klistermärke på min dator med texten;
"Båtmärke
2000
Svenska kryssarklubben"
sen har jag lite klotter här och var som jag gjort... |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by ScuL

|
läcker låda..vad kostade den? :) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Pjox
Det borde väl inte vara så farligt att måla på sin dator va?
Asså typ måla lite blommor eller nått sött :P |
jag tycker att du ska överraska vizay med att måla hans dator rosa med blommor och sånt..det uppskattar han säkert :clown: |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Virus
Apple Macintosh G5
Processorer: 2 x 1,8 Mhz
Ram: 1GB DDR400 SDRAM (PC3200)
Hårdisk: 160 Gig
Grafikkort: ATI Radeon 9600 Pro
DVD/CD-RW: 48x
Monitor: Samsung SyncMaster 959NF
Mac OS X Panther
9 fläktar, säger inte ett knyst.

Mac äger :) |
photoshop e så skönt i mac :) |
|
|
| montana |
hmm, denna tråd har man inte skrivit i,
ok
athlon xp 2081mhz, 512mb ddram, 140gb hd (1x60+1x80), ati radeon 9600 (jag borde veta hur mycket mb ram det är till kortet men jag har glömt), dvd, cdbrännare, 17" bildskärm. |
|
|
|
|